Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شیراز با اعلام این خبر گفت: با توجه به هماهنگی های انجام گرفته با مراجع قضایی حکم تخریب مستحدثات غیرقانونی در منطقه  قره چمن صادر و این عملیات با حضور فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان، نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی و حراست بخش ارژن شهرستان شیراز اجرا و مستحدثات غیر قانونی در این اراضی تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

منصور رضایی با اشاره به حساسیت اراضی ملی در منطقه مذکور اظهار داشت: از جمع آوری ادوات و ابزار الات جرم منطقه پاکسازی و اراضی به حالت اولیه بازگردانده و فرد خاطی ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: منابع طبیعی دشت ارژن قلع و قمع حراست شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی استملاکی شهرستان لاهیجان

یاسر هادی پور، مدیر دفتر حقوقی شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان از رفع تصرف بیش از ۲ هکتار از اراضی استملاکی در شهرستان لاهیجان خبر داد.

او گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت صیانت از منابع آبی و همچنین به منظور جلوگیری از تعدی اشخاص به اراضی دولتی (حرائم کانال ها، بستر رودخانه‌ها و آب بندان ها) پیرو گزارش مدیریت منابع آب شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل نسبت به طرح شکایت به طرفیت ۷ نفر از متصرفین اراضی استملاکی شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان واقع در روستای شکاکم اقدام شد.

مدیر دفتر حقوقی شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان افزود: لذا پس از طی مراحل قانونی و با هماهنگی دادستان لاهیجان و حضور نیروی انتظامی و کارشناسان مربوطه مدیریت منابع آب این شهرستان به وسیله یک دستگاه بیل زنجیری کلیه اراضی متصرفه به مساحت ۲/۱ هکتار رفع تصرف شد.

هادی پور تصریح کرد: در راستای صیانت از منابع آبی و به منظور جلوگیری از تعدی اشخاص به اراضی دولتی دفتر حقوقی آب منطقه‌ای گیلان از انجام وظایف محوله قانونی خود به هیچ وجه کوتاهی نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • دستگیری یکی از عوامل قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر
  • بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • قاچاقچی چوب بهشهر دستگیر شد
  • رفع تصرف اراضی مستحدث ساحلی در شهرستان نور
  • رفع تصرف اراضی استملاکی شهرستان لاهیجان
  • تشکیل ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی