Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور بنا به پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی با صدور احکام جداگانه ای، دکتر مسعود پزشکیان و دکتر محمد رضا مخبر دزفولی را برای مدت ۴ سال به عنوان "عضو هیأت امنای مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی" منصوب کرد.

متن حکم حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

جناب آقای دکتر محمدرضا مخبر دزفولی

در اجرای بند (۸) و تبصره ماده (۴) اساسنامه مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی مصوب ۱۳۸۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۲.۳۰ شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی، بنابر پیشنهاد وزیر محترم جهاد کشاورزی و با عنایت به تخصص و تجربیات مفید جناب‌عالی، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان «عضو هیأت امنای مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی» منصوب می‌شوید.

توفیق شما و سایر اعضای محترم را در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 5124966 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی جهاد کشاورزی حجت الاسلام حسن روحانی مسعود پزشکیان مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا صحن مجلس حسین امیرعبداللهیان محمد باقر قالیباف مقام معظم رهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجلس شورای حل اختلاف کمیسیون تلفیق سعید خطیب زاده نیروی دریایی ارتش حسین سلامی مؤسسه تحقیقات سرم سازی رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته سلامت ۱۴۰۳ (یکم تا هفتم اردیبهشت) با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت»، برگزار می‌شود.

همزمان با شروع هفته سلامت، نمایشگاهی با همین عنوان در پارک لاله تهران برپا شد که نهادها و مؤسسات و بخش‌های مختلفی، در این نمایشگاه غرفه دارند.

مؤسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا)، یکی از مؤسسات فعال در حوزه سرطان است که با هدف خدمت به بیماران مبتلا به سرطان در کشور، مشغول فعالیت است.

برپایی غرفه مکسا در نمایشگاه سلامت

کارشناسان مؤسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان با حضور در غرفه مکسا در پارک لاله که به مناسبت هفته سلامت برپا شده است به سوالات شهروندان پاسخ می‌دهند.

این مؤسسه در روزهای هفته سلامت، با حضور کارشناسان مختلف، پاسخگوی مراجعان بوده است.

حضور مسئول مددکاری بخش طب تسکینی

در روز دوم نمایشگاه که با عنوان سلامت زمین و خانواده نامگذاری شده است، لیلا یار محمدی مسئول مددکاری مؤسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان، با حضور در غرفه مکسا، پاسخگوی مراجعان بوده.

نمایشگاه هفته سلامت تا هفتم اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6088148 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • راه‌اندازی مرکز زنجیره سرمای واکسن با اعتبار ۱۳ میلیارد در زاهدان
  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • جوانانی که بانی شادی می‌شوند
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود