Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت سالگرد شهادت ورزشکار نوجوان، شهید محمد رضا محمد حسنی با همکاری کانون بسیج ورزشکاران، هیئت های ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، ورزش‌های همگانی و دوچرخه سواری و پایگاه امام حسن مجتبی (ع) همایش دوچرخه سواری همگانی از محل پارک آزادی تا امام زاده سلیمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم دوچرخه سواران پس از پیمودن بلوار آزادی، میدان شهدا و خیابان شهدا با حضور در کنار قبور مطهر و منور شهیدان با قرائت فاتحه یاد و خاطره دلاوردمردان دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.

این مراسم با تجدید میثاق با شهدا، قرائت زیارت عاشورا، برگزاری مسابقات بومی و محلی در رشته‌های تیراندازی با تفنگ بادی، هفت سنگ مهارتی و دارت همراه بود.

در حاشیه این مراسم منصور جعفری رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان گفت: در دوران دفاع مقدس تمام اقشار جامعه با لبیک به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب، برای دفاع از مرز‌های عزت و شرف کشور به جبهه‌های جنگ شتنافتند.

 او افزود: در آن دوران ماندگار، تعدادی از ورزشکاران کوهبنانی به شهادت رسیدند که در حال حاضر در شهرستان ۱۶ شهید ورزشکار وجود دارد.

جعفری بیان داشت: طی سالیان گذشته تلاش شده تا مسابقات و جام‌های ورزشی به نام و یاد شهدا در شهرستان برگزار شود تا قشر جوان و نوجوان با ورزشکاران شهرستان بیشتر و بهتر آشنا شوند.

او تاکید کرد: به منظور ترویج فرهنگ شهید و شهادت، طی سالیان گذشته چهار یادواره شهدای ورزشکار شهرستان با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، بنیاد شهید و ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان و... در کوهبنان برگزار شده است.

جعفری تصریح کرد:برگزاری مسابقه از وصیت نامه شهدا، نوشتن دل نوشته به شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدای ورزشکار، نامگذاری سالن‌ها و فضا‌های ورزشی به نام شهدا از دیگر اقداماتی است که طی سالیان گذشته انجام شده است.

او تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا سعی شده تا مسابقات ورزشی در فضای مجازی و به صورت ورزش انفرادی و خانوادگی در منازل برگزار شود.

جعفری افزود: در سالروز شهادت نوجوان و کم سن‌ترین شهید کوهبنان که در منطقه شلمچه به شهادت رسید، جمعی از جوانان و نوجوانان در معیت پیشکسوتان با حضور در جوار قبور مطهر شهدا با آنان تجدید عهد و پیمان کردند که تا آخرین قطره خون خود در کنار ولایت و رهبری از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کنند.

او تصریح کرد: هر سال یک‌دوره مسابقات فوتسال به یاد این شهید بزرگوار برگزار می‌شد که با توجه به شرایط خاص امسال شیوه برگزاری مسابقات تغییر کرده است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی فدراسیون دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش «شن ها مأمور خدا بودند» به مناسبت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور مسؤولین لشکری و کشوری فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت در سالن بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این‌مراسم فردا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، رو به روی پارک طالقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6084270 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • گرامیداشت یادوخاطره شهدای عرصه هویت ملی سیستان وبلوچستان
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ
  • برگزاری مسابقات فوتشال در بخش هزار مسجد شهر لایین شهرستان کلات نادری