Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@01:26:04 GMT

یارانه نقدی در سال آینده 2 سقفی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۲۱۶۰

یارانه نقدی در سال آینده 2 سقفی شد

خبرگزاری آریا - بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه، یارانه نقدی در دو سقف پرداخت می شود که 58 میلیون نفر یک مبلغ و مازاد بر 58 میلیون نفر مبلغ دیگری دریافت می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1400 با بیان اینکه در پی مصوبه امروز کمیسیون متبوعش منابع یارانه‌ها یک جا دیده شده است، گفت: در بخش منابع تبصره 14 لایحه بودجه 1400، حدود 463هزار میلیارد تومان لحاظ شده که 14.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد سهم نفت در خصوص پالایشگاه‌ها و پخش فرآورده های نفتی نیز تفکیک می‌شود.
زارع همچنین افزود: یارانه نقدی در دو سقف پرداخت می شود که 58 میلیون نفر یک مبلغ و مازاد بر 58 میلیون نفر مبلغ دیگری دریافت می‌کنند. همچنین یارانه تولید برای نخستین بار در سال 1400 پرداخت می‌شود که در حوزه ایجاد اشتغال و یارانه سود تسهیلات در حوزه های کشاورزی، مسکن و صنعت و معدن است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق مطرح کرد: همچنین سهم دستگاه های اجرایی از 436میلیارد تومان جداگانه پرداخت خواهد شد اما در ردیف های عمومی بودجه می آید، در واقع تبصره 14 در بودجه 1400 نسبت به سال گذشته متفاوت خواهد بود.
به گزارش تسنیم، نکته جالب توجه اینکه بر اساس مصوبات کمیسیون تلفیق منابع لحاظ شده ناشی از حذف ارز 4200 حدود 100 هزار میلیارد تومان است. از طرف دیگر هر سال حدود 42 هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی 45 هزار تومانی لحاظ می‌شود. با این اوصاف باید دید در طرح مجلس که قطعا تبعات تورمی (ناشی از حذف یارانه ارزی خوارک دام و دارو) را در پی خواهد داشت چه مقدار یارانه به هر ایرانی خواهد رسید.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کمیسیون تلفیق یارانه نقدی میلیون نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک

رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری (UCI) گفت که پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک ۲۰۲۴ مغایر با روح المپیک است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برندگان رشته‌های دوومیدانی المپیک 2024 در پاریس با تصمیم اتحادیه جهانی این رشته 50 هزار دلار جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

اظهارات جدید شهردار پاریس درباره امنیت المپیک 2024

دیوید لاپارتینت، رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری در واکنش به پرداخت جایزه نقدی به برندگان رشته دوومیدانی در المپیک پاریس گفت: تصمیم برای پرداخت جایزه به برندگان مسابقات دوومیدانی در المپیک 2024 مغایر با روح المپیک است. روح المپیک به اشتراک گذاشتن درآمد و جذب ورزشکاران بیشتر برای رقابت در سراسر جهان است. نه تنها تمام پول را در بهترین‌ها سرمایه‌گذاری کنید، بلکه آن را بین بقیه تقسیم کنید. اگر ما پول را روی بهترین ورزشکاران متمرکز کنیم، فرصت‌ها برای ورزشکاران باقی‌مانده در سراسر جهان از بین خواهد رفت.

بازی‌های المپیک 2024 پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یارانه نقدی فروردین 1403 برای کدام دهک‌ها واریز شد؟ | کی می‌شود این مبلغ را برداشت کرد؟
  • یارانه نقدی فروردین ماه واریز شد/ یارانه از ساعت ۲۴ قابل برداشت است
  • یارانه نقدی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • کمبود برخی اقلام شیر خشک در داروخانه‌های خوزستان
  • کسری ۲۳۰ هزار میلیارد تومانی هدفمندی یارانه‌ها
  • مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک
  • وزن یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۳