Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه با بیان اینکه به دنبال تنش و جنگ نیستیم و اگر کسی قصد تجاوز به ایران را داشته باشد، باید سوابق تجاوزهای قبلی را در نظر بگیرد.

به گزارش مشرق، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) در حاشیه نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در اظهاراتی در جمع خبرنگاران گفت: جمهوری اسلامی ایران نه دنبال تنش و نه جنگ است، ولی این اقدامات دولت در حال خروج ترامپ که در داخل آمریکا مفتضح شده، اثری بر اراده مردم ایران نمی‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اگر کسی قصد تجاوز به ایران را داشته باشد، باید سوابق تجاوزهای قبلی را در نظر بگیرد، ولی فکر می کنم یکی دو روز باقیمانده از دولت ترامپ هم تمام خواهد شد و بازدارندگی جمهوری اسلامی نیز به خوبی عمل می کند.

رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین درباره پیگیری پرونده شهادت سردار قاسم سلیمانی عنوان کرد: اقداماتی که وزارت امور خارجه در این خصوص در سطح بین‌المللی و دوجانبه صورت داده و پیگیری حقوقی در داخل ایران و عراق و کار با سازمان‌های بین‌المللی را گزارش دادم.

وی درباره اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها نیز بیان کرد: وزارت امور خارجه صرفنظر از تحلیل خود، قانون کشور را اجرا خواهد کرد. معتقدیم مبنای دموکراسی همین است و دولت نیز اعتقاد دارد که قانون مجلس باید اجرا شود.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه تنش جنگ دولت ترامپ سردار حاج قاسم سلیمانی محمد جواد ظریف کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جمهوری اسلامی ایران ترامپ جمهوری اسلامی وزارت امورخارجه امریکا مجلس عراق امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان

سفیر ایران در عربستان با معاون وزیر امور خارجه این کشور دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا عنایتی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان با سعود السطی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه عربستان دیدار و رایزنی کرد.

طبق اعلام وزارت خارجه عربستان، در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور و برجسته‌ترین موضوعات مورد علاقه مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی
  • زهرا شجاعی؛ زنی که «زنان» و «بانوان»‌ را جانشین «خواهران» کرد
  • زهرا شجاعی؛ زنی با ادبیات زنان و بانوان نه خواهران یا متعلقه‌ها
  • وزیر امور خارجه در راه ترکمنستان
  • امیرعبداللهیان به ترکمنستان می‌رود
  • جهش تولید با مشارکت مردم نویدبخش گشایش در امور است
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • مجلس یازدهم در تصویب قوانین مسئولانه عمل کرده است
  • استقبال امیرعبداللهیان از هنیه در تهران