Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی کمک های سخاوتمندانه خیرین به ایتام و خانواده های بی سرپرست، رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب از خیرین شهرستان تقدیر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد بیگزاده در گفتگو با خبرنگار اسلام آباد خبر، اظهارداشت: طی هماهنگی به عمل آمده با یکی از خیرین ۱۲ میلیون تومان برای مسکن یکی از مددجویان روستایی شهرستان اسلام آبادغرب هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



  وی افزود: همچنین یکی از خیرین هزینه خرید کلیه لوازم منزل دو خانوار از خانواده های بی سرپرست شهرستان که در حال ساخت منزل هستند را تقبل کرده است.
 
 رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب در بخش دیگری از سخنان خود از اهدای ۱۰میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین این شهرستان خبر داد.

 بیگزاده گفت: فرزندان محسنین افراد مددجویی هستند که پدر به عنوان سرپرست خانواده توان تامین هزینه های زندگی را برای آنان ندارد.

 وی با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از طرح اکرام، ایتام و محسنین این نهاد گفت: در همین راستا از طرف یکی از خیرین شهرستان مبلغ ۱۰میلیون تومان برای کمک به ایتام اهدا شد.

  رئیس کمیته امداد حمیل ضمن تقدیر از خیرین ابراز امیدواری کرد: با کمک‌ها و حمایت‌های خیرین نیک اندیش و اعتبارات امداد شاهد کمک های بیشتر در جهت رفع مشکلات مادی نیازمندان خصوصاً خانوارهای ایتام و محسنین باشیم.

گفتنی است؛ خیرین شهرستان پیش از این با اهدای جهیزیه و وسایل گرمایشی از طریق کمیته امداد به یاری محرومان جامعه شتافتند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس کمیته امداد خیرین شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت یک خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسعود رحیمی گفت: همزمان با فرارسیدن میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام یکی از نیکوکاران خیر اندیش با حضور در این نهاد حمایت از ۹۳۰ یتیم و فرزند نیازمند تحت حمایت کمیته امداد دزفول را به صورت یکجا برعهده گرفت.

وی با بیان اینکه طرح اکرام یکی از بهترین مسیر‌های حمایت موثر و قابل برنامه ریزی از ایتام و فرزندان محسنین است، گفت: افراد زیادی با مشارکت در این طرح از ایتام و فرزندان محسنین دزفول حمایت می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: جامعه خیران و نیکوکارانی فعال در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین همه اقشار و صنوف جامعه را در برمیگیرد چرا که در این طرح از هر تعداد فرزند و با هر میزان پرداختی ماهیانه می‌توان حمایت کرد.

رییس کمیته امداد دزفول با اشاره به اینکه استقبال خیران، نیکوکاران و مردم نوعدوست شهرستان دزفول از این طرح حمایتی، چشمگیر و تحسین برانگیز است، گفت: هم اکنون سه هزار و پانصد نفر از همشهریان عزیز و خیران و نیکوکاران در این طرح به عنوان حامی فعال هستند و به صورت منظم از دو هزار و ۷۰۰ فرزند یتیم و نیازمند حمایت می‌کنند.

رحیمی نقش این نهاد در این طرح را معرفی فرزندان و ایجاد ارتباط میان نیکوکاران و آنها معرفی کرد و گفت: کلیه وجوه واریزی خیران مستقیما به حساب فرزند معنوی تحت حمایت آنها واریز می‌شود.

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته امدادآذربایجان غربی از بیش از ۱۸ هزار کودک نیازمند
  • 17 هزار فرزند یتیم و محسنین درآذربایجان غربی زیر پوشش کمیته امداد
  • توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • حمایت خیران آستارایی از ۸۱۹ یتیم و فرزند محسنین
  • کمک‌ ۹۶۰ میلیاردی خیران به ایتام خراسان شمالی
  • ۲۷ هزار حامی سرپرستی ایتام خراسان شمالی را برعهده دارند
  • حمایت یک خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد
  • بیش از ۵ هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند
  • خیرین و حامیان اردبیل تجلیل شدند
  • افزون به پنج هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند