Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ تقی کبیری عصر دوشنبه در نشست شورای ترافیک استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: در ۹ ماهه سال گذشته ۲۳۲ نفر به دلیل سوانح رانندگی در جاده های استان سمنان جان باختند که این رقم در مدت مشابه سال ۹۹ با ۲۹ درصد کاهش به ۱۶۵ مورد رسید.

وی یادآور شد : در ۹ ماهه سال ۹۸ تعداد ۲ هزار و ۲۱۸ نفر به دلیل سوانح رانندگی در جاده‌های استان سمنان مجروح شدند که این رقم در مدت مشابه سال جاری با ۲۸ درصد کاهش، یک هزار و ۵۹۱ مورد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کبیری اضافه کرد : از اول فروردین ٩٩ تاکنون ۳۴ درصد از مجموع جان باختگان برون شهری سوانح رانندگی در استان سمنان در محور جنوبی مسیر پرتردد تهران-مشهد تصادف کردند و ۵۶ نفر در این این محور جان باختند.

وی بیان کرد ‌ : ۲۲ درصد از سوانح رانندگی منجر به فوت استان سمنان از ابتدی فروردین ۹۹ تاکنون در محور شمالی مسیر تهران-مشهد و هفت درصد در راه روستایی بوده است.

رییس پلیس راه استان سمنان گفت : در اجرای طرح زمستانه ،پلیس راه با تمام کارکنان خود برای خدمات‌رسانی به هموطنان در تلاش است و در روزهای گذشته در جاده شاهرود-آزادشهر به دلیل سردی هوا و بارش باران و برف چهار مرتبه محور مسدود شد که در این حین پلیس راه به ۷۱ خودرو در راه مانده امداد رسانی کرد.

وی ادامه داد : گردنه آهوان در چند روز گذشته به دلیل بارش برف و سردی هوا، تنها ۲۰ دقیقه مسدود شد و در این دقایق باتوجه به سردی هوا، پلیس راه به ۹۰ خودرو در راه مانده امداد رسانی کرد.

رییس پلیس راه استان سمنان افزود : در مجموع پلیس راه استان در هفته های گذشته به ۳۲۶ خودرو در محورهای مختلف استان سمنان امدادرسانی کرد.

رئیس پلیس راهور استان سمنان نیز در این نشست گفت: از ابتدای فروردین تا آذر ۹۹ میزان تصادفات فوتی درون شهری در استان به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافت.

سرهنگ موسی بزرگی افزود: سوانح رانندگی جرحی درون شهری در استان سمنان از ابتدای فروردین تا آذر ۹۹ به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد کاهش یافت.

وی بیان کرد : در مجموع میزان تصادفات رانندگی درون شهری در استان سمنان از ابتدای فروردین تا آذر ۹۹ به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد کاهش یافت.

رییس پلیس راهور استان سمنان گفت : ۹۰ درصد فوتی های تصادفات درون شهری در استان مربوط به عابران پیاده و راکبان موتور سیکلت است.

برچسب‌ها سمنان پلیس راهور ناجا کاهش تصادفات تصادفات جاده ای انتظامی مرگ و میر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان پلیس راهور ناجا کاهش تصادفات سمنان پلیس راهور ناجا کاهش تصادفات تصادفات جاده ای انتظامی مرگ و میر اخبار کنکور درون شهری در استان استان سمنان درصد کاهش یافت سوانح رانندگی مدت مشابه سال سال گذشته پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است

تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا ملت درباره آمار تصادفات جاده‌ای در نوروز، گفت: درصد شماره‌گذاری پژو در کشور  ۲۸ درصد است و دخالت این خودرو در تصادفات نوروز ۳۲ درصد بوده است اما این نکته نیز ملاکی برای این نیست که پژو می‌تواند خودرویی پرتصادف باشد.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: مطالبه جدی ۱۴۰۳ ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو است و این موضوع در حال پیگیری است.

منبع: خانه ملت

دیگر خبرها

  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • نقش چادر‌های عشایری در کاهش تصادفات جاده‌ای
  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است
  • سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی سال گذشته تهران
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • ۴۱ درصد تصادفات فوتی سال گذشته تهران مربوط به عابران پیاده بود
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد