Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از تمرد و تعرض تعدادی از عوامل قاچاق کالا به ماموران انتظامی در حین اجرای قانون در یکی از محلات بندرعباس خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ تیمور دولتیاری عصر امروز(۲۹ دی ماه) در تشریح این خبر گفت: در پی مطالبه شهروندان مبنی بر تهیه و توزیع کالای قاچاق و گاها مواد مخدر و مشروبات الکلی در یکی از محلات بندرعباس، ماموران انتظامی یگان امداد این شهرستان شب گذشته بیست و هشتم دیماه، با هماهنگی و اخذ دستور قضایی به منظور اجرای طرح توقیف موتورسیکلت های سنگین قاچاق و پاکسازی منطقه آلوده  به محل اعزام که در بدو ورود به منزل یکی از عوامل قاچاق تعداد زیادی موتورسیکلت سنگین اوراق شده مشاهده می کنند  که در حین انتقال انها خانواده فرد و همسایگان ممانعت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نیروهای کمکی کلانتری های بندرعباس به محل اعزام و تعداد ۲۰ دستگاه موتورسیکلت اوراق شده  و قاچاق از منزل متهم کشف که وی با جوسازی  و مظلوم نمایی و تحریک جمعیت حاضر در صحنه ، بصورت دسته جمعی به مامورین و خودروهای سازمانی تمرد و اقدام به فحاشی و سنگ پرانی می کنند که در این رابطه  تعدادی از ماموران از ناحیه سر ، کمر و پا مصدوم و خودرو های سازمانی کلانتریها و یگان امداد  نیز از ناحیه سپر جلو، سقف و صندوق عقب، پنجره، گلگیر عقب سمت راست وکاپوت، گلگیر و آینه تخریب شدند.
فرمانده انتظامی بندرعباس اظهار کرد: در این رابطه  به جهت کنترل اوضاع و مدیریت صحنه، برابر ماده ۱۵۶  قانون بکارگیری سلاح، توسط ماموران حاضر  چند تیر هوایی شلیک و اقلام قاچاق کشف شده به پارکینگ دلالت و متهم اصلی  دستگیر شد.
سرهنگ دولتیاری ارزش کالاهای قاچاق کشف در این عملیات را یک میلیارد و ۱۲ میلیون  تومان دانست و خاطر نشان کرد:  در این درگیری  احدی از شهروندان حدودا ۶۸ ساله و حاضر در صحنه بعلت مشکلات قلبی  و نامساعد بودن وضعیت تنفسی به بیمارستان خلیج فارس منتقل که فرد مذکور در بیمارستان فوت نمود که تلاش های لازم با هماهنگی پرشکی قانونی در خصوص علت تامه فوت تحت بررسی می باشد که نتیجه نهایی متعاقبا اعلام می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: برابر قانون ، پلیس مسوول برقراری و حفظ نظم و امنیت عمومی بوده و هرگونه تعرض و تمرد به پلیس در حین انجام ماموریت جرم محسوب شده و پیگرد قانونی بدنبال دارد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پلیس بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرهنگ نجم الدین سهرابی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه کفیشه شهرستان خرمشهر حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی یک دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق را شناسایی و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
ماموران انتظامی پاسگاه کفیشه در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این زمینه افزود: ارزش سوخت مکشوفه برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • گازوئیل قاچاق در خاتم کشف شد
  • طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس اجرا شد
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 
  • ۴۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در محور حاجی آباد-بندرعباس کشف شد
  • پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز بندرعباس