Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های پرسپولیس تهران و فولاد اهواز درحالی به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو تیم نیاز مبرمی به ۳ امتیاز بازی داشتند.

نیمه اول بازی هر دو تیم هجومی بازی کردند تا اینکه تیم فولاد صاحب یک خطا در پشت محوطه جریمه پرسپولیس شد و بازیکنان فولاد با یک سانتر خطرناک می‌توانستند به اولین گل بازی برسند که با بدشانسی فولادی‌ها ضربه سر کولیبالی، مدافع خارجی فولاد به تیرک دروازه برخورد کرد، اما در ادامه این تیم پرسپولیس بود که در دقیقه ۲۹ با ارسال سعید آقایی از جناح چپ به احمد نوراللهی و با ضربه سرِ رو به عقب او توپ را به مهدی عبدی رساند تا او با شوت روی پای زمینی دروازه فولاد را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه دوم مانند نیمه نخست هجومی از دو طرف دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۵۸ تیم اهوازی با ارسال دقیق حردانی از جناح راست و ضربه سر پریرا به تیرک عمودی دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. در ادامه حملات فولادی بیشتر شد تا اینکه در دقیقه ۶۰ ارسال کوتاه پاتوسی در داخل محوطه جریمه در شرایطی به کنعانی‌زادگان اصابت کرد که زاهدی‌فرد، داور مسابقه در تصمیمی بحث‌برانگیز در این صحنه به سود فولاد پنالتی گرفت و اعتقاد به خطای هند مدافع پرسپولیس داشت. لوسیانو پریرا پشت ضربه پنالتی ایستاد و گل تساوی را به ثمر رساند.

پرسپولیس بعد از گل تساوی فولاد بازی را هجومی‌تر کرد تا اینکه  احمد نوراللهی در دقیقه ۷۷ موفق شد دروازه فولاد را باز کند و پرسپولیس را به دومین گل و آرامش برساند.

کد خبر 579931

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه ضعیف کاسمیرو در ضربات پنالتی بازی کاونتری و منچستریونایتد / فیلم

کاسمیرو پنالتی اول منچستریونایتد را به وسط دروازه زد که با واکنش دروازه بان همراه بود.

دانلود (2MB)

دیگر خبرها

  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • خطر سقوط به دليل مشكل آمادگى بدنى؛ بحران بدنسازی عامل شکست‌های فولاد 
  • ضربه ضعیف کاسمیرو در ضربات پنالتی بازی کاونتری و منچستریونایتد / فیلم
  • یونایتد 3(4)-(2)3 کاونتری: تن‌هاخ تا دم اخراج رفت و برگشت!‏
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست