Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، در آستانه مراسم تحلیف رئیس‌ جمهوری جدید آمریکا، تدابیر امنیتی و همچنین محدودیت های موقتی در سراسر زندان های فدرال آمریکا اتخاذ شده است.

در همین حال اداره زندان های آمریکا ضمن اشاره به اینکه تاکنون گزارشی از بروز خشونت و شورش در زندان های این کشور دریافت نکرده، عنوان کرد: این اقدامات پیشگیرانه بوده و در پاسخ به حادثه یا خشونت رخ داده در داخل زندان ها نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش تدابیر امنیتی توسط آژانس‌های فدرال، ایالتی و نهادهای اعمال قانون پیش از برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری جو بایدن در حالی گزارش شده است که پیش از این نگرانی‌هایی در مورد شورش و خشونتها در زندان های آمریکا پس از حمله اخیر به ساختمان کنگره ایجاد شده بود.

پیش از این اف بی آی گزارش هایی مبنی بر احتمال بروز اعتراض های مسلحانه در ایالت های این کشور دریافت کرده بود.

«شین فائوسی»، رئیس شورای زندان های محلی در آمریکا نیز در این زمینه اعلام کرد که وی از طرح تدابیر امنیتی و اعمال محدودیت‌ها در زندان‌ های آمریکا حمایت می کند.

تارنمای شبکه بلومبرگ نیز گزارش داد که تدابیر محدودکننده در سراسر زندان های فدرال آمریکا با هدف جلوگیری از بروز خشونت اتخاذ شده است.

مقامات زندان های آمریکا اعلام کرده اند که امیدوارند این تدابیر محدود کننده برای مدت زمان کوتاهی باشد.

پیش از این تدابیر شدیدی در شهر واشنگتن در آستانه مراسم تحلیف جو بایدن برقرار شده است. گمانه‌ زنی‌ های فراوانی در شبکه‌های اجتماعی در مورد نگرانی ها از بروز اعتراض های جدید هواداران دونالد ترامپ مطرح شده است.

آماده باش امنیتی سراسری در ایالات متحده در پی شورش و حمله روز ۶ ژانویه (۱۷ دی ماه) به ساختمان کنگره در واشنگتن توسط شماری از هواداران ترامپ صورت می گیرد که برخی در پی کشتن مایک پنس معاون رییس جمهوری بودند که ریاست نشست تائید پیروزی جو بایدن در انتخابات سوم نوامبر را برعهده داشت.

اف بی آی و دیگر سازمان های امنیتی فدرال در پی بهره برداری افراط گرایان از ناامیدی هواداران ترامپ از اثبات ادعاهایشان درباره دستکاری در نتایج آرا، در باره وقوع خشونت های بیشتر هشدار داده اند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مراسم تحلیف زندان های آمریکا جو بایدن دونالد ترامپ هواداران ترامپ زندان های آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه

ژویوآن به جرم دریافت ۸۱ میلیون یوان رشوه، گناهکار شناخته شده است. 

چن ژویوآن، رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین، به جرم رشوه‌خواری با حکم زندان مادام العمر مواجه شد.

طرفداری | به گزارش سایت گل، جرم ژویوآن دریافت ۱۱ میلیون دلار رشوه بوده است. خبر محاکمه او در حالی منتشر می‌شود که شی جین پینگ، رییس جمهور کشور چین، در تلاش است تا با فساد پهن دامنه در کشورش مبارزه کند. گفته می‌شود تحقیقات از ۱۲ مربی دیگر نیز در همین راستا ادامه دارد. 

جرایم ژویوآن بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ به وقوع پیوسته است و دادستانی می‌گوید که او در ازای امضای قراردادهایی خاص و برنامه‌ریزی برای رویدادهای ورزشی، پول و اقلام ارزشمند دیگری را دریافت کرده است. 

چین در تلاش است تا با فساد موجود در ورزش، ارتش و نظام بانکداری کشور خود مقابله کند. بر طبق گزارش رسانه‌های این کشور، سه مقام فوتبالی دیگر با احکامی بین ۸ تا ۱۴ سال تحمل زندان، جریمه شده‌اند. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آمریکا: از هر اهرمی در افغانستان استفاده می‌کنیم
  • تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه | آمار ۲منبع امنیتی از تعداد کشته ها
  • مک‌کال:بایدن برای آزادی زندانیان از افغانستان کاری نکرده است
  • کلاهبردار آیفون در آمریکا به ۵۱ ماه حبس محکوم شد!
  • عراق همچنان «خویشاوند» ایران / روابط تهران- بغداد در ۱۴۰۲
  • هشدار سفارت آمریکا درباره خطر ترور در فرانسه
  • در زندان فوق امنیتی در سنگاپور چه می‌گذرد؟/ از 8 مدل صبحانه تا زندگی در سلول‌های انفرادی
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه
  • اتخاذ تدابیر امنیتی انتظامی راهپیمایی روز قدس استان تهران