Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول مالمیر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طرح پرداخت تسهیلات بدون سپرده برای کمک به خرید مسکن همزمان با هشتادو دومین سالروز تاسیس بانک مسکن یعنی از ۲۵ دی آغاز و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

وی بیان کرد: شهروندانی که اقدام به خرید اوراق برای خرید مسکن می کنند بر اساس این طرح، نیمی از تسهیلات درخواستی خود را بدون خرید اوراق و از محل بدون سپرده استفاده کنند که در این صورت متقاضیان تنها برای نیمی از تسهیلات نیازمند خرید اوراق هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر شعب بانک مسکن استان همدان با بیان اینکه نرخ سود تسهیلات بدون سپرده ۱۸ درصد است گفت: مدت زمان پیش بینی شده برای بازپرداخت تسهیلات بدون سپرده حداکثر ۶۰ ماه است.

افزایش ۲۲ درصدی پرداخت تسهیلات  مسکن در سالجاری

مالمیر اظهار داشت: میزان تسهیلات پرداختی بانک مسکن استان همدان از ۴۲۰ میلیارد تومان در ۹ ماهه سال گذشته با ۲۲ درصد افزایش به ۵۵۲ میلیارد تومان در زمان مشابه سال جاری رسیده است.

وی با بیان اینکه این میزان تسهیلات بانکی به ۹ هزار و ۱۶۴ نفر پرداخت شده است افزود: این بانک ۹ ماهه سالجاری ۳۱ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به  ۶۶۳ زوج پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان همدان ادامه داد: همچنین ۱۴۳ میلیارد تومان تسهیلات خرید به یک هزار و ۷۸۹ متقاضی به صورت انفرادی یا به زوجین از محل صندوق یکم پرداخت شد که میزان تسهیلات این بخش به هر نفر حداکثر ۶۰ میلیون و به زوجین ۱۲۰ میلیون تومان بوده همچنین از محل اوراق برای زوجین ۱۶۰ و به صورت انفرادی ۸۰ میلیون تومان بوده است.

مالمیر بیان کرد: ۸۷۹ فقره تسهیلات مشارکت ساخت به میزان ۱۳۱ میلیارد تومان، ۲ هزار  و ۸۷۵ فقره تسهیلات جعاله به میزان ۸۷ میلیارد تومان، ۷۲ میلیارد تومان به یک هزار و ۱۰۰ متقاضی تسهیلات مرابحه و  یک هزار و ۹۵۵ فقره تسهیلات فروش اقساطی سهم الشرکه به میزان ۸۷ میلیارد تومان توسط بانک مسکن استان همدان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: برای بانک مسکن تعهداتی درباره پرداخت تسهلات بازسازی مسکن در مناطق روستایی با کارمزد چهار درصد پیش بینی شده که تاکنون ۴۲۰ فقره و برای هر متقاضی تا سقف ۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

برچسب‌ها تسهیلات مسکن همدان بانک مسکن اوراق مشارکت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات مسکن همدان بانک مسکن تسهیلات مسکن همدان بانک مسکن اوراق مشارکت اخبار کنکور بانک مسکن استان همدان تسهیلات بدون سپرده میلیارد تومان میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مالیات بر ارث الکترونیکی شد

مصطفی فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرداخت مالیات بر ارث در راستای تسهیل و تسریع بهره‌مندی مؤدیان مالیات بر ارث از سپرده‌های متوفیان نزد بانک‌ها و مؤسسات اعتباری، الکترونیکی شد.

وی بیان کرد: از تاریخ یکم فروردین امسال وراث متوفیان یکم فروردین سال ۱۳۹۵ و بعد از آن می‌توانند بدون مراجعه به ادارات امور مالیاتی ذیربط و صرفاً با مراجعه مستقیم به شعبه بانک ذیربط نسبت به پرداخت مالیات سپرده‌های متوفی و دریافت مابقی سپرده، اقدام کنند.

مدیرکل مالیات کردستان تصریح کرد: بر این اساس پس از درخواست وراث با ارائه اسناد و مدارک مربوطه از جمله اسناد هویتی و گواهی حصر وراثت، بانک ذیربط مالیات مربوط به سپرده متوفی و سود متعلق به آن (تا تاریخ پرداخت سپرده به وراث) را محاسبه و از مبلغ سپرده و سود آن کسر کرده و مابقی را به وراث پرداخت می‌کند.

کد خبر 6084682

دیگر خبرها

  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • جزئیات و شرایط وام فوری بانک ها در سال 1403 | کدام بانک‌ها وام فوری می‌دهند؟
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت مالیات بر ارث الکترونیکی شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی
  • پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می‌شود
  • کم‌کاری بانک‌های خراسان شمالی در پرداخت تسهیلات مسکن