Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: طبق دستور اکید استاندار و با همکاری فرمانداران و مشارکت شهرداری‌ها، نظارت بر آرامستان‌ها در استان تشدید می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، ناصر خوش خبرعصر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، به مبحث مهم عادی انگاری مردم در مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: مردم و مسئولین باید بدون عادی انگاری و در فضایی هم راستا، وضعیت استان را بهبود بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در رعایت دستورالعمل‌ها تابع ستاد ملی هستیم اما برای مدیریت شرایط استان، تصمیم‌هایی براساس اقتضائات موجود لحاظ می‌شود که البته ناقض مصوبات کشوری نیست. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزود: برگزاری تجمع‌ها و دورهمی‌ها همچنان ممنوع است زیرا باعث دامن زدن به شیوع بیماری می‌شود. 

خوش خبر، استمرار فرهنگ سازی در مدیریت بیماری کرونا را مورد تأکید قرار داد و گفت: اگر چه امروز مردم از سواد بالایی  در مواجهه با بیماری کرونا برخوردارند اما استمرار قاعده رعایت پروتکل‌ها برای سلامت مردم که بزرگترین سرمایه ما هستند ضروری است.

وی از کسب موفقیت بزرگ تغییر رنگ استان در نتیجه مدیریت بیماری کرونا گفت و تصریح کرد: رسیدن به شرایط مطلوب استان نتیجه مشارکت بالای مردم و حضور مؤثر دستگاه‌های عضو ستاد است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه رعایت ضوابط بهداشتی در برگزاری اجتماع‌ها رسمی بسیار مهم است عنوان کرد: رعایت فاصله فیزیکی در برگزاری جلسات مجوزدار باید به فرهنگ تبدیل شود.

خوش خبر به وضعیت بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: درباره نحوه بازگشایی مجدد مدارس یا استمرار وضعیت فعلی، سخنگوی ستاد ملی اعلام نظر خواهد کرد.

وی به جایگاه نظرات دانشگاه علوم پزشکی در تصمیمات ستاد استانی اشاره کرد و اظهار داشت: در تصمیم‌های ستاد استانی نظرات علمی و کارشناسی شده دانشگاه علوم پزشکی لحاظ می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، برگزاری برخی جلسات را مایه خیر و برکت کشور و استان دانست و تصریح کرد: این مراسم باید بر اساس پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. 

خوش خبر، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را مورد تأکید قرار داد و افزود: حفظ سلامت مردم وظیفه ما و در رأس همه فعالیت‌ها قرار دارد بنابراین با دستگاه‌هایی که تصمیم‌های ستاد ملی و استانی را نقض  کند، برخورد می‌شود.

وی توجه ویژه به آرامستان‌ها را خواستار شد و گفت: طبق دستور اکید شخص استاندار و با همکاری فرمانداران و مشارکت شهرداری‌ها، نظارت بر آرامستان‌ها در استان تشدید می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از لزوم بازرسی هوشمند از اصناف گفت و اظهار داشت: بازرسی از اصناف باید هوشمندانه صورت بگیرد و اگر این اتفاق نبیفتد می‌تواند زمینه ساز ایجاد پیک چهارم بیماری در استان باشد.

طرح توسعه آرامستان اراک در چه مرحله‌ای قرار دارد؟40 درصد از مبتلایان به کرونا در کاشان بدون علامت هستند/رعایت پروتکل در آرامستان و ترمینال در کمترین حالت است

خوش خبر به افزایش آمار بیماران سرپایی کرونا در استان طی چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: این مسئله باید مورد واکاوی دقیق قرار گیرد. 

وی ادامه داد: در رابطه با توزیع اقلام تنظیم بازار باید تمهیداتی اندیشید که این اقلام با رعایت کامل پروتکل‌ها انجام شود.

انتهای پیام/ 252/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیماری کرونا معاون سیاسی آرامستان ها خوش خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از اهدای یک هزار و ۲۶۴ سری جهیزیه در سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: این سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جاروبرقی بوده و ارزش ریالی هر سری جهیزیه با قیمت کارخانه بیش از  320 میلیون ریال است. 

وی با بیان اینکه ازدواج به عنوان محبوب‌ترین بنا و اقدام در دین اسلام است و به دنبال خود نوعی مصونیت از گناه و آلودگی روح را به همراه خواهد داشت، گفت: کمک هزینه ازدواج به شکل نقدی به نوعروسان مساعدت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی ادامه داد: در کمک هزینه ازدواج که به شکل کالا اهدا می‌شود سعی شده کالاهای اساسی سبد جهیزیه تهیه شود که به علت خرید بدون واسطه از مراکز تولید، این کالاها با قیمت مناسب تهیه و اهدا می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه اهداف این نهاد در زمینه ترویج ازدواج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپایی ازدواج‌های آسان، کم‌هزینه و پایدار و تسهیل و ترویج ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار است، تصریح کرد:  ارزش ریالی کل جهیزیه توزیع شده بیش از  398 میلیارد ریال است.  

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با اشاره به طرح‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه توانمندسازی مددجویان اظهار داشت: این نهاد با اجرای طرح‌های مختلف زمینه کمک‌رسانی هر چه بهتر خیران و نیکوکاران به خانواده‌های نیازمند را فراهم کرده است که امیدواریم با همکاری و مشارکت حامیان در امر ازدواج، بتوانیم چنین فضایی را برای خانواده‌‌های تحت حمایت توسعه و فراهم کنیم.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا
  • احتمال وقوع سیل بر اثر تشدید بارش‌ها در سه استان کشور 
  • بازدید از بناهای تاریخی خراسان جنوبی فردا رایگان است
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند
  • ستاد بحران شرق استان کرمان تشکیل شد
  • فردا مدارس هرمزگان غیرحضوری برگزار می شود