Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال استقلال پس از برخورد توپ به سرش زمین بازی را ترک کرد اما پزشک این تیم حال او را خوب گزارش کرد.

خبرگزاری میزان - فرشید اسماعیلی، هافبک تیم فوتبال استقلال که در نیمه دوم بازی با تراکتور تبریز به میدان رفت، چند دقیقه از بازی نگذشته بود که با برخورد توپ به سرش مجبور به ترک زمین شد.

مهدی سیاهپوش، پزشک استقلال در گفت‌وگو با میزان، در خصوص وضعیت اسماعیلی اظهار داشت: فرشید با برخورد توپ به سرش به اصطلاح پزشکی دچار ضربه مغزی شد و نمی‌توانست دیگر راه برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از داور خواستم تا به زمین بیایم و بازیکنان‌مان را همراهی کنم اما به من اجازه نداد. خدا رحم کرد اتفاق بدتری نیفتاد. حال فرشید در حال حاضر خوب است و به محض رسیدن به تهران از سر او سی تی اسکن می‌گیریم تا خیال‌مان بابت سلامتی‌اش راحت شود.

پزشک استقلال درخصوص وضعیت محمد نادری گفت: نادری مشکلی ندارد و حداقل تا این لحظه او چیزی عنوان نکرده است.

بیشتر بخوانید: صدرنشینی، هدیه شجاعی به استقلالی‌ها/ زوج دیاباته و قایدی تراکتور را از کار انداخت

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال فرشید اسماعیلی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال فرشید اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومان ما در حال رقصند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد مهمان منچسترسیتی بود و موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی از سر راه بردارد و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند.

در گزارش ورزش سه آمده است: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید در این بازی بود که نقش مهمی را هم روی گلی که رودریگو به ثمر رساند ایفا کرد، اما در دقیقه دوازدهم وقت‌های اضافه به دلیل مصدومیت نتوانست کار را ادامه دهد و از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به لوکاس واسکز داد.

کارواخال هم شب گذشته نقش مهمی را در خط دفاعی رئال مادرید ایفا کرد و توانست بارها مقابل حملات منچسترسیتی ایستادگی کند، اما او هم در دقیقه پنجم نیمه دوم وقت‌های اضافه به دلیل احساس درد و خستگی‌ای که داشت نتوانست به کار ادامه دهد و از زمین بیرون رفت و ادر میلیتائو جای او را در خط دفاعی گرفت.

با توجه به اینکه شاگردان کارلو آنچلوتی باید روز یکشنبه هفته آینده در دیداری حساس برابر بارسلونا به میدان بروند، این نگرانی وجود داشت که این دو بازیکن نتوانند به دلیل مصدومیت تیم‌شان را همراهی کنند اما باشگاه رئال مادرید پس از پایان بازی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مصدومیت این دو ستاره‌اش به خبرنگاران گفت که آنها پس از پیروزی مشغول رقصیدن در رختکن بودند تا به این شکل نشان دهد که مصدومیت وینیسیوس و کارواخال جدی نیست.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896672

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در روزهای حساس لیگ
  • شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد
  • مصدومان ما در حال رقصند!
  • تشریح وضعیت یامگا برای فصل آینده
  • آخرین وضعیت یامگا برای بازگشت به میادین
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال