Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون امور هماهنگی استاندار فارس از شتاب گرفتن ساخت مسکن در قالب طرح اقدام ملی در فارس خبر داد و گفت: تاکنون نزدیک به ۷۰ هزار نفر در سطح استان، متقاضی دریافت مسکن در قالب این طرح بودند. - اخبار استانها -

محمود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار داشت: با توجه به شرایط و دستورالعمل‌های پیش‌بینی شده برای متقاضیان مسکن طرح اقدام‌ ملی، مدارک این افراد  بررسی شده و پس از تایید، وارد پروسه واریز وجه اولیه و استفاده از تسهیلات برای ساخت این نوع مسکن  می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در اکثر شهرستان‌های استان فارس  مسکن در قالب طرح اقدام‌ ملی ساخته می‌شود، افزود: در شیراز نیز در شهر صدرا، اراضی نزدیک دانشگاه پیام نور در  غرب شیراز و همچنین میانرود و سهل آباد در شرق ساخت مسکن اجرا می‌شود همچنین در اکثر شهرستان‌های فارس از جمله شهرستان‌های آباده، اقلید، فراشبند، فیروزآباد، آباده طشک و قیر و کارزین  مسکن در قالب طرح اقدام‌ملی ساخته می‌شود.

معاون امور هماهنگی استانداری فارس با تاکید به اینکه در سطح استان فارس  هر کجا که متقاضی مسکن در قالب طرح اقدام‌ ملی  وجود داشته، زمین‌ مورد نیاز شناسایی شده است  بیانکرد: براساس ثبت‌نام‌هایی که قبلا صورت گرفته است، زمین‌ مورد نظر به شکل ساخت  انفرادی یا گروهی و یا با مشارکت بنیاد مسکن و اداره کل راه و شهرسازی در قالب طرح‌های پیمانکاری با استفاده از تسهیلات بانکی و بخشی نیز از سرمایه  و آورده مردم ساخته می‌شود.

ثبت‌ نام 56 هزار تهرانی برای 800 واحد مسکن ملی نصیرشهروام مسکن ملی در یک قدمی 150 میلیون تومان/ قسط ماهانه 2.5 میلیون تومان می‌شودامروز، آخرین مهلت ثبت نام در مسکن ملینرخ تسهیلات طرح اقدام مسکن ملی کاهش یابد

رضایی  مدت زمان  تقریبی ساخت مسکن در قالب طرح اقدام‌ ملی را 2سال اعلام کرد و گفت: در برخی از شهرستان‌ها عملیات اجرایی این پروژه‌ها شروع شده است و زودتر از حتی 2 سال این مسکن‌ها به  متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی بیان کرد: در این راستا توصیه ما به متقاضیان این است که چون بخشی از اعتبارات مورد نیاز ساخت مسکن برعهده خود این افراد است، توان‌ مالی برای تامین هزینه ساخت داشته باشند.

رضایی از  اختصاص تسهیلات ویژه  برای هزینه پروانه ساختمانی، انشعابات و همچنین هزینه مربوط به امور نظام‌ مهندسی  خبر داد و گفت: تقریبا در اکثر شهرها قیمت زمین به صورت اقساط 10 ساله یا به صورت رایگان خواهد بود که در قیمت تمام شده ساخت مسکن، قیمت زمین سهم ناچیزی دارد.

معاون امور هماهنگی استانداری فارس با بیان اینکه مجموعه اصحاب رسانه که دارای تشکل حقوقی باشند نیز می‌توانند در قالب طرح  اقدام ملی، صاحب مسکن شوند گفت: چنانچه  اصحاب رسانه با تشکل حقوقی  دارای ویژگی‌های لازم برای استفاده از طرح مذکور جهت خانه‌دار شدن باشند، استانداری فارس حاضر به واگذاری زمین در شهرهای بزرگ به این افراد  خواهد بود که یکی از این شهرها صدرا است.

انتهای پیام/424/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسکن در قالب طرح اقدام شهرستان ها ساخت مسکن اقدام ملی مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه سرا گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم، برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عملیات ساخت ۵۵ واحدمسکونی در این شهرستان آغاز شد.

سیدحسین محمدی افزود: این واحد‌ها در قالب ۲ طرح ۲۰ و ۳۵ واحدی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۶۶ مترمربع ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های ملی مسکن هر متقاضی باید ۱۰۰ میلیون تومان آورده اولیه داشته باشد، گفت: در اجرای این طرح به هرمتقاضی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت