Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:35:02 GMT

نیمکت‌نشینی کاپیتان‌های تیم ملی به نفع استقلال

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۳۸۸۳

نیمکت‌نشینی کاپیتان‌های تیم ملی به نفع استقلال

بازی مقابل استقلال، اتفاقات غیرمنتظره زیادی برای تراکتور داشت.

به گزارش ورزش سه؛ تراکتور پس از کسب پیروزی مقابل ذوب آهن در اصفهان، یک فرصت طلایی برای آماده شدن برای بازی حساس مقابل استقلال تهران داشت. با توجه به برنامه ریزی سازمان لیگ، از بازی با ذوب آهن تا بازی با استقلال، تراکتوری ها تقریبا دو هفته فرصت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شد تا کادر فنی سرخ پوشان، چند روز به بازیکنان استراحت دهند. به این ترتیب، شاگردان شجاعی با یک ریکاوری فیزیکی و روحی مناسب، تمرینات خود برای بازی با استقلال را شروع کردند.

 

تاکید روی آمادگی کامل دژاگه پیش از بازی

 

مصدومیت اشکان دژاگه در جریان بازی با شهرخودرو و غیبت این بازیکن مقابل ذوب آهن نگرانی بزرگی برای تراکتوری به وجود آورد. دژاگه همواره در بازی های بزرگ، برای تراکتور مشکل گشا و حضورش مقابل استقلال خیلی مهم بود. اشکان برای مداوا و البته ملاقات خانواده اش راهی آلمان شد. همین موضوع باعث شد تا تردیدها در خصوص غیبت او بیشتر شود. باشگاه تراکتور اما چندین بار به صورت رسمی اعلام کرد که دژاگه به استقلال می رسد. آخر هفته گذشته، دژاگه به تبریز بازگشت و چند روز پایانی تمرینات را در کنار هم تیمی هایش حضور داشت. با توجه به شرایط اما پیش بینی می شد که این بازیکن در ترکیب اصلی قرار نگیرد. در چنین شرایطی، باشگاه تراکتور همچنان روی آمادگی کامل دژاگه تاکید داشت و چمنیان هم در نشست خبری پیش از بازی به این موضوع تاکیدی چند باره داشت!

 

تصاویری محدود برای تایید ادعا

 

از سویی دیگر احسان حاج صفی هم بازی با ذوب آهن را به دلیل مصدومیت از دست داده بود. در طول روزهای منتهی به بازی با استقلال، شایعاتی مبنی بر اختلاف نظر احسان با مسعود هم مطرح شد که بیشتر به یک شیطنت شبیه بود تا یک خبر واقعی که خیلی زود هم تکذیب شد. تراکتوری ها در مورد حاج صفی هم موضعی مشابه دژاگه داشته و اعلام کرده بودند که این بازیکن هم مشکلی بابت حضور در ترکیب اصلی مقابل استقلال ندارد. در تصاویر محدود منتشر شده از تمرینات تراکتور برای بازی با استقلال هم شاهد حضور احسان و سپس اشکان در تمرینات گروهی بودیم.

 

همه چیز بعد از پیاده شدن از اتوبوس شروع شد!

 

تا روز بازی همه چیز طبق روال عادی پیش رفته و هیچ نگرانی از بابت غیبت دو ستاره تراکتور در بازی با استقلال وجود نداشت. اتوبوس تراکتور که وارد ورزشگاه یادگار امام شد، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی به همراه سایر بازیکنان از اتوبوس خارج و وارد رختکن شدند. تا اینجا هم، مشکلی وجود نداشت تا اینکه تراکتوری ها برای گرم کردن وارد زمین شدند. اینجا بود که در بین نفرات اصلی تیم که خود را برای حضور در میدان آماده می کردند، جای خالی دژاگه و حاج صفی برای اولین بار احساس شد. دقایقی بعد لیست بازی هم منتشر شد و با مشخص شدن ترکیب 11 نفره تراکتور، شاهد غیبت دژاگه و حاج صفی در ترکیب اصلی سرخ پوشان بودیم.

 

 

تناقض در صحبت های پیش و پس از بازی

 

این یک شوک بزرگ به تراکتوری ها بود و در حالی شاهد آن بودیم که صحبت های مربی آنها پیش و پس از بازی کاملا متناقض بود. چمنیان روز قبل از بازی گفته بود: "خوشبختانه بازیکنان آسیب دیده مان رسیده اند. فکر می کنم که بتوانیم از حداکثر نفراتمان استفاده کنیم و این بازی را که در آن میزبان هستیم را با کیفیت کار کنیم. اشکان دژاگه آخرین نفری بود که مصدومیتش برطرف و به جمع ما اضافه شد، احسان حاج صفی هم همینطور مشکلی برای همراهی تیم ندارد." جالب اینجاست که چمنیان در نشست خبری پس از بازی در خصوص این دو بازیکن گفت: " امروز بازیکنانی مثل حاج صفی و دژاگه هنوز به شرایط ایده آل نرسیدند و به همین دلیل نشد از آنها به صورت ثابت استفاده کنیم و برنامه مان استفاده از آن ها در نیمه دوم بود." حال مشخص نیست که این موضع برای غافلگیری حریف بوده یا تراکتوری ها خود غافلگیر شده اند؟!

 

دست خالی مسعود در میانه میدان


به این ترتیب تراکتور بدون اشکان دژاگه و احسان حاج صفی در ترکیب اصلی خود به مصاف استقلال رفت. این در حالی بود که حضور این دو بازیکن در ترکیب اصلی می توانست در میانه میدان و برنامه های تهاجمی تراکتور، یک برتری قابل توجه را به همراه داشته باشد. دژاگه همواره مقابل استقلال بازی های خوبی انجام داده بود؛ او در آخرین تقابل دو تیم پیش از این دیدار، یکی از گل های تراکتور در فینال جام حذفی را وارد دروازه استقلال کرده بود و در فصل اول حضورش در این تیم نیز تک گل سه امتیازی سرخ پوشان مقابل استقلال را در تبریز به ثمر رسانده بود. احسان حاج صفی هم با به روی کار آمدن مسعود شجاعی، در حال تبدیل شدن به همان احسانی بود که فصل گذشته آچار فرانسه تی تی ها بود. در چنین شرایطی، مسعود شجاعی که برای دومین بازی پیاپی در ترکیب اصلی حضور داشت، نتوانست به تنهایی، برنامه های تهاجمی تیمش را به دوش بکشد و نتیجه به گونه ای رقم خورد که تراکتوری ها دوست نداشتند.

 

حضور ستاره ها بعد از بهم خوردن معادلات

 

در نیمه دوم و پس از اینکه دریافت گل دوم، حاج صفی و پس از دریافت گل سوم، دژاگه به ترکیب سرخ پوشان اضافه شد. با حضور این دو در ترکیب، تراکتور جان تازه ای گرفت و شاهد ایجاد حملات خطرناکی از این تیم روی دروازه استقلال بودیم. به هر ترتیب استقلال در روزی که شیخ دیاباته به ترکیب اصلی بازگشته بود، نهایت استفاده را از درخشش این بازیکن برد و تراکتور را شکست داد و تراکتور هم در غیاب دو ستاره ای که می توانستند معادلات بازی را به گونه ای دیگر رقم بزنند، شکستی تلخ را متحمل شده و از کورس قهرمانی عقب افتاد.

 

بدشانسی از نوعی دیگر؛ دو مصدوم روی دست مسعود

 

یکی از انتقاداتی که در این بازی به تراکتوری ها وارد بود، تاخیر در تعویض ها بود. چمنیان در این خصوص اظهار داشت که تیمش 45 دقیقه برای جبران فرصت داشت و در چنین شرایطی عجله، روا نبود. ستاره های تراکتور عملا زمانی وارد زمین شدند که کار از کار گذشته بود و جبران کردن نتیجه کار بسیار دشواری بود. یک بدشانسی دیگر هم در این دیدار گریبان تراکتور را گرفت و آن مصدوم شدن دو بازیکن این تیم در جریان بازی بود. هادی محمدی، مدافع سرخ پوشان به دلیل مصدومیت در دقیقه 72 جای خود را محمدرضا خانزاده داد و ده دقیقه پیش از آن نیز میثم تیموری به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شده بود. محمدی بلافاصله پس از تعویض شدن به بیمارستان منتقل شد و تیموری نیز در پایان بازی با توجه به شدت مصدومیت با اتوبوس تیم راهی هتل نشد و به برای مداوا راهی بیمارستان شد.

تراکتور احسان حاج صفی اشکان دژاگه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور احسان حاج صفی اشکان دژاگه بازی با استقلال مقابل استقلال احسان حاج صفی ترکیب اصلی تراکتوری ها اشکان دژاگه حاج صفی هم سرخ پوشان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره برزیلی به تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گوستاوو که در بازی با استقلال خوزستان دچار آسیب‌دیدگی شد، بعد از قریب به یک ماه دوری از ترکیب تیم فوتبال تراکتور آمادگی خود را برای حضور در ترکیب تیم تبریزی پیدا کرده است.

بازگشت گوستاوو به ترکیب در حالی است که تراکتور برای اولین‌بار در فصل جاری بدون پاکو خمس بازی خواهد کرد و همه در انتظار انتخاب سیستم بازی از سوی محمد نصرتی و دستیارانش خواهند بود.

این در شرایطی است که غیبت گوستاوو در چند بازی اخیر و به‌خصوص بازی حساس با سپاهان به شدت به چشم آمد و حتی بسیاری یکی از دلایل نتایج ضعیف تراکتور در سه بازی اخیر را نیز نبود این ستاره برزیلی عنوان کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • عباس‌زاده گره نساجی مقابل تراکتور را باز کرد
  • بازگشت ستاره برزیلی به تراکتور (عکس)
  • کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!
  • پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی