Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@02:09:03 GMT

جزییاتی در مورد وام ۲۴۰ میلیون تومانی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۳۴۹۹

جزییاتی در مورد وام ۲۴۰ میلیون تومانی

قیمت اوراق مسکن نسبت به اوایل ماه جاری تغییر چندانی نداشته و بر اساس آخرین قیمت ها، متاهل های تهرانی برای این اوراق باید ۲۴ میلیون و ۹۱۲ هزار تومان پرداخت کنند.

به گزارش پول نیوز، تسه (اوراق) فروردین سال گذشته ۵۲ هزار و ۱۰۰تومان، تسه اردیبهشت ماه سال گذشته ۵۳ هزار تومان و تسه خردادماه سال گذشته نیز ۵۲ هزار تومان قیمت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در تیر با قیمت ۵۳ هزار و ۴۰۰ تومان، در مرداد با قیمت ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان و در شهریور با قیمت ۵۲ هزار و ۹۰۰ تومان داد و ستد می شود.

قیمت اوراق مهر، آبان و آذر سال گذشته نیز ۶۵ هزار و ۹۰۰ تومان، ۵۴ هزار و ۳۰۰ تومان و ۵۳ هزار و ۲۰۰ بوده و هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در دی، بهمن و اسفند سال گذشته نیز با قیمت‌های ۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان، ۵۴ هزار و ۱۰۰ تومان و ۵۴ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

تسه فروردین سال جاری ۵۶ هزار تومان و تسه اردیبهشت و خردادماه سال جاری نیز ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارند. هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در تیر سال ۱۳۹۹ با قیمت ۵۴ هزار و ۹۰۰ تومان، در مرداد با قیمت ۵۴ هزار و ۲۰۰ تومان و در شهریور با قیمت ۵۶ هزار و ۸۰۰ تومان داد و ستد می‌شود.

این اوراق در مهرماه ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان، در آبان ماه ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان و در آذرماه ۵۱ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت داشته اند. این گزارش نیز بر اساس قیمت تسه در آذرماه نوشته شده است.


سقف 240 میلیون وام

بر این اساس، با توجه به اینکه مجردهای ساکن تهران می‌توانند تا ۱۴۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۴۰ میلیون تومان جعاله می‌شود؛ بنابراین برای دریافت ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات باید ۲۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه این تعداد اوراق با تسه ۵۱ هزار و ۹۰۰ تومانی برابر با ۱۰ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان می شود که با در نظر گرفتن ۴۰ میلیون تومان وام جعاله که برای آن باید ۸۰ ورق به مبلغ چهار میلیون و ۱۵۲ هزار تومان خریداری کنند، رقم آن به ۱۴ میلیون و ۵۳۲ هزار تومان می رسد.

زوج‌های تهرانی نیز بر همین اساس می‌توانند تا سقف ۲۴۰ میلیون تومان شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۴۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند؛ بنابراین زوجین باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۲۰ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان می شود که همراه با چهار میلیون و ۱۵۲ هزار تومان وام جعاله که برای آن باید ۸۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند، در مجموع باید ۲۴ میلیون و ۹۱۲ هزار تومان پرداخت کنند.

سقف این تسهیلات برای مراکز استان و شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر به ۸۰ میلیون تومان رسیده که برای آن باید ۱۶۰ برگه خریداری شود که هزینه آن هشت میلیون و ۳۰۴هزار تومان است. این وام برای سایر مناطق شهری ۶۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که باید برای آن ۱۲۰ برگه خریداری شود که هزینه آن شش میلیون و ۲۲۸ هزار تومان می شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: اوراق تسه تسهیلات مسکن قیمت میلیون تومان تسهیلات هزار و ۹۰۰ تومان هزار تومان خریداری کنند تسهیلات مسکن سال گذشته ۵۴ هزار ۵۳ هزار ۵۲ هزار برای آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد

مرضیه کیانی گفت: ۲۰ میلیارد ریال از این رقم برای ساخت و یا خرید مسکن و ۲۰ میلیارد ریال نیز به عنوان کمک هزینه ودیعه مسکن به مستأجران مددجوی بهزیستی سبزوار اعطا شده است.

وی اظهار کرد: مددجویان متقاضی ساخت مسکن از ابتدای دریافت پروانه ساختمانی علاوه بر برخورداری از یک تا ۲ میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسکن از امتیازهای دیگری چون آب، برق و گاز رایگان نیز برخوردار می شوند.

کیانی ادامه داد: این تسهیلات برای خانواده های با یک معلول و خانواده های زنان سرپرست خانوار یک میلیارد ریال و برای خانواده های دومعلولی ساکن شهرها ۲ برابر این رقم است.

وی افزود: این تسهیلات برای خانواده های دومعلولی در روستاها یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

رییس اداره بهزیستی سبزوار یکی از رویکردهای مهم بهزیستی را رساندن جامعه هدف به استقلال و خودکفایی عنوان کرد و گفت: ما با کمک به مددجویان در زمینه تامین تسهیلات اشتغال، شهریه دانشگاه و مهارت آموزی سعی داریم مددجویان را به افرادی توانمند و مستقل تبدیل کنیم که وابستگی آن ها به کمک های حمایتی برطرف شود.

حدود ۲۳ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی سبزوار هستند.

سبزوار در ۲۳۰ کلیومتری غرب مشهد واقع است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • جزییاتی از نحوه واگذاری سهام سرخابی ها
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد