Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

نام مهدی هاشمی نسب برای هواداران پرسپولیس در دهه هفتاد یادآور خاطرات تلخ و شیرینی است. مدافعی که گربه سیاه استقلال با پیراهن پرسپولیس محسوب می‌شد و در ادامه در انتقالی جنجالی مسیر حضور در باشگاه استقلال را در پیش گرفت تا موجی از نفرت را در بین پرسپولیسی‌ها شکل دهد و البته پاسخ آن را با گلی در دربی و درون دروازه احمدرضا عابدزاده داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی نسب بعد از پایان دوران بازیگری، اکنون در قامت مربی در کادر رهبری فولاد خوزستان و جواد نکونام قرار گرفته است و در بازی امروز مقابل پرسپولیس در استادیوم آزادی نیز جنجالی ظاهر شد.

یاغی اسبق در لحظاتی که بازی به دلیل پنالتی علیه پرسپولیس با جنجال همراه شده بود، تنش بزرگی را با نیمکت سرخپوشان دنبال کرد که ماحصل آن یک کارت زرد از سوی زاهدی فر به او و البته حمید مطهری شد.

با ورود مهدی هاشمی نسب به ماجرا و تنش لفظی او با دیگر نیمکت نشینان پرسپولیس و خصوصا حمید مطهری، جو کاملا متشنج شد و دخالت زاهدی فر برای آرام کردن اوضاع را در پی داشت.

هاشمی نسب که در زمان اعلام پنالتی علیه پرسپولیس معتقد بود نیمکت این تیم (حمید مطهری) الفاظ نامناسبی علیه آنها استفاده کرده، به این تنش دامن زد که در ادامه با کارت زرد زاهدی فر مواجه شد و یک کارت هم نصیب کمک مربی سرخ‌ها شده بود. با این حال این پایان ماجرا نبود و هاشمی نسب شاکی از این اتفاق بعد از سوت پایان بازی و در زمان عبور از چمن برای حضور در رختکن نیز تنش دیگری با حمید مطهری در خصوص همان صحنه داشت. درگیری لفظی شدید بین طرفین البته با میانجی‌گری اطرافیان خنثی شد.

مدافع اسبق پرسپولیس و استقلال که نسبت به از دست رفتن برد تیمش در کنار جدال لفظی و کری که با نیمکت رقیب داشت کاملا عصبانی به نظر می‌رسد در میان گارد حاضران از چمن آزادی عبور کرد و به سمت رختکن تیمش مشایعت شد تا درگیری بزرگتری بین طرفین شکل نگیرد.

مدافع اسبق پرسپولیس و کمک مربی حال حاضر فولاد البته در جریان بازی به دلیل بالا رفتن اعتراضات و تنش با نیمکت رقیب با کارت زرد زاهدی فر جریمه شده بود.

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مهدی هاشمی نسب پرسپولیس لیگ برتر فوتبال فولاد خوزستان حمید مطهری هاشمی نسب زاهدی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!

آفتاب‌‌نیوز :

شهاب زاهدی بهترین گلزن پرسپولیس در نیم فصل نخست بود و چند گل ۳ امتیازی را هم برای تیمش به ثمر رساند. شهاب که بعد از سال‌ها بازی در بیرون از ایران دوباره به پرسپولیس برگشت، از طرف هواداران فشار زیادی را تحمل می‌کرد و به گفته خودش همین فشار زیاد باعث شده بود تا او نتواند آنطور که دلش می‌خواهد کار کند. وقتی پیشنهاد از ژاپن برای این بازیکن رسید، زاهدی برای جدایی اصرار کرد و بالاخره برای جدایی از پرسپولیس با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

شهاب طلبش را بخشید و مبلغی را هم به حساب پرسپولیسی‌ها واریز، کرد تا بتواند از این تیم جدا شود. نکته جالب توجه در خصوص جدایی زاهدی این بود که اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس کاملا با جدایی زاهدی مخالف بود و حتی این موضوع را به خود این بازیکن و مدیران پرسپولیس اعلام کرد. اوسمار از سبک بازی زاهدی خوشش می‌آمد و دوست داشت این بازیکن را در تیمش داشته باشد.

با این حال مرغ شهاب یک پا داشت و مدیران پرسپولیس هم وقتی اصرار زاهدی را برای جدایی دیدند، با این موضوع موافقت کردند. زاهدی این روز‌ها ستاره لیگ ژاپن است و در همان بدو ورودش به این لیگ حسابی درخشیده و گل‌های مهمی را برای تیم جدیدش به ثمر رسانده است. درخششی که باعث حسرت پرسپولیسی‌ها شده و آن‌ها از داشتن چنین مهاجم گلزنی محروم هستند. گفتنی است اوسمار در مصاحبه‌ای که دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر داشت، ضمن تعریف از زاهدی ماجرای مخالفت خودش را با جدایی او تایید کرد و اعلام کرد که دوست داشت زاهدی در نیم فصل دوم هم در پرسپولیس می‌ماند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)