Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@00:56:23 GMT

گل‌محمدی: نگران هستیم

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۳۴۸۸

آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی دو بر یک تیمش برابر فولاد اظهار کرد:‌ بازی مهمی از لحاظ جدولی برای ما بود. گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ما بود. فولاد تیم خوب، فنی و قدرتمندی در لیگ است. بازی کردن جلوی این تیم همیشه سخت بوده است. امروز هم روز سختی برای ما بود. توانستیم از موقعیت‌های‌مان خوب استفاده کنیم و فرصت طلب بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان خوب جنگیدند. فوتبال امروز فیزیکی و فنی بود و تنش‌های زیادی به لحاظ شرایط بازی به وجود آمد. بازی در مجموع خوب بود.

او درباره پنالتی فولاد هم بیان کرد: صحنه‌ای نبود که داور پنالتی بگیرد. دهن کنعانی‌زادگان پر خون شده بود. نمی‌دانم داور چه چیزی دید که پنالتی گرفت و کار را برای ما سخت کرد. ۴ بازی بود که نبرده بودیم و این بازی خیلی مهم و حساس بود. این گونه سوت‌ها فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌کند. صحنه واضح بود و پنالتی نبود. نمی‌دانم چرا پنالتی اعلام کرد.

گل‌محمدی درباره حواشی کنار زمین بین نیمکت‌نشینان دو تیم هم توضیح داد: فوتبال است دیگر. همیشه جذابیت‌های خاص خودش را داخل و خارج از زمین دارد. چیزی که در آخر می‌ماند بحث رفاقت و دوستی‌هاست. هیجان‌های بازی روی عملکرد بازیکنان و کارد فنی اثر می‌گذارد. سوت داور و پنالتی بازی را از آن تب و تاب انداخت و بحث‌های فنی زیر سوال رفت.

او ادامه داد: باید از کسانی که برای فوتبال زحمت می‌کشند تا این که لیگ ادامه داشته باشد تشکر کرد. کرونا یه طرف قضیه است و هفته قبل هم باوجود آلودگی هوا شرایط خوبی برای برگزاری بازی نبود اما برای این که فوتبال زنده بماند و مردم در خانه فوتبال ببینند بازی کردیم. بعد از کادر پزشکی که بیش‌ترین زحمت را می‌کشند باید از فوتبالیست‌ها و اهالی فوتبال تشکر کرد.

سرمربی پرسپولیس هم‌چنین در نشست خبری درباره این که برای مشکل گلزنی تیمش چه راه‌حلی دارد؟ توضیح داد: باید تمرینات اختصاصی بیش‌تری انجام دهیم و در زدن ضربات آخر تمرکز داشته باشیم. خوشبختانه تیم ما خوب موقعیت‌سازی می‌کند و امروز هم توانستیم از این موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم. فرصت‌طلب بودیم و توانستیم برنده شویم.

او درباره مصدومیت سیدجلال حسینی و کنعانی‌زادگان هم بیان کرد: مجبور شدیم دو بازیکن را تعویض کنیم. در این پست کمبود بازیکن داریم و نگران وضعیت دفاع وسط هستیم. باید با دکترهای تیم صحبت کنم تا ببینم وضعیت آن‌ها چگونه است.

گل‌محمدی درباره داروی هم اظهار کرد: داور در نیمه اول بازی را خوب مدیریت کرد اما نیمه دوم بازی از دستش خارج شد و صحنه‌ای را خطا اعلام کرد که اصلا پنالتی نبود. صحنه خیلی واضح بود و توپ به سینه کنعانی‌زادگان خورد. خیلی تعجب کردیم. با این که نزدیک صحنه بود اما اعلام پنالتی کرد. این باعث تنش و ناامنی در بازی شد و روند مسابقه را به سمت خشونت برد. داور به من و خیلی‌های دیگر کارت زرد داد.

او در پاسخ به این پرسش که در صورت مصدومیت سیدجلال حسینی و کنعانی‌زادگان از آرمان رمضانی در خط دفاعی استفاده می‌کند یا خیر؟ با شوخی گفت: بازیکن داریم؛ من و افشین پیروانی هستیم.

او ادامه داد: باید اول ببینیم وضعیت بازیکنان به چه صورت است. الان نمی‌تونم درباره این که چه کسانی در بازی‌های بعدی بازی می‌کنند صحبتی کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس فولاد خوزستان کنعانی زادگان گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار کرد: بازی به نسبت درستی انجام دادیم و هدف ما جلوگیری از بخش‌های تهاجمی سپاهان بود که نسبت به اکثر تیم‌هایی که در نقش‌جهان بازی کردند، سعی کردیم کم‌تر موقعیت دهیم.

او ادامه داد: سپاهان تیم پرمهره و دارای بازیکنان خلاقی است، پنالتی که برای سپاهان گرفته شد، مقاومت ما را شکست، بعد از آن بازتر بازی کردیم و موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد.

ربیعی تصریح کرد: نمی‌خواهم در مورد پنالتی کارشناسی کنم، اما در بازی با شمس‌آذر و استقلال خوزستان ۲ پنالتی محرز‌تر برای ما گرفته نشد، اما این‌ها در بازی طبیعی است. شاید شانس من است؛ کمیته داوران مصداق غلط نداشته باشد، اما ۵۰ - ۵۰‌ها را برای تیم ما نگرفتند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: پنالتی‌های سخت‌گیرانه علیه ما گرفته شده است، مثلاً اخراج کامیابی‌نیا مقابل هوادار سخت‌گیرانه بود.

او با اشاره به کیفیت بازی گفت: بازی کیفیت مد نظر را نداشت، با توجه به بضاعتی که داشتیم، فوتبال بازی کردیم، شاید این مدل بازی باب دل من نباشد، اما دربی اصفهان می‌تواند باکیفیت‌تر باشد.

ربیعی در پایان گفت: با فاصله کم بازی داریم، بازی تمام شده است و باید ریکاوری جسمی و ذهنی داشته باشیم و برای بازی بعدی آماده شویم، ۷ بازی دیگر در لیگ داریم، امیدوارم در نهایت با توجه به اسکواد محدودی که داریم، طبق برنامه‌ای که داشتیم، نسبت به سال گذشته بهتر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نکته مثبت شخصیت اوسمار از زبان پیشکسوت پرسپولیس
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می‌شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • قانون جالبی در فوتبال که نمی‌دانستید!
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد
  • ربیعی: هدف ما جلوگیری از بخش‌های تهاجمی رقیب بود
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال