Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:33:40 GMT

احسان پهلوان بار دیگر در نقش گلسازی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۲۶۴۹

هافبک تکنیکی پرسپولیس بار دیگر در نقش گلساز برای این تیم ظاهر شد تا سرخ‌ها مقابل فولاد برتری یک نیمه ای را تجربه کنند.

به گزارش "ورزش سه"، احسان پهلوان که در بازی برابر استقلال با دو پاس گل نقش پررنگی در گل‌های این تیم در دربی داشت، اینبار برابر فولاد خوزستان نیز موفق ظاهر شد و با ارسال خود و اشتباه مدافع فولاد، زمینه گلزنی این تیم و مهدی عبدی را شکل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پهلوان که نسبت به روزهای ابتدایی حضورش در پرسپولیس توانسته با اعتمادبنفس بالاتری در ترکیب این تیم حضور یابد، در شرایطی که فولادی‌ها قصد داشتند با دفاع چند لایه مانع از دستیابی شاگردان یحیی گل محمدی شوند، با حرکات تکنیکی خود شرایط را علیه حریف کرده و روی یکی از همین حرکات نیز زمینه ساز گل این تیم لقب گرفت.

 

احسان پهلوان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: احسان پهلوان پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری جالب حردانی در کنار اسطوره 2 متری!

به گزارش "ورزش سه"، پس از چند بازی غیبت به دلیل مصدومیت، صالح حردانی در بازی با شمس آذر به ترکیب اصلی بازگشت و از ابتدا برای تیمش به میدان رفت. وینگ بک راست آبی ها در این مسابقه پرتلاش و جنگنده ظاهر شد ولی می شد در دقایق پایانی، آثار مصدومیت را در عملکرد او مشاهده کرد.

این بازیکن در فاز دفاعی موثر ظاهر شد و با هشت عملکرد دفاعی، روز پرکاری را تجربه کرد. حردانیکه در این فصل حضور در پست های متفاوتی را تجربه کرده، پس از مصدومیتی که به آن دچار شد، می تواند در ادامه بازی های باقیمانده این فصل، به روند خوبش در هفته های پیشین بازگردد.

حردانی در پایان بازی با شمس آذر عکس یادگاری جالب توجهی با حامد حدادی گرفت که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. بازیکن ریز نقش آبی ها در کنار کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال ایران ایستاده که اختلاف قد فاحش آنها جالب توجه است.

حدادی که بارها از علاقه اش به استقلال صحبت کرده، با بازیکن تیم محبوبش در این تصویر حضور یافت و حردانی نیز این تصویر جالب را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

دیگر خبرها

  • استوری جالب حردانی در کنار اسطوره 2 متری!
  • نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)
  • مهدی هاشمی‌نسب:
  • پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس/ تراکتور پس از تغییرات
  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • کل کل تکنیکی اورونوف در آبادان
  • حرکات تکنیکی و مهارت های تماشایی بازیکنان بارسلونا در ال کلاسیکو / فیلم
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود