Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا مدارس در مناطقی که خطر شیوع کرونا کاهش یافته و کم خطر هستند بازگشایی خواهند شد اما این موضوع عاملی برای تعطیل شدن آموزش مجازی نیست بلکه آموزش از طریق فضای مجازی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: حضور در کلاس درس با توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی اختیاری است و اجباری در حضور دانش آموزان در کلاس درس نیست اما لازم به ذکر است که در پایه‌های اول و دوم ابتدایی کلاس‌ها به صورت حضوری در تمامی مناطق برگزار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی یادآور شد: برگزاری کلاس حضوری در آموزشگاه‌ها شرایط خاص و ویژه‌ای دارد و نمایندگان شورای مدرسه و نماینده انجمن اولیا و مربیان نیز باید به صورت کتبی بر حسن انجام کار و رعایت مسائل بهداشتی نظارت داشته باشند البته به این موضوع نیز باید اشاره کرد که در هر کلاس درس تنها ۱۰ نفر می‌توانند حضور داشته باشند و اگر کلاسی در یک مقطع ۲۰ نفر عضو داشته باشد باید با تقسیم بندی به دو گروه ۱۰ نفره نسبت به برگزاری کلاس درس اقدام کنند.

او متذکر شد: در این طرح هدف بیشتر گروه‌های آموزشی بودند که نیازمند کلاس‌های عملی در راستای افزایش علوم آموزشی اند و سعی شده تا دروس کارگاهی در این طرح در اولویت برگزاری کلاس قرار بگیرد البته در شهرستان‌هایی که دارای وضعیت آبی هستند مدارسی که کمتر از ۵۰ نفر دانش آ موز دارند می‌توانند کلاس‌های حضوری را دایر کنند.

کد خبر 5124831

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا فرهاد اسماعیلی ویروس کرونا تعطیلی مدارس ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شیراز آمار کرونا ایام فاطمیه شهرکرد گرگان عکس استانها شهادت حضرت زهرا س شهرستان کرج شیوع کرونا عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س بوشهر کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی، سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ سلامت در دبستان شهید پرهیزگار مادوان گفت: هفته سلامت فرصت مناسبی برای بیان اهمیت و جایگاه بسیار مهم سلامت و بهداشت در راستای تامین سلامت کودکان و نوجوانان است.

وی افزود: ارتقاء سطح سلامت دانش‌آموزان سرمایه‌گذاری مهمی برای نسل‌های آینده است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است.

جمالی آرند اظهار کرد: آموزش و پرورش به دلیل اینکه جامعه بزرگ دانش‌آموزی را در اختیار دارد می‌تواند در حوزه سلامت بسیار اثر گذار باشد.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید ویژه‌ای بر روی موضوع سلامت دانش آموزان در دو بخش جسمی و روحی شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس این سند باید در مدارس به دنبال تربیت نسلی باشیم که با فراگیری اصول مختلف بهداشتی و سلامتی در مسیر توسعه کشور گام بردارند.

جمالی آرند تصریح کرد: آمادگی داریم با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، برنامه‌ها و مراقبت‌های بهداشتی حوزه سلامت را در جامعه دانش‌آموزی عملیاتی و ترویج دهد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1227943 برچسب‌ها مدارس

دیگر خبرها

  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • برگزاری یادواره ۸ شهید هنرمند شهرستان بوانات
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس استان
  • نواخته شدن زنگ روز زمین پاک در مدارس همدان
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس سیستان و بلوچستان
  • ۳۸۰۰ معلم کلاس ابتدایی در اصفهان ارزیابی می‌شوند
  • رقابت ۳۵۰ دانش‌آموز و کارمند در مرحله شفاهی مسابقات طرح قدس
  • زنگ سلامت در مدارس خراسان شمالی نواخته شد