Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@20:45:30 GMT

امیری: شک نکنید پرسپولیس به صدر جدول برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۳۷۳۵

امیری: شک نکنید پرسپولیس به صدر جدول برمی‌گردد

به گزارش ایرنا، وحید امیری در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان که در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با برتری ۲ بر یک سرخ‌پوشان پایتخت پایان یافت، اظهار داشت: امروز مسابقه فوق‌العاده سنگینی داشتیم و می‌دانستیم تیم فولاد با تمام توان خود برای کسب امتیاز پای به این مسابقه می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: می‌دانستیم کار راحتی نداریم اما خوشبختانه برخلاف مسابقات قبلی در دیدار مقابل فولاد توانستیم نتیجه را حفظ کنیم و ۳ امتیاز را بگیریم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس به صدر جدول بازمی‌گردد یا خیر گفت: در مورد این موضوع شک نکنید و آغاز آن هم از دیدار قبلی برابر استقلال بود، هر چند نتیجه را در آن دیدار کسب نکردیم اما امروز توانستیم نتیجه را حفظ کنیم. امیدواریم همین روند را حفظ کنیم و به چیزی که استحقاق داریم برسیم.

امیری درباره عصبانیت خود در پایان مسابقه نیز افزود: شرایط سنگینی بر مسابقه حاکم بود. ما همیشه از داوران حمایت کردیم اما امروز داور در صحنه‌ای که پنالتی اعلام کرد، جو مسابقه را برهم زد و باعث شد بین نیمکت‌ها تنش ایجاد شود و همین مساله ما را هم عصبی کرد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان وحید امیری لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان وحید امیری باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان وحید امیری لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان اوسمارویرا، این روز‌ها با انگیزه و آمادگی خوبی خودشان را برای بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آماده می‌کنند و یکی از این بازیکنان آماده وحید امیری است. کاپیتان دوم پرسپولیس که به دلیل مصدومیت اغلب بازی‌های فصل جاری را از دست داد و از شرایط مسابقه به دور بود. او در چند بازی اخیر که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد عملکردی معمولی در ترکیب پرسپولیس داشت و اثری از بازیکنی که زمانی بهترین بازیکن این تیم و حتی تیم ملی بود دراو دیده نمی‌شد. در فصل جاری و به ویژه نیم فصل دوم به رغم بازگشت وحید امیری، این بازیکن چپ پا زیر سایه امید عالیشاه بوده، اما این روز‌ها در تمرینات پرسپولیس مثل یک نگین می‌درخشد!

کاپیتان اول پرسپولیس از زمان سرمربی شدن اوسمار ویرا، به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشیده و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شده است، اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند. در وضعیت کنونی و با توجه به کمبود مهاجم، عیسی آل کثیر تنها فروارد تخصصی تیم پرسپولیس است که حالا به جای امید عالیشاه باید در کنار وحید امیری در اراک بازی کند.

وحید امیری پیش‌تر در زمان برانکو و یحیی گل محمدی به عنوان مهاجم سایه و مکمل بازی کرده و خوش درخشیده است. کاپیتان دوم پرسپولیس حالا امیدوار است در غیاب کاپیتان اول در اراک خوش درخشیده و به همبازیانش کمک کند، انتقام شکست بازی هفته شانزدهم از آلومینیوم را بگیرد. شاید این بازی حذفی به بازیکن ۳۶ ساله پرسپولیس کمک کند که بتواند حداقل یک سال دیگر قراردادش با پرسپولیس را تمدید کند؛ بنابراین وحید امیری با انگیزه فراوانی در تمرینات روز‌های اخیر پرسپولیس شرکت کرده که بتواند در اراک مرد اول تیمش لقب بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد