Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@23:25:04 GMT

عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مضحک است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۳۸۲۲

عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مضحک است

امیرعبداللهیان عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها را آغاز سقوط این رژیم دانست و گفت: ملت‌های منطقه مخالف عادی‌سازی روابط حکام برخی کشورها با رژیم جعلی اسرائیل هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حسین امیرعبداللهیان دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین  موضوع عادی سازی روابط را یک موضوع خنده دار و مضحک دانست و گفت: عادی سازی روابط کشور‌هایی مثل امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی که هیچگاه نقشی در معادله فلسطین نداشته و کمکی به مردم فلسطین نکرده اند طبعاً در این مرحله نیز تأثیری روی پرونده فلسطین نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با اشاره به برگزاری اجلاس امروز در تهران به مناسبت روز غزه، اظهار داشت: در این اجلاس از کشور‌های مختلف آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا اعم از عربی و اسلامی حضور داشتند که پیام قوی آن این بود که موضوع عادی سازی روابط به پایان راه خود رسیده و شعاری بیش نیست.

وی افزود: ملت‌های منطقه هم نسبت به تصمیمات حکام برخی از کشور‌های خود معترض بوده و پاسخ محکمی به این اقدام داده اند همچنین آن‌ها در قالب اعتراضات و برخی تلاش‌ها، سعی دارند مانع رونمایی فاز‌های بعدی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شوند.

امیرعبداللهیان ادامه داد: معتقدیم همانطور که عادی سازی روابط انورسادات در قالب کمپ دیوید نتوانست تأثیری در حل موضوع فلسطین بگذارد، تنها تأثیر این مرحله نیز این است که جریان مقاومت بیش از پیش در برابر رژیم صهیونیستی جدی شود.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با عادی سازی روابط پای اسرائیل به خلیج فارس باز می‌شود یا خیر، عنوان کرد: پای رژیم جعلی اسرائیلی به هیچ وجه به حوزه خلیج فارس نمی‌رسد و اگر یک فرد آن هم در ابوظبی از مجموعه امارات برای عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها تصمیم گرفته باعث نمی‌شود پای همه آن‌ها را به خلیج فارس و منطقه باز کند.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در پایان خاطرنشان کرد: آینده نشان خواهد داد نه تنها پای اسرائیلی‌ها به منطقه باز نخواهد شد بلکه این مسأله تبدیل به عاملی برای سرعت گرفتن سقوط رژیم جعلی اسرائیل خواهد شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی در باتلاق بزرگ اشتباهات خود فرو رفته است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجتبی فدا عصر جمعه در مراسم سومین سالگرد شهید محمدعلی حق بین در مسجد جامع لنگرود با اشاره به اینکه گیلان مزین به نام بزرگانی چون میرزا کوچک جنگلی و آیت الله بهجت (ره) است، اظهار کرد: تاریخ مبارزاتی مردم گیلان به ویژه در دوران میرزا کوچک جنگلی در مقابله با استعمار بیگانگان و استبداد داخلی در حافظه‌ها ماندگار است.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن با کارشکنی و توطئه‌هایی چون تحریم و جنگ درصدد آسیب زدن به جمهوری اسلامی ایران است، اما ایران با رهبری آیت الله خامنه ای و بصیرت مردم همچنان محکم ایستاده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان با بیان اینکه آمریکا و نظام سلطه منافع ملت‌ها از جمله ایران را غارت می‌کردند، افزود: امام خمینی (ره) با اعلام روز جهانی قدس نخستین گام مهم و اثرگذار را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برجای گذاشته و مسئله فلسطین در صدر مسائل جهان اسلام قرار گرفت.

فدا با تاکید بر اینکه در سال‌های گذشته دشمن با توطئه‌ها مختلف به دنبال آسیب زدن به جمهوری اسلامی بوده است، افزود: دشمنان با ناامید کردن مردم و جدایی آنان از مسؤولان و نظام درصدد توطئه علیه ایران اسلامی بودند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با بیان اینکه مردم فلسطین تمام نقشه‌های اسرائیل را نقش بر آب کرده و دنیا را در بهت و حیرت قرار دادند، افزود: اسرائیل با اینکه مدرسه، مسجد، بیمارستان را مورد هجوم قرار داده اما در نهایت پیروزی از آن ملت مقاوم فلسطین است.

