Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت تا زمانی که این باشگاه به او نیاز داشته باشد، در جمع سرخپوشان می‌ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امید عالیشاه درباره برتری 2 بر یک پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر روند مساوی‌های ما شکسته شد؛ آن هم مقابل تیمی جنگنده و دونده چون فولاد که کادر فنی خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست این تیم خیلی خوب بود و این شرایط و سه امتیاز، خیلی به دردمان خورد. تاکنون امتیازات زیادی از دست دادیم که نباید این اتفاق بیفتد. باید به فکر سه امتیاز بعدی باشیم.

نظر 2 کارشناس داوری درباره اتفاقات دیدار پرسپولیس - فولاد

وی درخصوص قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد تصریح کرد: صحنه پنالتی را ندیدم و نمی‌دانم. می‌گفتند پنالتی نبوده و وظیفه‌ام نیست در این باره صحبت کنم.

بازیکن پرسپولیس در مورد ظرفیت بالای نیمکت‌نشینی خود خاطرنشان کرد: تا جایی که به من احتیاج باشد، در خدمت تیم هستم. زمانی که حس کنم بار اضافی هستم و مرا به زور نگه می‌دارند، دیگر در پرسپولیس نمی‌مانم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امید عالیشاه پرسپولیس امید عالیشاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در پایان بازی‌های سوم سری‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، حامد حدادی سنتر و فوق ستاره تیم بسکتبال نفت آبادان، با عملکردی درخشان مقابل تیم طبیعت، بهترین بازیکن شد.

کاپیتان تیم نفت در بازی سوم مقابل طبیعت، با ثبت ۱۸ امتیاز، ۲۰ ریباند و ۸ پاس گل، تنها دو پاس گل کم داشت تا تریپل‌دبل کند و با کارایی ۳۱، تاثیرگذارترین بازیکن چهار بازی شب سوم پلی‌آف‌ها بود. این بازی با پیروزی ۸۵ - ۸۲ نفت به پایان رسید تا شاگردان حماد سامری، سری را ۲ بر یک پیش بیفتند.

دومین بازیکن برتر شب سوم پلی‌آف‌ها نیز امیرحسین یازرلو، فوروراد جوان تیم کاله بود. او در بازی سوم مقابل ذوب‌آهن ۳۰ امتیاز، ۲ ریباند و ۳ پاس گل را به ثبت رساند تا با کارایی ۳۱، نقش پررنگی در پیروزی ۱۰۵ - ۸۰ تیم خود داشته باشد. 

سومین بازیکن تاثیرگذار نیز ارسلان کاظمی، کاپیتان تیم شهرداری گرگان بود که با ۱۴ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۳ پاس گل، موفق به ثبت دبل‌دبل شد و کارایی ۳۱ را در ترکیب مدافع عنوان قهرمانی داشت. گرگان بازی سوم مقابل لیموندیس را هم با نتیجه ۷۳ - ۸۸ برد تا با سه برد متوالی برنده سری شده و به عنوان نخستین تیم راهی نیمه‌نهایی لیگ برتر شود.

چهارمین بازیکن برتر شب سوم پلی‌آف هم متین آقاجان‌پور، فوروارد تیم کاله مازندران بود. او در دیدار مقابل ذوب‌آهن که با پیروزی ۱۰۵ - ۸۰ کاله همراه شد، ۳۲ امتیاز، ۳ ریباند و ۴ پاس گل داشت و تاثیرگذاری ۲۷ را در ترکیب شمالی‌ها به ثبت رساند.

امتیاز آورترین بازیکنان در بازی‌های شب اول پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال نیز به شرح زیر بودند: 

۱- جردن استیونس (طبیعت تهران): ۳۷ امتیاز

۲- متین آقاجان‌پور (کاله مازندران): ۳۲ امتیاز

۳- امیرحسین یازرلو (کاله مازندران): ۳۰ امتیاز

۴- جلن بردلی (لیموندیس شیراز): ۲۶ امتیاز

دیگر خبرها

  • آمار عجیب ستاره سابق پرسپولیس در لالیگا دو
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • هافبک 17 ساله علیه ادعای میثاقی
  • این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • اوسمار از فرمول یحیی استفاده کرد/ درخشش ستاره پرسپولیس در پست جدید
  • خبر عجیب در مورد هافبک استقلال؛ ماشاریپوف از حالا پول فصل آینده اش را می‌گیرد
  • احضار نکونام به کمیته انضباطی / سرمربی استقلال تا چه زمانی محروم خواهد بود؟