Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی رادیو مقاومت، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در گفتگو با رادیو مقاومت گفت: برای هر جامعه‌ای مقاومت به مثابه هوا ضروری است؛ مقاومت تربیت کننده است به عبارتی در زمانی که ما مقاومت می‌کنیم تربیت می‌یابیم تا در برابر موانع مقاومت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: نباید فراموش کنیم که مشکلات سوهانی بر روح انسان‌ها است پس به هیچ عنوان نباید در برابر مشکلات تسلیم شویم بلکه بایدمقاومت کرد.
 
تقوی بیان کرد: مقاومت انسان در میدان‌های عمل به نمایش گذاشته می‌شود دقیقا کاری که سردار سلیمانی کرد چرا که اگر سردار گوشه راحتی را انتخاب می‌کرد طبیعتا امروز نمی‌توانست بر روی یک ملت تاثیر گذار باشد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: سردار سلیمانی با صلابت برخاسته از ایمان پا به عرصه و میدان مقاومت گذاشت. شهید سلیمانی برای نسل جوانی که به دنبال یافتن حقیقت مقاومت هستند الگوی مناسبی است. مقاومت سردار نه تنها ایران بلکه کشورهای منطقه را پر از امنیت و آرامش کرد.
 
وی عنوان کرد: سردار سلیمانی به میدان آمد و در برابر یک موج شکننده و شرور ایستاد تا مردم را نجات دهد. چهره سردار پر از آرامش و صلابت بود که ناشی از ایمان سردار بود و این ویژگی‌ها برای یک انسان تربیت یافته مکتب ولایت است.
 
رئیس سابق شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب همین مقاومت است. ترویج فرهنگ مقاومت نیز که رادیو مقاومت به دنبال آن است یک کار ملی، تربیتی و کاری در جهت دستیابی به موفقیت انجام می‌دهید.
 
تقوی اظهار کرد: عوامل رسیدن به موفقیت در مقاومت ایمان به راه، اعتماد به نفس و به تعبیری اعتقاد به این جمله که ما می‌توانیم. سردار سلیمانی زمانی که گفتند همه دنیا در جبهه مقابل قرار دارد؛ چون اعتقاد و ایمان به ما می‌توانیم داشت موفق شد، امروز نیز این وظیفه بر گردن ما است تا جایی که می‌توانیم راه سردار را ادامه دهیم.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رژیم صهیونیستی بعد از عملیات وعده صادق سعی کرد با غوغای رسانه‌ای این عملیات بزرگ را کوچک بشمارند ولی پیامدهای راهبردی این عملیات در آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری سردار غلامرضا سلیمانی امروز _یکشنبه سوم اردیبهشت_ در همایش همپای طوفان، با اشاره به رشادت‌های حاج محمد کیانی اظهار کرد: حاج محمد کیانی از عناصر مؤثر لشکر قمربنی هاشم (ع) بود، گردان او در عملیات والفجر۸ بیش از ۳۰ حمله ارتش صدامی را دفع کرد و مانع از شکست این عملیات شد در عملیات کربلای ۴ به کمک لشکر امام حسین (ع) شتافت و در عملیات کربلای ۵ موانع را تصرف کرد و خودش را به لشکر ۱۰ زرهی عراق رساند.

وی افزود: جمعلی هیچ گاه پشت به دشمن نکرد و همیشه مقابله دشمن بود؛ گردان او یک گردان خط‌شکن و همیشه آماده بود که سخت‌ترین مأموریت‌ها را با موفقیت به سرانجام می‌برد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آموزش نیرو و کادرسازی از دیگر ویژگی‌های این سردار بزرگ بود که هم‌زمان با ماموریت‌هایش این وظیفه را هم انجام می‌داد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس نه تنها فعالیت‌های جمعلی کم نشد بلکه بیشتر هم شد با شهادت او چهارمحال‌وبختیاری یک سرباز ولایتمدار، یک شهید زنده، یک فرمانده بزرگ و یک خادم مردم را از دست داد.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق افزود: عملیات وعده صادق یک قاعده جدیدی را در دنیا برجای گذاشت؛ بعد از این عملیات آینده جهان به کلی تغییر کرد و راه جدیدی پیش روی جهانیان باز شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مؤلفه امنیت بعد از عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق به کلی از بین رفته است و امروز شهرک نشنیان در حال فرار از سرزمین‌های اشغالی هستند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی بعد از عملیات وعده صادق سعی کرد با غوغای رسانه‌ای این عملیات بزرگ را کوچک بشمارند ولی پیامدهای راهبردی این عملیات در آینده مشخص خواهد شد.

وی افزود: سنت الهی پیروزی حق بر باطل است و ما ۴۵ سال است که شاهد تحقق این وعده هستیم.

کد خبر 747023

دیگر خبرها

  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • ایمان در همه ابعاد زندگی انسان نقش مهمی دارد