Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@08:29:27 GMT

رسمی؛ سرمربی تیم ملی لهستان برکنار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۳۶۲۳

یرزی برچک، سرمربی تیم ملی لهستان در فاصله چند ماه مانده به شروع رقابت های یورو 2020 از سمت خود برکنار شد.

به گزارش "ورزش سه"، یرزی برچک 49 ساله از ژوئن 2018 و زمانی که پس از نمایش ناموفق تیم ملی لهستان در مسابقات جهانی روسیه جایگزین آدام ناواچکا شده بود، هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده داشت. اما حالا و در حالیکه فاصله چندانی تا شروع رقابت های یورو 2020 نداریم، او برکنار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بیانیه فدراسیون فوتبال لهستان آمده است: "فدراسیون لهستان اعلام می کند که در 18 ژانویه 2021، با یرزی برچک قطع همکاری خواهد کرد. ما می خواهم از او به خاطر خدماتی که در این مدت در تیم ملی لهستان ارائه داد تشکر کنیم."

 

یرزی برچک پس از شکست عجیب مقابل اسلوونی و تساوی خانگی مقابل اتریش در رقابت های مقدماتی یورو 2020 به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، اما با این حال لهستان را با دو پیروزی برابر لتونی و مقدونیه شمالی در نهایت راهی رقابت های یورو 2020 شد. با حضور فوق ستاره ای مانند رابرت لواندوفسکی، لهستان می تواند یکی از تیم های جذاب این دوره از رقابت ها لقب گیرد.

 

لواندوفسکی تیم ملی لهستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لواندوفسکی تیم ملی لهستان تیم ملی لهستان یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای رئیس‌جمهوری لهستان درباره راهبرد آتی روسیه

رئیس جمهوری لهستان در اظهاراتی مدعی شد که روسیه ممکن است پس از شکست اوکراین به دیگر کشورهای اروپایی و حتی اعضای پیمان آتلانتیک شمالی حمله کند.

به گزارش مشرق، «آندژی دودا» در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز گفت که اگر روسیه بتواند اوکراین را شکست دهد، به احتمال زیاد علیه سایر کشورهای اروپایی و حتی اعضای ائتلاف نظامی ناتو اقدام خواهد کرد.

پیش‌بینی این مقام اروپایی یک روز پس از تصویب بسته ۹۵ میلیارد دلاری مجلس نمایندگان آمریکا صورت می گیرد که شامل ۶۰ میلیارد دلار کمک جدید به اوکراین است. جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا نیز اعلام کرده است که به سرعت برای انتقال تسلیحات و مهمات به کی‌یف اقدام خواهد کرد.

ولودومیر زلنسکی رئیس‌جمهوری اوکراین پیش از این بارها هشدار داده بود که در صورت نرسیدن کمک های خارجی، کشورش ممکن است در جنگ با روسیه شکست بخورد.

رئیس‌جمهوری لهستان در بخش دیگری از اظهاراتش مدعی شد: این استعمارطلبی سیری‌ناپذیر روسیه است. وی سپس بر ابراز اطمینان از توان اوکراین برای دفاع از خود تاکید کرد.

درحالیکه ائتلاف ناتو صرف دو درصد از تولید ناخالص داخلی هر یک از اعضا را برای هزینه های دفاعی تعیین کرده، دودا گفت که این میزان باید به سه درصد افزایش یابد.

این مقام اروپایی در ادامه اضافه کرد: «راه دیگری وجود ندارد. هزینه های دفاعی باید افزایش یابد. درست همانگونه که در دوران جنگ سرد رخ داد. این راهی برای حفظ صلح در اروپا و توقف استعمارطلبی روسیه است».

دودا سپس خاطرنشان کرد: «لهستان بیش از ۴ درصد از تولید ناخالص داخلی خود را صرف امور دفاعی می کند و بیشتر آن صرف خرید تسلیحات ساخت آمریکا مانند سامانه موشکی پاتریوت می شود. وی همچنین افزود: خلبانان نیروی هوایی لهستان در آمریکا در حال یادگیری نحوه پرواز با جنگنده های اف-۳۵ هستند که به تازگی خریداری شده اند».

پیش از این نیز ژنرال کارستن بروئر از مقامات ارشد نظامی آلمان در سفر به لهستان ادعا کرده بود که ممکن است روسیه طی سال‌های آینده به یک کشور عضو ناتو حمله کند.

وی در این زمینه مدعی شد: روسیه پس از بازسازی نیروهای خود پس از جنگ اوکراین، می‌تواند در پنج تا هشت سال آینده آماده حمله نظامی به یکی از کشورهای عضو ناتو شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • با واگذاری پرسپولیس، درویش برکنار خواهد شد؟ | قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • اعلام آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای در خاک خود
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • روسیه: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان را هدف قرار خواهیم داد
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • ادعای رئیس‌جمهوری لهستان درباره راهبرد آتی روسیه
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • لوئیز انریکه: شانس کسب سه گانه پیش روی پاری سن ژرمن قرار دارد