Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هاشمی نسب پس از شکست دو بر یک فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال گفت: به تهران آمده بودیم تا بازی را ببریم و برای آن هم برنامه داشتیم چون به توانایی تیم‌مان ایمان داشتیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: همه چیز را در شرایط عادی سنجیده بودیم. بازی را مقابل پرسپولیس بد شروع کردیم و گل خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روند بازی گل تساوی را زدیم. پس از آن هم دو سه موقعیت داشتیم اما نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم.

وی درباره درگیری‌هایی که در جریان مسابقه روی نیمکت دو تیم رقم خورد تصریح کرد: متاسفانه اتفاقاتی می‌افتد که عجیب است. همیشه به خودم اجازه نمی‌دهم صحبت کنم چون در حیطه من نیست و می گویم بگذاریم کارشناسان داوری صحبت کنند. در این فصل، چهار بار داوری برای ما توسط آقای زاهدی فر صورت گرفته است که در بازی با استقلال پنالتی را به اشتباه نمی‌دانند. بازی با نساجی برای ما پنالتی نگرفتند. در این بازی هم یکسری سوت‌هایی زده می‌شود که نمی دانم چه بگویم.

هاشمی نسب ادامه داد: متاسفانه سوت‌هایی زده می‌شود که اصلاً ندیده‌ام. روی گل دوم پرسپولیس اصلاً خطایی نبود که خطا گرفتند و همان توپ هم گل شد.

مربی فولاد درباره برنامه بازی‌ها تاکید کرد: پرسپولیس در فینال آسیا بوده است به‌جای اینکه پنج روزه بازی کند ما داریم در این زمان‌ها بازی می‌کنیم. تمام برنامه ریزی ها طوری شده که بببنیم تیم پرسپولیس چه زمانی راحت است بازی کند. داور به مربی حریف می‌گوید لباس فولاد، مشکی است اما آنها نمی‌پوشند. برازنده پرسپولیس است که می‌گویند تیم خاص. فیلمبرداری صدا و سیما به داور چهارم می‌گوید پنالتی فولاد درست نبود. واقعاً چه باید گفت؟

وی تاکید کرد: من ۲۰ سال است با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنم. تمام زندگی ما شده است جنگ و جدل با هواداران تیم خاص. نسل عوض شده و چیزی نمی‌دانند. نصف عمرمان گذشته است و باز هم ادامه دهند.

هاشمی نسب ادامه داد: می آیند قبل از بازی درباره نیمکت فولاد صحبت می‌کنند. همین تیم پرسپولیس در بازی با ذوب آهن، استقلال تهران و امروز هم با ما نیمکت آرامی ندارند. با تمام احترامی که به کریم باقری رفیق ۳۵ ساله‌ام قائلم آنها خیلی مظلوم نمایی می‌کنند که نیمکت ما آرام است.

مربی فولاد گفت: من که مهدی هاشمی نسب هستم آدم بد فوتبال شده اما شما خودتان را مظلوم نشان ندهید.

هاشمی نسب تصریح کرد: من هم یک روی خاص بودم و این چیزها را در فوتبال دیدم. شما همبازی خود من هستید اما نمی دانم چه کسانی می آیند و فحشی به مربی ما می‌کنند. من هم خاص بودم؛ قبل ازدربی که یک اخطاره بودم و خطا می‌کردم. باید اخراج می‌شدم اما داور می امد می‌گفت آقای هاشمی نسب بازی بعدی دربی دارید. بله من هم یک روز خاص بودم و هوایم را داشتند.

مربی فولاد صحبت‌های تند خود را ادامه داد و تاکید کرد: مردم آدم‌ها را خیلی خوب می‌شناسند و مظلوم نمایی نکنید. همه چیزمان به همدیگر می‌آید. تو را به قرآن سیاه نمایی نکنید و مظلوم نمایی نداشته باشید. انشاالله آنها در ادامه راه موفق باشند. واقعاً تیم خاص برازنده آنهاست.

هاشمی نسب یادآور شد: بازیکن آنها بعد از ضربه پنالتی دوبار باید کارت قرمز می‌گرفت اما چون فولاد هستیم مثل بقیه تیم‌ها رفتار می‌شود. ما خاص نیستیم و امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا شود.

کد خبر 5125043

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی هاشمی نسب تیم فوتبال پرسپولیس دربی لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تکواندو تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر بسکتبال یحیی گل محمدی لیگ برتر تکواندو مهدی طارمی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا محمود فکری علیرضا بیرانوند کنفدراسیون فوتبال آسیا هاشمی نسب خاص بودم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار کرد: کل مشکلات پرسپولیس و استقلال از نظر مالکیتی امروز حل خواهد شد و امروز رسماً مراسمی در وزارت اقتصاد و دارایی به همین منظور برگزار می‌شود.

وی افزود: غیر از مالکیت، سایر مشکلات پرسپولیس و استقلال را در جلساتی که با مدیران عامل این دو باشگاه و سایر مسوولین داریم، برطرف خواهیم کرد.

وزیر ورزش اظهار کرد: باید بگویم که فیفا این خصوصی‌سازی را می‌پذیرد و پرسپولیس و استقلال را بخش خصوصی قلمداد خواهد کرد؛ این موضوع یکی از افتخارات دولت سیزدهم در حوزه ورزش است.

هاشمی ادامه داد: امیدواریم که این روند به خوبی انجام شود و من فکر می‌کنم این اتفاق بسیار مبارکی در ورزش کشور است و همه تیم‌های باشگاهی ما از جمله این دو باشگاه قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا حضور خواهند داشت.

وزیر ورزش تاکید کرد: دولت هیچ سهم دیگری در پرسپولیس استقلال ندارد.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087550

دیگر خبرها

  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم