Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@18:18:44 GMT

کنعانی‌زادگان: پنالتی باشد، خداحافظی می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۳۷۱۳

کنعانی‌زادگان: پنالتی باشد، خداحافظی می‌کنم

مدافع پرسپولیس تاکید کرد که توپ به دست او برخورد نداشته و داور به اشتباه برای فولاد پنالتی گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از دیدار پرسپولیس و فولاد، درباره علت اینکه لنگان لنگان به سمت اتوبوس تیم می‌رود، عنوان کرد: فکر می‌کنم همسترینگم پاره شد و باید MRI بگیرم.. اعصاب هم برای ما نگذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم به قرآن مجید. هم دندانم را شکستند، هم از پشت به من ضربه زدند که داور هند را گرفت!

 

او در خصوص صحنه پنالتی ابراز کرد: اگر حتی توپ به شانه‌های من خورده باشد، فوتبال را کنار می‌گذارم.

 

مدافع پرسپولیس اضافه کرد: هم کارت گرفتم از بازی بعد محروم شدم، هم همسترینگم پاره شد.

 

کنعانی‌زادگان درباره صحنه برخورد کریم باقری با او ابراز کرد: آقا کریم می‌گفت می‌دانم حق با تو هست ولی آرام باش. من می‌گویم پرسپولیس گناه دارد، با این تیم که مردمی است، این کارها را نکنید.

 

او در مورد اینکه فروزان عنوان کرده پرسپولیسی‌ها وقت‌کشی می‌کردند، گفت: وقتی می‌بازند، همه چیز می‌گویند.

محمد حسین کنعانی زادگان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد حسین کنعانی زادگان پرسپولیس تهران کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع شمس آذر باید اخراج می‌شد/ پنالتی استقلال درست بود

کارشناس داوری با بیان اینکه پنالتی اعلام شده برای تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار برابر شمس آذر درست بود، گفت: مدافع تیم شمس باید کارت قرمز دریافت می کرد.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر و با قضاوت وحید کاظمی امروز جمعه ۳۱ فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان به یکه تازی خود در صدر جدول ادامه دهد.

تورج حق وردی کارشناس داوری، در رابطه با قضاوت داور در این بازی اظهار داشت: کاظمی در چند صحنه دچار اشتباهاتی شد اما اشتباهات او تأثیری بر نتیجه بازی نداشت و به طور کل قضاوت قابل قبولی داشت.

او در رابطه با صحنه‌ای که مهرداد محمدی در محوطه جریمه شمس آذر نقش بر زمین شد و داور پنالتی اعلام کرد، گفت: پنالتی کاملاً درست بود و مدافع شمس آذر مانع از حرکت مهاجم استقلال شد و داور باید بازیکن شمس آذر را اخراج می‌کرد.

کارشناس داوری در خصوص اتفاقی که در نیمه اول بازی رخ داد و داور پس از مشورت با کمک خود تصمیم خود را عوض کرد، گفت: در آن صحنه بازیکن شمس آذر مرتکب خطای هند نشده بود و به نظرم داور تمرکز کافی را نداشت و کمک کاظمی توانست اشتباه او را به وی اعلام کند. همچنین در نیمه اول گلر شمس آذر در یک صحنه قصد زود آغاز کردن بازی را داشت که بازیکن استقلال مانع او شد و داور باید به او تذکر می‌داد و اعتراض بازیکنان شمس آذر به داور در این صحنه درست بود.

tags # فوتبال ، استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مدافع شمس آذر باید اخراج می‌شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • (عکس) استوری ویژه سرمربی پرسپولیس برای کنعانی‌زادگان
  • کنعانی زادگان با پرسپولیس صدتایی شد
  • (ویدئو) گل سوم پرسپولیس توسط کنعانی‌زادگان
  • (ویدئو) گل سوم پرسپولیس به صنعت نفت توسط کنعانی‌زادگان
  • گل سوم پرسپولیس به صنعت‌ نفت + فیلم
  • گل کنعانی زادگان به صنعت نفت از روی نقطه پنالتی (صنعت نفت 0-3 پرسپولیس)
  • رقابت جالب عیسی و کنعانی با گئورگی و شهاب
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی های پرسپولیس
  • ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس