Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان ، حسین امیرعبداللهیان دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین  موضوع عادی سازی روابط را یک موضوع خنده دار و مضحک دانست و گفت: عادی سازی روابط کشور‌هایی مثل امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی که هیچگاه نقشی در معادله فلسطین نداشته و کمکی به مردم فلسطین نکرده اند طبعاً در این مرحله نیز تأثیری روی پرونده فلسطین نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با اشاره به برگزاری اجلاس امروز در تهران به مناسبت روز غزه، اظهار داشت: در این اجلاس از کشور‌های مختلف آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا اعم از عربی و اسلامی حضور داشتند که پیام قوی آن این بود که موضوع عادی سازی روابط به پایان راه خود رسیده و شعاری بیش نیست.

وی افزود: ملت‌های منطقه هم نسبت به تصمیمات حکام برخی از کشور‌های خود معترض بوده و پاسخ محکمی به این اقدام داده اند همچنین آن‌ها در قالب اعتراضات و برخی تلاش‌ها، سعی دارند مانع رونمایی فاز‌های بعدی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شوند.

امیرعبداللهیان ادامه داد: معتقدیم همانطور که عادی سازی روابط انورسادات در قالب کمپ دیوید نتوانست تأثیری در حل موضوع فلسطین بگذارد، تنها تأثیر این مرحله نیز این است که جریان مقاومت بیش از پیش در برابر رژیم صهیونیستی جدی شود.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با عادی سازی روابط پای اسرائیل به خلیج فارس باز می‌شود یا خیر، عنوان کرد: پای رژیم جعلی اسرائیلی به هیچ وجه به حوزه خلیج فارس نمی‌رسد و اگر یک فرد آن هم در ابوظبی از مجموعه امارات برای عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها تصمیم گرفته باعث نمی‌شود پای همه آن‌ها را به خلیج فارس و منطقه باز کند.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در پایان خاطرنشان کرد: آینده نشان خواهد داد نه تنها پای اسرائیلی‌ها به منطقه باز نخواهد شد بلکه این مسأله تبدیل به عاملی برای سرعت گرفتن سقوط رژیم جعلی اسرائیل خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی مجلس عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۶ کشتار و جنایت دیگر را در حق غیرنظامیان فلسطینی در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه تاکید کرد که در این حملات ۷۹ فلسطینی دیگر به شهادت رسیده و ۸۶ نفر هم زخمی شدند.

بدین ترتیب، شمار شهدای جنگ علیه غزه تا این لحظه به ۳۴۲۶۲ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷۲۲۹ نفر افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، هنوز بیش از ۷۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند. بیش از ۷۲ درصد قربانیان این جنگ زنان و کودکان هستند.

کد خبر 6087682

دیگر خبرها

  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان