Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی کجانی روز دوشنبه در دیدار با رئیس هیات والیبال، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال نوجوانان سروقامتان شهرری اظهار داشت: یکی از مولفه های رشد و توسعه هر جامعه توجه به امور ورزشی است و تحقق آن با ایجاد زیرساخت‌هایی برای اقبال عمومی مردم به ورزش فراهم می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: توسعه ورزش قهرمانی و پهلوانی شهرستان ری در اولویت قرار دارد و برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت، استعدادیابی و پرورش نوجوانان، جوانان و رده‌های مختلف سنی در دستور کار است تا سلامت و نشاط شهروندان تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ورزش های انفرادی و جمعی در ری ظرفیت های فراوانی وجود دارد و در این حوزه اتفاقات خوبی افتاده است همانگونه که امروز فرزندان ری در ورزش قهرمانی عناوین متعدد در عرصه های مختلف کسب کرده  و در حرفه مربی و همچنین داوری بین المللی همواره افتخار کسب می کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری  یادآور شد: سرمایه گذاری در ورزش کاهش آسیب های اجتماعی را به همراه دارد و در این خصوص با توجه به ظرفیت ها بایستی احداث زیرساخت های ورزشی  مورد توجه قرار گیرد تا زمینه رشد و پیشرفت استعدادهای ورزشی همچون والیبال فراهم شود.  

فرماندار ویژه شهرستان ری با رییس هیات والیبال و اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال نوجوانان سروقامتان راگا شهرری قهرمان مسابقات والیبال لیگ دسته دو نوجوانان تهران دیدار و از تلاش هیات والیبال، کادر فنی و بازیکنان این تیم در مسابقات استانی تجلیل کرد.

برچسب‌ها شهرستان ری والیبال بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری والیبال بانوان شهرستان ری والیبال بانوان اخبار کنکور شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این بازی ها که در سالن شهیده زهرا همتیان سمنان برگزار شد ، تیم‌های خانه لیزر لبخند و آکادمی رضایان به ترتیب سکو‌های قهرمانی و نایب قهرمانی را گرفتند
در این بازی‌ها ۱۲ تیم رقابت کردند .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است
  • حضور موثر بانوان در عرصه‌های هنری نقطه قوت تقویت فرهنگ اسلامی است
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • یزد، میزبان سومین اردوی تیم والیبال پسران نوجوان