Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعید آذری در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان که در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با برتری ۲ بر یک سرخ‌پوشان پایتخت پایان یافت، اظهار داشت: در مسابقه امروز فرصت‌های خوبی خلق کردیم ولی نهایتا تیمی برنده می‌شود که بتواند از فرصت‌های خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرسپولیس در استفاده از ضربات ایستگاهی هوشیارتر عمل کرد و توانست فرصت‌های بدست آورده را به گل تبدیل کند. ما هم باید یاد بگیریم که اگر ۵ موقعیت گل می‌سازیم دست کم ۵۰ درصد آن را به گل تبدیل کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: کادر فنی و بازیکنان‌مان زحمت زیادی کشیدند اما امیدوارم یاد بگیریم که در فوتبال فرصت‌ها خیلی زود از بین می‌روند. امشب فولاد به ویژه در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کرد اما تیمی که از موقعیت‌هایش بیشتر استفاده کرد، پرسپولیس بود و پیروز میدان شد.

وی درباره اعلام پنالتی و حواشی بوجود آمده نیز اظهار داشت: وقتی پنالتی اعلام می‌شود بازیکنان باید تمکین کنند و آشفته بازاری که ایجاد می‌شود را به‌وجود نیاوریم. به هر حال اولین بار نیست که در یک مسابقه پنالتی اعلام می‌شود و آخرین بار هم نخواهد بود. فکر می‌کنم یک مقدار فضای مسابقه بعد از اعلام پنالتی ملتهب شد و داور علی رغم اینکه تلاش کرد مسابقه را کنترل کند، نتوانست و بازی از دستش خارج شد.

آذری درباره عملکرد داور مسابقه نیز گفت: آقای زاهدی‌فر چهارمین مرتبه است که امسال برای فولاد سوت می‌زند و می‌داند که یک سری حساسیت‌هایی هم وجود دارد. اینکه داوری خوب بود یا بد کارشناسان باید نظر بدهند و امیدواریم زاهدی‌فر اشتباه نکرده باشد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره ارزیابی خود از عملکرد تیم فولاد نیز گفت: از عملکرد کادر فنی راضی هستم اما از عملکرد بازیکنان راضی نیستم. بازیکنان باید بدانند فولاد تیم بزرگی است و موقعیت‌هایی را که خلق می‌شود، به گل تبدیل کنند. به خود آنها هم گفته‌ام و از عملکردشان راضی نیستم و نمی‌توانیم خودمان را فریب بدهیم. تیم هایی که به مراتب مبلغ قراردادهایشان از بازیکنان ما کمتر است جایگاه بهتری نسبت به ما دارند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: کادر فنی فولاد تلاش زیادی می‌کند اما وقتی بازیکن از یک قدمی توپ را به ساعت استادیوم می‌زند، دیگر تقصیر کادر فنی نیست و نشان می‌دهد کیفیت بازیکنان نتایج فوتبال را تغییر می‌دهد. کادر رهبری تیم به ویژه نکونام کار خود را می‌کند و رضایت داریم اما اگر بازیکنان بخواهند به این شکل عمل کنند، نیم فصل باید دنبال تیم بگردند.

برچسب‌ها سعید آذری باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سعید آذری باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان سعید آذری باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور فولاد خوزستان کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانگرایی ویسی در مسابقه درون خانوادگی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان عصر امروز(چهارشنبه) طی دیداری دوستانه و درون خانوادگی مقابل فولادنوین به میدان رفت.

عبدالله ویسی سرمربی فولاد در این بازی دوستانه و به خصوص از ابتدای نیمه دوم تعداد زیادی از بازیکنان جوان را به زمین فرستاد تا بتواند بیشتر نسبت به توانایی‌های فنی آنها آگاهی پیدا کند و این نفرات را هم در شرایط مسابقه قرار بدهد.

در نهایت این بازی دوستانه و درون خانوادگی با برتری دو بر یک فولادنوین خاتمه یافت و محمد علی‌نژاد گل فولاد خوزستان را به ثمر رساند.

فولادی‌ها برنامه‌‌های آماده‌سازی خود را در روزهای آینده نیز ادامه خواهند داد؛ در این برنامه دو بازی دوستانه دیگر هم گنجانده شده که دیدار بعدی روز شنبه 11 فروردین با صنعت نفت آبادان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تمرکزم روی بازیهاست نه تمدید قراردادها/ما هم با گل محمدی می رفتیم
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • ۶۶ روز تا فیفادی بعدی را چگونه سپری کنیم
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • جوانگرایی ویسی در مسابقه درون خانوادگی(عکس)
  • تغییرات در کادر فنی نفت آبادان: نفتی‌ها با کادری جدید به دنبال بقا در لیگ برتر
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد