Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم و خدمت‌رسانی بیشتر به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تفاهم‌نامه همکاری مشترک فرهنگی میان بنیاد استان و اداره کل تبلیغات اسلامی فارس به امضا رسید.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمدجواد محمدی‌پور هدف از امضای این تفاهم‌نامه را گسترش همکاری مشترک دوجانبه در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، علمی و قرآنی خواند و گفت: بهره‌مندی از توانمندی و ظرفیت‌های طرفین در راستای تحقق اهداف مشترک، ترویج اندیشه تابناک اسلام و ایثار و شهادت و تقویت روح عبودیت و ترویج اخلاق اسلامی به ویژه در میان نسل جوان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از دیگر اهداف امضای این تفاهمنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: این تفاهم‌نامه در محورهایی چون استفاده از مربیان و داوران قرآنی در مسابقات، اعزام مبلغان به حسینیه‌های شهدای استان فارس، برگزاری مسابقات و دوره‌های آموزشی، اجرای طرح سپاس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به شکل نشر وصایای شهدا و استفاده از استودیوهای موجود برای تولیدات چندرسانه‌ای اجرا خواهد شد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با بیان اینکه این تفاهم‌نامه از امروز دوشنبه 29 دی‌ماه به مدت سه سال معتبر است، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم همکاری‌های مشترک این دو نهاد انقلابی درخصوص خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را گسترش دهیم و در این راستا، هم افزایی و همدلی بیشتری داشته باشیم.
وی افزود: ما هرچه داریم از برکت خون شهیدان و ایثار جانبازان و آزادگان است و با تمام توان تلاش می‌کنیم در راستای تکریم و پیگیری امور خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر گام برداریم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی

دریافت 54 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6087054

دیگر خبرها

  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • امضای ۸ سند همکاری مشترک میان تهران و اسلام آباد