Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بیرانوند را می توان ماجراجوترین بازیکن دیدار دو تیم خنت و آنتورپ دانست. گلر ملی پوش فوتبال ایران در این بازی برای سومین بار در لیگ بلژیک به میدان رفت

به گزارش طرفداری، علیرضا بیرانوند که پیش از این در یک دیدار در لیگ بلژیک برای آنتورپ به میدان رفته بود پس از مصدومیت دروازه بان اصلی این تیم، شب گذشته به عنوان گلر حاضر در ترکیب ثابت به میدان رفت تا دومین بازی پیاپی در لیگ بلژیک را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند که در دیدار قبلی سه بار دروازه خود را باز شده دید در این بازی تلاش خود را به کار بست تا با کلین شیت به کار خود پایان دهد که همین اتفاق هم افتاد و آنتورپ بدون باز شدن دروازه اش و کسب یک برتری ناپلئونی توانست سه امتیاز شیرین به حساب خود واریز کند.

در این میان اما می توان دروازه بان تیم ملی ایران را ماجراجوترین بازیکن این دیدار دانست. بیرانوند در این دیدار دو سه سیو داشت که حداقل یکی از آنها می توانست دروازه آنتورپ را با خطر روبرو کند و علی بیران با واکنشی دیدنی آن را دفع کرد.

او در دقایق اولیه نیمه دوم با یک خطا بازیکنان حریف را خوشحال کرد اما پنالتی بیرانوند برای خنتی ها سودی برای آنها نداشت چرا که ضربه بازیکن حریف با برخورد به تیر دروازه در نهایت راهی به دروازه آنتورپ نیافت و به این ترتیب گلر ملی پوش که در این دیدار اعتماد به نفس بالایی داشت و به راحتی با مدافعان حرف می زد و آنها راهنمایی می کرد با یک کلین شیت شیرین به کارنامه خود در سومین بازی در لیگ بلژیک اضافه کرد.

در پایان دیدار نیز بیرانوند به سراغ دیگر ملی پوش فوتبال ایران در این دیدار رفت و دقایقی را با میلاد محمدی گذراند.

محمدی که برای دومین فصل پیاپی در تیم خنت و فوتبال بلژیک حضور دارد در این بازی در دقیقه هفتاد و ششم پا به میدان گذاشت.

اخبار داغ 

مسعود سلطانی فر: خصوصی سازی سرخابی ها با قدرت دنبال می شود / وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون کاملا بی طرف است استقلال - تراکتور؛ سنگی که به سر فرهاد خورد | از رقص لوپز تا تلافی آندو و خاطره استراماچونی تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان / ملیحه فقط التماس می کرد ! + عکس اولین کارت قرمز لیونل مسی در بارسلونا کونته: شکست دادن یوونتوس با قهرمانانی مثل رونالدو، باید به ما این باور را بدهد که در مسیر درست هستیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، با ادامه مصدومیت علیرضا بیرانوند و دوری او از تمرینات امیررضا رفیعی مثل دو بازی قبلی مقابل گل‌گهر و ملوان در آبادان هم سنگربان اصلی سرخ‌ها خواهد بود.
با توجه به حضور امیررضا رفیعی که چند روز قبل 22 سالگی را پشت سر گذاشت مهرشاد اسدی  دیگر دروازه‌بان جوان سرخ‌ها به عنوان گلر ذخیره روی نیمکت این تیم خواهد نشست.
مهرشاد اسدی که قد و قامت بلندتری نسبت به رفیعی دارد متولد قائمشهر است و برخلاف تصورات از آکادمی پرسپولیس بالا نیامده اما از تابستان سال گذشته و همزمان با حضور رفیعی به تمرینات تیم بزرگسالان اضافه شده است.

نکته اینجاست که پرسپولیسی‌ها از کیفیت دروازه‌بانی مهرشاد اسدی در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی نیز به‌شدت تمجید می‌کنند و می‌گویند او هیچ کم و کسری نسبت به رفیعی ندارد و هر دو دروازه‌بان می‌توانند در لیگ برتر بازی کنند کما اینکه رفیعی در سه مسابقه‌ای که به میدان رفت نشان داد اینطور هم نیست که بعد از هر بار مصدومیت یا محروم شدن بیرانوند دست و دل هواداران پرسپولیس به‌خاطر نداشتن دروازه‌بان ذخیره مطمئن بلرزد.

پرسپولیسی‌ها می‌گویند اینکه رفیعی به‌عنوان دروازه‌بان دوم انتخاب شد و مهرشاد اسدی گزینه سوم شناخته شد به تفاوت کیفی این دو دروازه‌بان برنمی‌گردد و این انتخاب ریشه فنی ندارد و تنها به‌خاطر بازی‌های بیشتر تدارکاتی رفیعی، او جلوتر از مهرشاد قرار می‌گیرد.
به هر حال از آنجایی که به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند از بازی هفتم اردیبهشت ماه در جام حذفی مقابل آلومینیوم در اراک به دروازه سرخ‌ها باز خواهد گشت و رفیعی به نیمکت تیمش برمی‌گردد مهرشاد اسدی هم احتمالا آخرین نیمکت‌نشینی خود در این فصل را مقابل صنعت نفت آبادان تجربه می‌کند مگر اینکه باز هم اتفاقات عجیب و غریب باعث شود تا او به لیست بیست نفره سرخ‌ها  درمسابقات آتی‌شان راه یابد.

دیگر خبرها

  • شاهکار ۵۰۰ میلیون تومانی در پرسپولیس !
  • دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • در پرسپولیس؛ دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان