Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@14:40:04 GMT

حمله مسلحانه به مدیرعامل منطقه آزاد قشم

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۳۹۷۵

حمله مسلحانه به مدیرعامل منطقه آزاد قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم غروب امروز مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و زخمی شد.

به گزارش فارس، حمید رضا مومنی مدیرعامل منطقه آزاد قشم غروب امروز مورد حمله مسلحانه قرار گرفت.

منابع مطلع خبر داده‌اند که تورج امانی مدیر تشریفات سازمان نیز در این حمله بشدت آسیب دیده است.

این حمله توسط یک موتور سوار صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال دو زخمی این حمله مسلحانه وخیم نیست.

لینک کوتاه: asriran.com/003DFS

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حمله مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش هزینه‌های تولید درشرایط تحریم از سیاست‌های راهبردی سازمان منطقه آزاد اروند می‌باشد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان علی زارعی روز جمعه در جریان بازدید از طرح‌ها و مکان‌های تاریخی و گردشگری منطقه آزاد تجاری اروند اظهار کرد: با مشارکت فعالان صنعتی و اقتصادی در محدوده منطقه آزاد اروند اصلاحاتی در سیاست‌های جاری، گمرکی، مقرراتی و نیز سیاست‌های مرتبط با جذب مشارکت بخش خصوصی، تدوین و اجرا خواهد شد.

وی تدوین راهبرد توسعه صنعتی منطقه با مشارکت اتاق‌های بازرگانی و ‌فعالان بخش صنعتی، رقابت پذیری و شفافیت و تسهیل ورود به فضای کسب و کار را از برنامه‌های سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد و افزود: کاهش هزینه‌های تولید درشرایط تحریم از طریق تامین مالی حوزه تولید، اختصاص خط اعتباری ویژه برای صنایع فعال در منطقه با همکاری بانک‌های عامل مستقر در آبادان و خرمشهر و افزایش تسهیلات اعطایی در برنامه است.

زارعی گفت: تامین امنیت سرمایه گذاری، توسعه صادرات غیرنفتی، توسعه فناوری و شرکت‌های دانش بنیان با تغییر رویکرد از مونتاژ کاری به نوآوری و استفاده ازفناوری‌های برتر و رسمی شدن کلیه کسب و کارها برای تحقق شعار سال بیش از پیش مورد توجه است.

وی به فعال‏سازی ظرفیت ‌خالی واحدهای تولیدی در راستای رونق تولید و احیای واحدهای راکد قابل بازگشت به چرخه تولید در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر اشاره کرد و افزود: افزایش حجم و تنوع محصولات صادراتی، خدمات به کشورهای همسایه از جمله عراق و اصلاح فرآیندها و دستورالعمل‌ها با حذف و یا کاهش زمان صدور مجوزها مورد بررسی مجدد قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند اظهارکرد: اصلاح و اعمال تخفیف‌های مالیاتی، اعطای تسهیلات ویژه برای واگذاری زمین برای فعالان حوزه صنایع کوچک و مشارکت بخش خصوصی در سیاست گذاری و تسهیل امور گمرکی در تحقق شعار سال مورد توجه خاص قرار دارد.

وی به سابقه حوزه فرهنگی و اجتماعی و گردشگری در منطقه آزاد اروند اشاره کرد و افزود: توانمندسازی جوامع محلی، ایجاد کارگاه‌های آموزشی برای اصناف و افراد فعال در بخش‌های فرهنگی، ایجاد آموزشگاه‌ها و آموزش‌های غیر مستقیم برای شهروندان برای تعمیق باورها و ارزش‌های دینی و اسلامی از برنامه‌های سازمان در آبادان و خرمشهر است.

مدیر عامل منطقه آزاد اروند گفت: در حالی که سالانه بیش از چند میلیون نفر از مرز شلمچه تردد می کنند، برای جذب این مسافران احداث اقامتگاه‌های مجهز رفاهی در دستور کار منطقه آزاد تجاری و صنعتی اروند است و علاوه بر آن قابلیت‌های گردشگری طبیعی و مناطق زیبای این منطقه هم برای معرفی به مسافران شناسایی شده است .

وی افزود: منطقه آزاد اروند به عنوان الگوی توسعه سند چشم انداز ۱۴۰۴ در بخش‌های فرهنگی و اقتصادی کشور تعریف شده است.

خبرنگار: سیده صدیقه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1226873 برچسب‌ها جهش تولید

دیگر خبرها

  • با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سبزبانان و پاکبانان صاحب خانه می شوند
  • سبزبانان و پاکبانان قشم صاحب خانه می‌شوند
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم
  • اهدای ۳ دستگاه آمبولانس پیشرفته توسط خیر قشمی
  • سفر میلیونی گردشگران و ترافیک سنگین یک ماهه در آسمان، زمین و دریای قشم
  • افزایش تعاملات دانشگاه ارومیه با سازمان منطقه آزاد ماکو
  • ترافیک سنگین یک ماهه در آسمان، زمین و دریای قشم
  • اجرای ۱۲ طرح عمرانی و زیربنایی در منطقه آزاد ماکو
  • ظرفیت‌های چندگانه قصرشیرین می‌تواند بسترساز شکل‌گیری یک منطقه آزاد ممتاز باشد
  • کاهش هزینه‌های تولید درشرایط تحریم از سیاست‌های راهبردی سازمان منطقه آزاد اروند می‌باشد