Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورالله قدرتی، رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در بحث برخورد با مدیران حدود ۲۰۰ مدیر متهم به فساد در استان قزوین شناسایی شده که در دست پیگیری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حجت الاسلام نورالله قدرتی بعداز ظهر امروز(دوشنبه) در نشست تبیین اهمیت افشاگری (سوت زنی) در سند تحول قوه قضائیه که ویژه رسانه و سمن‌ها در دادگستری قزوین برگزار شد، با بیان اینکه تحقق همه مطالبات مسئولان پایگاه‌های فرهنگی محلات از عهده ما خارج است، اظهار کرد: این دغدغه‌ها را به مراجع بالاتر در کشور منتقل می‌کنیم؛ مردم یکی از ارکان اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی هستند اما در بحث مبارزه با آسیب‌های اجتماعی از ظرفیت مردم کمتر استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی از کشورها بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را آسیب نمی‌دانند، افزود: روحانیت که یکی از ارکان انقلاب بودند، کمتر به طور سازمانی از آن‌ها استفاده شده است، لذا این یک ضعف است که باید در گام دوم انقلاب مرتفع شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: روحانیت کمترین هزینه را برای نظام دارند و در مقابل بیشترین خروجی را برای نظام دارند، اما با این وجود کمتر به این قشر توجه می‌شود که این مظلومیت روحانیت را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول تصریح کرد: روحانیت پیش از انقلاب هم به عنوان رکن اصلی رسالت داشت که تاکنون هم ادامه دارد، لذا روحانیون باید با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر به کارها ادامه دهند به طوری که اکنون روحانیون فعال در محلات هم همین گونه عمل می‌کنند.

قدرتی ابراز کرد: تفاهم‌نامه منعقد شده درباره اجرای طرح محلات آسیب‌خیز باید طی هفته جاری بازنگری شود و مواردی که در اجرا مورد غفلت شده نیز مجدد بررسی و اجرا شود؛ حضور در مساجد حرکت خوبی بود که به خاطر شرایط کرونا لغو شد اما پیگیری می‌کنیم که با رعایت ضوابط، مجدد در سطح مساجد اجرا شود.

مشکلات با روی کار آمدن دولت جوان انقلابی حل می‌شود

وی اذعان کرد: سند گام دوم انقلاب هفت ماموریت را برای دستگاه قضائی درنظر گرفته که در این سند تمام دغدغه‌ها، چالش‌ها و راهکارها در آن مطرح شده است که بخش اصلی در این میان، ظرفیت مردمی برای تحقق اهداف است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: پیگیر هستیم تا طرح طلایه‌داران صلح و سازش در سازمان تبلیغات راه‌اندازی شود؛ در سفر آیت‌الله رئیسی به قزوین باید ظرفیت‌های استان را درست نشان دهیم؛ اکنون ما به واسطه حضور روحانیون در محلات خوشبختانه مشکلات کمتری داریم اما سازمان‌ها و دستگاه‌ها به علت کمبود بودجه نمی‌توانند حمایت مطلوبی داشته باشند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی یعنی امر به معروف و نهی از منکر، تاکید کرد: خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها زبان گویای جامعه هستند اما گاهی از قانون اطلاع ندارند که برخی بی‌انصافی و بی‌تقوایی‌ها اتفاق می‌افتد که نباید اینگونه باشد، چراکه آبروی مومن بالاتر از کعبه است اما در قبال آبروی نظام باید هزینه داد‌‌.

قدرتی تاکید کرد: امروز دستگاه قضائی در مبارزه با مفاسد، علمدار است و با هر مدیر متخلفی برخورد می‌کند که همه باید بدون استثناء پاسخگو باشیم؛ همه موارد باید به صورت مستدل و قانونی مطرح شود و ورود دستگاه قضائی به مسائل عامه بسیار راه‌گشاست.

وی با بیان اینکه مشکلات جامعه با روی کار آمدن یک دولت انقلابی و جوان حل می‌شود، عنوان کرد: وقتی موضوعات از فضای قانونی خارج شود باعث تغییر مسیر پرونده می‌شود، لذا باید این دیوار بی‌اعتمادی که در جامعه ایجاد شده را از بین ببریم و در استان قزوین باید در مبارزه با فساد یک صدا باشیم‌.

رئیس کل دادگستری استان قزوین یادآور شد: در بحث برخورد با مدیران هم حدود ۲۰۰ مدیر متهم به فساد در استان شناسایی شده که در دست پیگیری است؛ هیچگاه فساد از بین نمی‌رود اما بنای مبارزه با فساد وجود دارد و تمام اقدامات در این حوزه باید برای جامعه امیدوارکننده باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از شناسایی و دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر در شهر قزوین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ فرهاد علی بیگی، اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مخفیگاه 2 نفر از خرده فروشان مواد مخدر در شهر قزوین شناسایی شد.

 وی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضایی هر 2 متهم را در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقرر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه در بازدید انجام شده از مخفیگاه متهمان 551 گرم تریاک، 260 عدد قرص متادون و تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزیع مواد مخدر کشف شد، خاطرنشان کرد: هر 2 خرده فروش با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • ساماندهی دستفروشان در قالب طرح ویژه شهرداری تهران
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • انتقاد شدید روزنامه اطلاعات از راه‌اندازی دوباره گشت ارشاد
  • انتقاد یک روزنامه از حضور صدیقی در نماز جمعه و راه اندازی دوباره گشت ارشاد
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران