Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@21:43:15 GMT

پنالتی برای فولاد علیه پرسپولیس درست بود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۳۴۹۳

پنالتی برای فولاد علیه پرسپولیس درست بود؟

رضا سخندان درباره صحنه بحث‌برانگیز پنالتی فولاد خوزستان در نیمه دوم بازی با پرسپولیس اظهار داشت: این صحنه پنالتی نبود، چرا که بر اساس قانون جدید، داوران این صحنه‌ها را نباید پنالتی بگیرند. توپی که به بالای دست خورده بود، هند نیست. 

وی در مورد اعتراض‌های بازیکنان و مربیان دو تیم به داور تصریح کرد: داور سعی کرد مدیریت کند و جایی که صلاح دانست اخطار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید مشخص شود بازیکن یا مربی بی‌احترامی کرده یا نه. داور بر اساس صحنه‌ها کارت‌های لازم را داد. اگر بازیکن یا مربی بی‌احترامی کرده یا به اعتراض خود ادامه داده، باید برخورد جدی‌تری صورت می‌گرفت. 

سخندان با انتقاد از اعتراض‌های مکرر تیم‌ها به داوری خاطرنشان کرد: مسئولان تیم‌ها باید آرامش داشته باشند. متأسفانه اعتراض‌ها مثل بازی‌های داخل کوچه شده که همه جرزنی می‌کردند. این کار حرفه‌ای نیست و هر چقدر از داوران توقع دارند، باید خودشان هم حرفه‌ای‌تر باشند. 

حسین عسگری نیز درباره صحنه پنالتی بحث برانگیز این بازی و حواشی پیش آمده به خبرنگار تسنیم گفت: این اتفاقات طبیعی است و در هر بازی ممکن است رخ دهد.

وی عنوان کرد: در تصاویر تلویزیونی خیلی صحنه پنالتی واضح نبود. علاوه بر این تصویر دوربین از زاویه پشت کنعانی‌زادگان گرفته شده بود ولی در صحنه‌ای که ما دیدیم برخورد توپ با دست دیده نشد و فکر نمی‌کنم خطای هندی رخ داده باشد. در این صحنه کمک داور کنار دروازه به صحنه خیلی نزدیک بود و شاید او در گرفته شدن این پنالتی نقش داشت.

این کارشناس داوری درباره اعتراض‌های شدید کنعانی‌زادگان به تصمیم داور، تصریح کرد: اعتراض‌های او بی‌ادبانه نبود که داور بخواهد کارت قرمز نشان دهد. در اعتراض‌های او بی‌ادبی و توهین به داور دیده نشد. کادر فنی پرسپولیس در این صحنه نقش مهمی داشتند و بازیکن تیم‌شان را به خوبی کنترل کردند.

عسگری درباره کارت زردی که به نیمکت‌نشینان دو تیم داده شد، گفت: اخطار‌های خوبی به گل‌محمدی، هاشمی‌نسب و مطهری داده شد. این کارت‌ها باعث می‌شود داور بتواند کنترل بازی را در دست بگیرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی پرسپولیس فولاد اعتراض ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسی داوری استقلال و شمس آذر؛ پنالتی استقلال درست بود؟

کارشناسی تصمیمات وحید کاظمی در بازی استقلال و شمس آذر را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش تسنیم، حیدر سلیمانی درباره قضاوت وحید کاظمی در دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین که به برتری ۳ بر ۲ استقلال انجامید، گفت: وقتی داور اشتباهی می‌کند که هر دو تیم متوجه می‌شوند، صلاحیت خودش را بین بازیکنان و مربیان از دست می‌دهد. صلاحیت کاظمی در هیچ صحنه‌ای برای بازیکنان دو تیم تأیید نشد.

وی با اشاره به وتوی تصمیم داور با نظر کمک داور اول مسابقه خاطرنشان کرد: داور در دقیقه ۴۱ خطای هَندی پشت محوطه جریمه استقلال اعلام کرد و به همه بازیکنان گفت خودم خطا را دیدم. این خطا اشتباه بود و این کمک داور بود که نظر داور را عوض کرد. کاظمی صحنه را به‌صورت مستقیم می‌دید و تشخیص صحنه برای کمک داور سخت‌تر بود.

کارشناس داوری در مورد اعلام پنالتی به سود استقلال در آغاز نیمه دوم گفت: در نیمه دوم یک پنالتی برای استقلال اعلام شد که سخت‌گیرانه، اما درست بود. مدافع شمس آذر دستانش را روی گردن و شانه‌های مهرداد محمدی گذاشت. این خطا از خارج از محوطه جریمه آغاز شد و کاظمی از صحنه دور بود، اما اعلام پنالتی کاملاً درست بود.

سلیمانی درباره سرنگونی صالح حردانی در محوطه جریمه شمس آذر قزوین عنوان کرد: نمی‌دانم داور در دقیقه ۵۳ چه چیزی را آوانتاژ داد. صالح حردانی پایش را جلوی توپ گذاشت تا آن را برباید، اما مدافع حریف با تمام فشار به پای حردانی ضربه زد و داور باید یک پنالتی به سود استقلال اعلام می‌کرد. چون داور از صحنه خیلی دور بود، از این خطا گذشت.

وی در مورد اتفاق دقیقه ۵۶ که به اخطار دروازه‌بان شمس آذر منجر شد، اظهار داشت: وقتی دروازه‌بان می‌خواهد ضربه دروازه بزند، همه بازیکنان تیم حریف باید خارج از محوطه جریمه باشند. داور در دقیقه ۵۶ باید خطای بازیکن مهاجم را اعلام می‌کرد و اگر توپ در یک رفت و برگشت تبدیل به گل می‌شد، فاجعه‌ای برای کاظمی و کمک‌هایش رخ می‌داد.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مدافع شمس آذر باید اخراج می‌شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • کارشناسی داوری استقلال و شمس آذر؛ پنالتی استقلال درست بود؟
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ 
  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم