Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید مطهری امیدوار است که در بازی هفته بعد خود هم پیروز شوند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید من در خصوص نیمکت تیم‌ها حرف نمی‌زنم ولی امروز همه چیز درباره نیمکت تیم فولاد واضح بود.

به گزارش طرفداری، حمید مطهری در پایان بازی دو تیم پرسپولیس و فولاد اظهار داشت:

توپ به سینه بازیکنان ما برخورد کرد، داور آماده بود برای سوت زدن؛ من دوست ندارم در خصوص داوری صحبت کنم اما اشتباه بزرگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن اتفاق کنترل بازی از دستش خارج شد.

مربی تیم  پرسپولیس در رابطه با درگیری‌اش با اعضای کادر فنی تیم فولاد گفت:

روز گذشته در کنفرانس خبری از من در خصوص نیمکت این تیم سؤال کردند و گفتم که من نهایت احترام را برای همه نیمکت‌ها قائل هستم و به خودم اجازه نمی‌دهم درباره آنها صحبت کنم ولی امروز همه چیز واضح بود.

مطهری در رابطه با اظهارنظر بازیکنان فولاد در خصوص وقت‌کشی بازیکنان پرسپولیس گفت:

این نظر آنها است.

وی در رابطه با بازی هفته آینده این تیم خاطرنشان کرد:

هفته آینده در اراک بازی داریم. این بازی برای ما خیلی سخت بود و خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز آن را کسب کنیم مطمئنم می‌توانیم روند خوب‌مان را حفظ کنیم. ما بازی‌های قابل احترامی را ارائه دادیم. 

اخبار داغ 

نوید مظفری: پنالتی اعلام شده به سود فولاد کاملا اشتباه بود استقلال با مثلث CAM انتقادات را هم پرس کرد! / تحلیل بازی تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان / ملیحه فقط التماس می کرد ! + عکس بارسلونا در حال آماده سازی پرونده ای برای جلوگیری از محرومیت لیونل مسی منچستریونایتد پس از دو سال مانع گلزنی لیورپول در آنفیلد شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد

به گزارش “ورزش سه”، در آخرین ساعات سه شنبه خبرها در مورد انتخاب حمید مطهری از سوی مدیران تراکتور به بیرون درز کرد. هرچند که پیش از آن خبر «دستیاران هیجان‌انگیز» سرمربی تراکتور، کدهایی را به هواداران تراکتور داده بود اما بالاخره زمان انتشار خبر فرا رسید و مطهری آماده سفر جذاب خود به تبریز شد.

او امروز راهی تبریز خواهد شد تا هدایت تمرینات تراکتور را برعهده بگیرد و کار را آغاز کند. این شروع یک مسیر تازه برای تراکتور خواهد بود که با انتخاب حمید مطهری، آماده ورود به دوره جدید می‌شود.

انتخاب مطهری به معنای این است که باوجود برخی موانع، تراکتور روی یحیی گل‌محمدی سرمایه‌گذاری کرده است.  روز گذشته مسئولان باشگاه تراکتور تمام تلاش خود را برای رفع این موانع انجام دادند و حالا به نظر ماجرا از دست آنها خارج شده و همه در انتظار تصمیم نهایی در مورد یحیی گل‌محمدی هستند.

با این حال تا زمان حل این مشکلات، مطهری به همراه محمد عسگری در تیم تراکتور حضور خواهد داشت تا ترکیب پیشین کادرفنی پرسپولیس این بار در تراکتور شکل بگیرد تا صحنه کاملا مهیای جلوس یحیی بر صندلی سرمربیگری باشد.

زمانی که یحیی مجوز خود را دریافت کند و سرمربی تراکتور شود، مطهری به عنوان دستیار او فعالیت خواهد کرد. آنها در لیگ نوزدهم و بیستم زوج قهرمانی پرسپولیس روی نیمکت بودند و مطهری همچنان فرد مورد اعتماد یحیی محسوب می‌شود.

حالا همه در انتظار معارفه رسمی مطهری و رفع موانع سرمربیگری یحیی گل‌محمدی هستند تا کادر جذاب تیم تراکتور تشکیل شود - کادری که بیش از اینکه برای فصل جاری ساخته شده باشد، برای فصل آینده آماده می‌شود.

دیگر خبرها

  • سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • بازگشت مدافع تاثیرگذار به نیمکت آلومینیوم
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)