Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم سایپا با چهار پیروزی در مرحله نهایی لیگ والیبال زنان صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

به گزارش ایسنا، هفته دوم از مرحله نهایی لیگ برتر والیبال زنان امروز (دوشنبه) با پیروزی تیم‌های پیکان و سایپا به پایان رسید.

در اولین دیدار امروز تیم‌های پیکان تهران و شهرداری قزوین مقابل هم به میدان رفتند که در نهایت پیکان با حساب سه بر صفر و با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۶ پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چهارمین شکست تیم قزوین در مرحله نهایی است و در حال حاضر در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

دومین دیدار هم بین سایپا تهران و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد که شاگردان مریم هاشمی در سایپا ست‌های اول و دوم را با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ پیروز شدند. ذوب‌آهن در ست سوم ۲۵ بر ۱۵ به برتری رسید تا هم‌چنان امیدوار به پیروزی باشد اما سایپا ست چهارم را ۲۵ بر ۲۱ به برتری رسید. 

سایپا در این مرحله چهار پیروزی به دست آورده و یک هفته مانده به پایان مسابقات صدرنشینی خود را تثبیت کرده است. ذوب‌آهن و پیکان نیز هر کدام با دو برد و دو باخت رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند. 

 این تیم‌ها روز شنبه، ۲۷ دی‌ماه هم اولین دیدار این هفته را برگزار کردند که نتایج آن به شرح زیر است:

ذوب‌آهن اصفهان ۳ - صفر شهرداری قزوین 

پیکان تهران ۱ - ۳ سایپا تهران 

هفته سوم و پایانی لیگ برتر والیبال زنان هم در دو روز سه‌شنبه و پنج‌شنبه، ۷ و ۹ بهمن ماه برگزار و تکلیف قهرمانی مشخص می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال زنان والیبال زنان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک

‌به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمودی گفت: در دومین روز از هفته زمین پاک مراسم پاکسازی حاشیه اتوبان تهران – قزوین، حد فاصل شرکت سیمان آبیک با همکاری این شرکت برگزار شد.

وی بیان کرد: این مراسم با هدف فرهنگ سازی با همراهی مدیریت و پرسنل و همچنین میزبانی شرکت سیمان آبیک برگزار شد و باید به صورت یک فرهنگ به صورت ادامه داشته باشد.
رئیس اداره محیط زیست نظرآباد خاطرنشان کرد: در انتهای این مراسم به قید قرعه به افراد حاضر در مراسم جوایزی اهدا و از حضور مدعوین قدردانی شد.

کد خبر 6085386

دیگر خبرها

  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • فیلم | ایستگاه راه آهن بیشه استان لرستان در آستانه ثبت جهانی
  • حسرت بزرگ چهار تیم لیگ برتر در سال 1403!
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • توماس توخل: تیم لایق بیش‌ترین تمجیدهاست؛ این پیروزی پایانی خوب برای یک هفته عالی بود
  • آمار عجیب درباره چاقی بین دانش‌آموزان تهرانی؛ ۴۸ درصد آنها چاقند