وی با اشاره به بیداری جهان در دفاع از ملت فلسطین تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در جهان منفور بود و منفورترین شد چرا که جبهه مقاومت با حمایت معنوی نظام جمهوری اسلامی دنیا را متحیر کرده است.

فدا با بیان اینکه امروز هیچ پروازی به تلاویو صورت نمی‌گیرد و اقتصاد گردشگری با حضور دو میلیون گردشگر به برکت عملیات طوفان اقصی، از بین رفته است، افزود: تمامی محاسبات دشمن بهم ریخته شد و زمزمه پیروزی فلسطین در جهان پیچیده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی در باتلاق بزرگی فرو رفته و حمله به کنسولگری ایران در سوریه برای برهم زدن موازنه قدرت در منطقه بوده و اشتباه بزرگی کرد، تصریح کرد: ایران برای پاسخ به حمله رژیم صهیونسیتی، ۱۲ روز بعد اقدام کرد تا در زمین نتانیاهو بازی نکند و قبل از اعلام اجرای عملیات وعده صادق به آنان اعلام شده بود که انتقام گرفته می‌شود که موشک‌های ایرانی بعد از گذشتن از پنج لایه سامانه پدافندی به مناطق مدنظر در رژیم صهیونیستی بر زمین خورد.

وی افزود: عملیات وعده صادق نشان دادن تجهیزات و قدرت ایران از رژیم صهیونسیتی که مدعی گنبد آهنین بود قوی‌تر است و پایگاه هوایی و مرکز جاسوسی رژیم صهیونسیتی دو نقطه مدنظر ایران بود که موشک‌های ایران با قدرت بر نقاط مدنظر در سرزمین‌های اشغالی بر زمین خورد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان با بیان اینکه بعد از عملیات وعده صادق، وضعیت جدیدی در منطقه و حتی جهان رقم خورده است، اضافه کرد: بین کشورهای منطقه اتحادی بیشتر از گذشته رقم خورده و حتی بر اساس موازنه جدید قدرت در منطقه، اجازه تردد کشتی‌های رژیم صهیونسیتی در منطقه داده نمی‌شود.

فرمانده گیلانی جبهه مقاومت

به گزارش مهر، سردار سرافراز محمدعلی حق بین متولد ۱۳۴۳ از فرماندهان به نام گیلان، فاتح نبل و الزهرا پس از تحمل دوره‌ای بیماری در بیمارستان پارس به همرزمان شهیدش پیوست.

سردار محمدعلی حق بین در دوران خدمت خود در پست‌های متفاوتی خدمات فراوانی برجای گذاشت، از جمله مسئولیت‌های وی فرماندهی لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان، مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرماندهی قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) نیروی زمینی سپاه بوده و همچنین یکی از فرماندهان تأثیرگذار در آزادسازی منطقه نبل و الزهرا سوریه و از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس بود. وی از همرزمان سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و از فرماندهان مطرح مقاومت در سوریه و عراق بود.

انتهای پیام /

کد خبر 6082823

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی در باتلاق بزرگ اشتباهات خود فرو رفته است
  • اقدامات نتانیاهو برای اسرائیلی‌ها هم مضحک است
  • نماینده مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته است
  • سخنگوی هیات رئیسه مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته‌ است
  • عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته‌ است
  • رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد
  • حزب‌الله: عملیات «وعده صادق» منطقه را وارد مرحله جدیدی کرد
  • چشم‌انداز روابط ایران و کشورهای عربی پس از «وعده صادق»؛ سیاست خارجی ایران منطبق بر «واقعیت‌های میدانی» است
  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!
  • وجوه فراملی و فرانظامی عملیات‌ «وعده‌صادق»