Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های پرسپولیس تهران و فولاد اهواز درحالی به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو تیم نیاز مبرمی به ۳ امتیاز بازی داشتند.

نیمه اول  هر دو تیم هجومی بازی کردند تا اینکه تیم فولاد صاحب یک خطا در پشت محوطه جریمه پرسپولیس شد و بازیکنان فولاد با یک سانتر خطرناک می‌توانستند به اولین گل بازی برسند که با بدشانسی فولادی‌ها ضربه سر کولیبالی، مدافع خارجی فولاد به تیرک دروازه برخورد کرد، اما در ادامه این تیم پرسپولیس بود که در دقیقه ۲۹ با ارسال سعید آقایی از جناح چپ به احمد نوراللهی و با ضربه سرِ رو به عقب او توپ را به مهدی عبدی رساند تا او با شوت روی پای زمینی دروازه فولاد را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه دوم مانند نیمه نخست هجومی از دو طرف دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۵۸ تیم اهوازی با ارسال دقیق حردانی از جناح راست و ضربه سر پریرا به تیرک عمودی دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. در ادامه حملات فولادی بیشتر شد تا اینکه در دقیقه ۶۰ ارسال کوتاه پاتوسی در داخل محوطه جریمه در شرایطی به کنعانی‌زادگان اصابت کرد که زاهدی‌فرد، داور مسابقه در تصمیمی بحث‌برانگیز در این صحنه به سود فولاد پنالتی گرفت و اعتقاد به خطای هند مدافع پرسپولیس داشت. لوسیانو پریرا پشت ضربه پنالتی ایستاد و گل تساوی را به ثمر رساند.

پرسپولیس بعد از گل تساوی فولاد بازی را هجومی‌تر کرد تا اینکه  احمد نوراللهی در دقیقه ۷۷ موفق شد دروازه فولاد را باز کند و پرسپولیس را به دومین گل و آرامش برساند.

کد خبر 579931

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه، پاری سن ژرمن در دیداری خارج از خانه مهمان لوریان بود. شاگردان لوئیز انریکه این دیدار را به راحتی پشت سر گذاشتند و موفق شدند با گلزنی عثمان دمبله و کیلیان امباپه به پیروزی ۴-۱ برسند.

اولین موقعیت بازی توسط میزبان خلق شد. در دقیقه ۱۰ ضربه خطرناک کاری در نزدیکی نقطه پنالتی با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

۱۰ دقیقه بعد پی‌اس‌جی با اولین حمله جدی به اولین گل دست یافت. روی ضد‌حمله‌ای دمبله از سمت راست حرکت کرد، به محوطه جریمه وارد شد و سپس با شوت‌زنی به سمت مخالف، دروازه را باز کرد.

دو دقیقه بعد کیلیان امباپه هم گلزنی کرد. پاس نونو مندز از سمت چپ با ضربه ستاره فرانسوی وارد دروازه لوریان شد.

در دقیقه ۳۱ لوریان تا آستانه گلزنی پیش رفت اما دوناروما موفق شد ضربه سر باکایوکو را مهار کند و آنها را ناکام بگذارد.

در حدود ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول پاری سن ژرمن بازی را در اختیار داشت اما نتوانست مانند دقایق گذشته موقعیت جدی خلق کند و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم باز هم موج حملات پاری سن ژرمن ادامه پیدا کرد و آنها مانند نیمه اول، در اولین موقعیت جدی به گل رسیدند. در دقیقه ۶۰ امباپه در سمت چپ به شکلی فوق‌العاده مدافع حریف را دریبل زد و سپس توپ را به دمبله در مقابل دروازه سپرد تا او به راحتی گل سوم را بزند.

پس از این گل لوریان که چیزی برای از دست دادن نداشت جلو کشید اما مدافعان پاریسی به خوبی از دروازه‌شان دفاع کردند. مقاومت آنها بالاخره در دقیقه ۷۳ شکست. جایی که محمد بامبا روی ارسال زیبای بنجامین مندی با ضربه سر بازی را ۳-۱ کرد.

در دقیقه ۸۱ ضربه خطرناک کاتسریس به کنج سمت چپ دروازه می‌رفت که تبدیل به گل دوم شود اما دوناروما به زیبایی توپ را دفع کرد.

در دقایق پایانی، پی‌اس‌جی بازی را مدیریت کرد و به لوریان اجازه خلق موقعیت نداد. شاگردان انریکه در دقیقه ۹۰ هم روی شوت فوق‌العاده امباپه از سمت چپ محوطه به سمت مخالف، اختلاف را دوباره به سه گل رساند تا این بازی با نتیجه ۴-۱ خاتمه یابد.

پاری سن ژرمن با این پیروزی در صدر جدول ۶۹ امتیازی شد و اختلافش با موناکو رد رتبه دوم را با یک بازی بیشتر به ۱۴ امتیاز رساند.

دیگر خبرها

  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود