Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره دیدار پرسپولیس و فولاد عنوان کرد: بازی خوب و محکمی بود، اما نهایتا تیمی برنده می‌شود که بتواند فرصت‌های خودش را تبدیل به گل کند و پرسپولیسی‌ها نیز هشیار‌تر بودند و فرصت‌های خود را تبدیل به گل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: بازیکنان ما زحمت کشیدند و از سرمربی تیم نیز تشکر می‌کنم و امیدوارم تیم ما یاد بگیرد که از فرصت‌های خودش در بازی استفاده کند.

آذری درباره حاشیه‌های این بازی بعد از اعلام پناتی برای تیم فولاد عنوان کرد: وقتی پنالتی اعلام می‌شود بازیکنان باید تمکین کنند و نباید چنین حاشیه‌هایی ایجاد کنند و من هم فکر می‌کنم که فضای بازی علی رغم تلاش داور بعد از آن صحنه کمی ملتهب شد.

آذری گفت: زاهدی فرد در این فصل این بازی چهارمین مسابقه‌ای بود که برای ما قضاوت می‌کند و این کمی حساسیت ایجاد می‌کند، اما درباره نحوه قضاوت کارشناسان داوری باید نظر دهند.

آذری درباره عملکرد کادر فنی و بازیکنان فولاد گفت: از عملکرد کادر فنی راضی هستم، اما از بازیکنان تیم نه راضی نیستم. آن‌ها باید بدانند که در چه تیمی بازی می‌کنند. کادر فنی تلاش خود را می‌کند، اما زمانی که بازیکن توپ را در یک قدمی دروازه به ساعت استادیوم می‌زند، این تقصیر نکونام نیست، این کیفیت بازیکنان است.

بیشتر بخوانید

نکونام، حریف محبوب پرسپولیسی‌ها

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فولاد خوزستان سعید آذری جواد نکونام کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویسی برای نجات فولاد

تیم فوتبال فولاد خوزستان که در لیگ بیست و سوم روزهای خوبی را تجربه نکرد، با چهارمین مربی فصل خود به دنبال تغییر روند فعلی و بقا در لیگ برتر است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی 4 روز مانده به پایان سال 1402 به عنوان سرمربی جدید فولاد خوزستان انتخاب شد تا چهارمین سرمربی این تیم در فصل بیست و سوم لیگ، لقب بگیرد. شاگردان ویسی بعد از برگزاری بازی هفته بیست و یکم مقابل استقلال خوزستان یک هفته در تعطیلات به سر بردند و از روز چهارم فروردین تمرینات خود را آغاز کردند. این تیم که با 20 امتیاز در رده دوازدهم جدول جای گرفته، در هفته بیست و دوم لیگ باید مقابل هوادار قرار بگیرد که با اختلاف یک امتیاز یک رده پایین‌تر از آنها در جدول قرار دارد.

در این مدت، برگزاری 3 بازی تدارکاتی همسو با تمرینات در دستور کار نماینده استان خوزستان قرار داشت که مقابل فولاد نوین با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. 2 بازی دوستانه دیگر مقابل صنعت نفت و یکی از تیم‌های آکادمی در دستور کار شاگردان ویسی قرار دارد. برنامه کاری فولاد را در روزهای ابتدایی سال 1403 در زیر مشاهده می‌کنید:

چنین برنامه‌ریزی از سوی ویسی برای نمایندگان خوزستان مسبوق به سابقه است. او فصل گذشته با برنامه‌ریزی تقریباً مشابه‌ای که برای صنعت نفت داشت، توانست این تیم را از خطر سقوط نجات بدهد. هر چند اوضاع مالی و زیرساختی فولاد خوزستان تفاوت زیادی با شرایط نفت در لیگ برتر دارد و باید دید با این شرایط این مربی می‌تواند در فولاد نتایج خوبی بگیرد یا به سرنوشت مربیان دیگر تیم در فصل جاری دچار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش آذری جهرمی به ادعای رئیسی درباره سرمایه گذاری خارجی در ایران
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • برنامه ویسی برای نجات فولاد
  • ۶۶ روز تا فیفادی بعدی را چگونه سپری کنیم
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • جوانگرایی یک شبه امکانپذیر نیست/ مدیریت ضعیف به استقلال ضربه زد 
  • امسال می‌توانیم با دو تیم آسیایی شویم/ ملوان یک مدعی در لیگ است