Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@14:06:56 GMT

اعلام نحوه استخدام معلمان حق‌التدریسی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۲۸۸۶

صراط:

در اجرای قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش‌وپرورش مصوب ۱۳ شهریور ۱۳۹۷مجلس شورای اسلامی و آیین‌نامه‌های اجرایی مربوط (الحاقات بعدی)، اطلاعیه نحوه برگزاری دوره مهارت‌آموزی و استخدام معلمین حق‌التدریسی، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، مربیان پیش‌دبستانی و خرید خدمات آموزشی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا این اطلاعیه مربوط به مشمولین قانون مزبور که به استناد مجوز شماره ۷۱۱۰۴۱مورخ ۸ اسفند ۱۳۹۸ سازمان اداری و استخدامی کشور برای تبدیل وضعیت ۲۵هزار و ۵۰۰نفر از مشمولین که از سوی ادرارت کل آموزش‌وپرورش استان‌ها جهت گذراندن دوره یک‌ساله مهارت‌آموزی به دانشگاه‌ها معرفی‌شده‌اند، است.

بر اساس این اطلاعیه مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش؛ اسامی مشمولین قانون، با کسب امتیاز لازم و در سقف ردیف‌های تخصیص‌ یافته(موضوع مجوز شماره ۷۱۱۰۴۱ مورخ ۶ اسفند ۱۳۹۸  سازمان اداری ­و استخدامی کشور) که از سوی اداره کل آموزش­ وپرورش استان سهمیه خدمتی مورد تأیید قرارگرفته از طریق مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی ارسال‌شده است. معرفی‌شدگان این مرحله می‌توانند برای گذراندن دوره یک‌ساله مهارت­ آموزی، طبق آیین­ نامه اجرایی بند (۳) قانون مزبور مصوب جلسه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ هیات وزیران به‌شماره ابلاغی ۷۹۷۹۵/ت۵۶۶۱۰هـ مورخ ۳۰ شهریور ۱۳۹٨  اقدام کنند.

طبق این اطلاعیه افراد مشمول استخدام در این مرحله می­باید قبل ازجذب و تبدیل وضعیت، تأییدیه گزینش را کسب کنند. نحوه انجام مراحل گزینش مطابق قوانین و مقررات مربوط، متعاقباً از طریق دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به افراد مشمول قانون اعلام می شود.

همچنین باتوجه به ضوابط عمومی استخدام، اخذگواهی صحت مزاج (آزمایشات و معاینات بدو استخدام) و عدم سوءپیشنه از مرجع مربوط قبل از پایان پودمان اول آموزشی (حداکثرتا مورخ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰)، الزامی است.

بر این اساس افراد مشمول قوانین فوق­ الذکر که به دلیل محدودیت در ردیف‌های استخدامی صادره ازسوی مراجع قانونی، امکان معرفی آنان برای گذراندن دوره مهارت‌­آموزی در این مرحله فراهم نشده، در ادامه فرایند استخدام افراد مشمول، با رعایت قوانین و مقررات و اخذ مجوزهای قانونی لازم از مراجع ذیصلاح، برای تبدیل وضعیت آنان و معرفی به دوره یک‌ساله مهارت‌آموزی اقدام می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: استخدام معلمان حق التدریسی معلمان حق التدریسی صراط آموزش و پرورش افراد مشمول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان

مدیرکل هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌وپرورش، فرآیند مراحلی را که پذیرفته‌شدگان مرحله نخست آزمون استخدام آموزگار باید طی کنند، اعلام کرد.

به گزارش تسنیم، داودالموسوی گفت: متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون استخدام آموزگار، در صورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه جزو معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت قرار گرفته باشند، نسبت به تکمیل برگه‌های مورد درخواست اقدام کنند.

وی افزود: هریک از داوطلبان معرفی شده چندبرابر ظرفیت، موظف هستند طبق مفاد اطلاعیه سازمان سنجش و براساس تقویم زمان بندی در فرایند بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و سایر مراحل حضور یابند.

داودالموسوی در ادامه بررسی صلاحیت‌های عمومی افراد واجد شرایط را منوط به تأیید مدارک و مستندات داوطلبان دانست و گفت: با توجه به اینکه مقرر است تکمیل برگه‌های اطلاعات فردی داوطلبان جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش از طریق سامانه my.medu.ir انجام شود، ضروری است پس از انتشار اسامی در سایت سازمان سنجش در مهلت تعیین شده با مراجعه به این سامانه با استفاده از گزینه ورود از طریق درگاه دولت و استفاده از شماره همراه با مالکیت شخص داوطلب نسبت به تکمیل دقیق فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش، اقدام کنند.

مدیرکل هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش متذکر شد: عواقب ناشی از عدم تکمیل یا ارسال ناقص فرم مذکور و همچنین عدم ارسال مدارک موردنیاز در زمان مقرر متوجه داوطلب است.

داودالموسوی خطاب به پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی گفت: داوطلبان می‌توانند برای پیگیری اخبار و دریافت اطلاعات مورد نیاز مربوط به گزینش به درگاه اینترنتی https://gozinesh.medu.gov.ir مراجعه یا با نصب پیام رسان شاد، در کانال گزینش آموزش و پرورش به نشانی (gozinesh_medu) عضو شوند.

شایان ذکر است مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در بخش اطلاعات فردی گزینش در سامانه و انجام بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش به شرح زیر اعلام شده است:

یک قطعه عکس پرسنلی (فایل عکس در کاربرگ اطلاعات فردی بارگذاری شده و اصل عکس به پرینت کاربرگ اطلاعات فردی الصاق می‌شود)

تصویر تمامی صفحات شناسنامه

تصویر کارت ملی

تصویر آخرین مدرک تحصیلی

تصویر مدارک مربوط به کسب مقام یا رتبه‌های علمی، فرهنگی و هنری، ورزشی، قرآنی و...

تصویر گواهی معتبر اشتغال در آموزش و پرورش

تصویر سوابق ایثارگری داوطلب و خانواده درجه یک

دیگر خبرها

  • این افراد معلم می‌شوند
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی + فیلم
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • سربازان مشمول بخوانند
  • رونمایی از سامانه مهارت افزایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر/ شرط صدور گواهینامه معتبر برای دوره‌های مهارت‌آموزی