Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:55:50 GMT

فرمانده جدید سپاه شهرستان هرسین معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۳۲۶۵

فرمانده جدید سپاه شهرستان هرسین معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز فرمانده جدید سپاه شهرستان هرسین در مراسمی با حضور فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و جمعی از مسئولان شهرستان معرفی شد.

سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، در این مراسم با اشاره به شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: تصور دشمن از ترور سردار سلیمانی تضعیف جبهه مقاومت بود، اما راه سردار دل‌ها برای آزادی خواهان جهان به یک الگو تبدیل شده و جبهه مقاومت قدرتمندتر از همیشه راهش را با اقتدار ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مدیریت موفقیت‌آمیز کشور در کنترل ویروس کرونا و کشف واکسن آن برخلاف باور کشورهای غربی افزود: ایران اسلامی با خودباوری و نگاه به درون، بر قله‌های افتخار ایستاده و برای تداوم این مسیر باید نگاه مدیران جهادی و اعتقادی باشد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم پشتوانه اصلی نظام بوده و هیچ عبادتی بالاتر از انجام کار مردم نیست، باید تکریم مردم در اولویت کارها باشد.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات صمد محمدی فرمانده پیشین سپاه شهرستان هرسین تقدیر و نجفعلی کرمی به عنوان فرمانده جدید سپاه این شهرستان معرفی شد.

کد خبر 5125016

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حکم انتصاب هرسین قاسم سلیمانی ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شیراز آمار کرونا ایام فاطمیه شهرکرد عکس استانها گرگان شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهرستان کرج بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اداراتِ دارای پروژه حفاری، نباید موجب نارضایتی مردم شوند

فرماندار شهرستان هرسین گفت: ادارات باید با رعایت استاندارهای حفاری و جمع‌آوری نخاله‌های ناشی از حفاری موجب نارضایتی اجتماعی نشوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ابوطالب ایتوندی امروز _ شنبه اول اردیبهشت _ در اولین جلسه کمیسیون حفاری این شهرستان از اداراتی که دارای پروژه‌های منجر به حفاری هستند خواست ضمن پایبندی به تعهدات خود هزینه‌های مربوطه را به‌منظور ترمیم آسفالت به شهرداری بپردازند.

وی افزود: عدم ساماندهی، استاندارد نبودن نوارهای حفاری و باقی‌ماندن نخاله یا خاک در معابر از مهم‌ترین آسیب‌های مدیریت شهری و نارضایتی‌های اجتماعی در شهر هرسین است.

فرماندار شهرستان هرسین همچنین از مسؤولین خواست ضمن نظارت بر عملکرد پیمانکاران پروژه‌های آب‌رسانی، گازرسانی و سایر طرح‌هایی که نیازمند حفاری در معابر_شهری هستند نظارت‌های لازم را در راستای موارد مذکور داشته باشند.

کد خبر 746384

دیگر خبرها

  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • سپاه هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در چشم مردم جهان شکست
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • رسیدگی فرمانده انتظامی کرمانشاه به مشکلات شهروندان درحوزه انتظامی
  • اداراتِ دارای پروژه حفاری، نباید موجب نارضایتی مردم شوند