Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت دولت با واگذاری زمین ۴۷۶ هزار متر مربعی در شهر مشهد به صورت بلاعوض به شرکت بازآفرینی شهری موافقت کرد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری مصوبه هیئت دولت در خصوص واگذاری قطعه زمین ۴۷۶ هزار و ۸۵۶ متر مربعی در شهر مشهد به شرکت بازآفرینی شهری را به وزارت راه و شهرسازی، کشور، اقتصاد، آموزش و پرورش و تعاون ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این مصوبه، شرکت بازآفرینی شهری موظف است ظرف ۶ ماه نسبت به فروش این قطعه زمین اقدام کرده و برای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در حاشیه شهر مشهد هزینه کند.

برچسب ها: اسحاق جهانگیری ، جهانگیری ، حاشیه نشینی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000LuY

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری جهانگیری حاشیه نشینی بازآفرینی شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت شهری از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه شورای شهر، شهرداری و معاونت‌ها می‌توانند پیشگام و زمینه‌ساز اجرایی شدن بیانات رهبر انقلاب باشند، گفت: در مدیریت شهری ظرفیت‌ خوبی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، گردشگری و معماری و شهرسازی برای حضور مردم به منظور تحقق شعار سال وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، علی رضایی امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با اشاره به تحقق عملیات وعده صادق با رمز یا رسول‌الله (ص) و موشک باران رژیم صهیونیستی با تبریک این مهم به امت حزب‌الله و مردم شهیدپرو، اظهار کرد: با وجود به‌کارگیری ظرفیت آمریکا، انگلیس، فرانسه و سپرهای چند لایه اسرائیل جنایتکار، شامگاه شنبه بیشتر موشک‌ها از این سپرها عبور کرده به اهداف نظامی مورد نظر، اصابت کردند.

وی به موج شادی مردم و به ویژه مردم مظلوم غزه به دنبال انجام این عملیات مهم اشاره کرد و افزود: مردم و به ویژه کودکان و زنان مظلوم غزه که همواره مورد هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند، شامگاه شنبه شبی آرام را بدون پرواز و حمله هواپیماهای جنگی اسرائیل جنایتکار، سپری کردند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: با توجه به اعلام سپاه پاسداران این اقدام تنها بخشی از عملیات تنبیهی و در پاسخ به حملات رژیم غاصب به اماکن دیپلماتیک کشورمان و حق دفاع مشروع براساس بند ۵۱ منشور ملل متحد و راهبردی بوده است.

رضایی در ادامه به نام‌گذاری سال و بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و اضافه کرد: در مدیریت شهری ظرفیت خوبی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، گردشگری و معماری و شهرسازی برای حضور مردم به منظور تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) وجود دارد.

وی با بیان اینکه شورای شهر، شهرداری و معاونت‌ها می‌توانند در زمینه‌سازی اجرایی شدن بیانات رهبری پیشگام باشند، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود بر وحدت و همدلی بین مسئولان در سطوح مختلف تأکید داشته و بر ما وظیفه است که با عمل به این تأکیدات زمینه‌ساز خدمت مؤثرتر به شهروندان باشیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: فرمانده نیروی انتظامی پس از تأکید رهبر انقلاب در خصوص صیانت از هنجارهای اسلامی و ملی در بحث مقابله با بی‌حجابی و صیانت از عفاف و حجاب وارد میدان شده است.

رضایی با تأکید بر اینکه عمل به بیانات رهبر انقلاب بر ما نیز وظیفه است، خاطرنشان کرد: شهرداری باید در بحث صیانت از عفاف و حجاب در محیط‌های عمومی، پارک‌ها و محیط اداری ورود کند.

وی در ادامه خواستار تقویت تعامل و هماهنگی شهرداری با نهادهای حاکمیتی شد و گفت: لازمه دسترسی بیشتر مدیریت شهری به امکانات، منابع و ظرفیت‌ها، هماهنگی، تعامل و همسویی بیشتر است و باید به ویژه در سال پایانی خدمت شورای شهر این تعامل تقویت و از اختلافات پرهیز شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: به منظور تحقق بودجه ۴ هزار میلیاردی شهرداری و انجام پروژه‌ها و اجرای برنامه‌ها، نیاز به تعامل و هماهنگی بیشتر و دسترسی به منابع و امکانات است.

رضایی در پایان خواستار پیگیری برگزاری جلسه‌ای به منظور هماهنگی بیشتر مسؤولان شد و افزود: به منظور تحقق تعامل و هماهنگی بیشتر نیاز به برگزاری جلسه‌ای با حضور استاندار، معاونان وی، شهردار، نمایندگان کنونی و منتخب و دستگاه‌های اجرایی است.

کد خبر 744883

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروش از ۱۵ اردیبهشت ماه در سنندج
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند
  • برگزاری اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری لرستان
  • ضرورت همت مضاعف مسئولان در تأمین مسکن مددجویان
  • مدیریت شهری از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد
  • برای پروژه قطار شهری مشهد پیوست زیارت تهیه شود
  • تأکید استاندار لرستان بر تسریع در اجرای طرح ملی مسکن
  • اجرای ۲۱۰ پروژه بازآفرینی شهری در سال ۱۴۰۲ ​
  • نوسازی ۲۰۰ هزار واحد فرسوده در کشور تا پایان سال با مشارکت‌های مردمی
  • ۲۱۰ پروژه بازآفرینی شهری در سال ۱۴۰۲ اجرا می‌شود