Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسن نبوتی روز دوشنبه در همایش بزرگداشت روز شهرستان ایذه بیان کرد: دلیل نامگذاری ۲۵ دی به نام شهرستان ایذه، جانفشانی و سلحشوری رزمندگان ایذه‌ای گردان حضرت رسول‌(ص) ایذه در عملیات پیروزمندانه کربلای پنج است.

وی افزود: ما این روز را محور معرفی استعدادها، ظرفیت‌ها و داشته‌های شهرستان ایذه قرار داده‌ایم و امیدواریم با کمک شهروندان ایذه‌ای این روز به یک تاریخ برای رقم زدن رخدادهای فرهنگی، اجتماعی، علمی و زمینه‌های دیگر تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ایذه با بیان اینکه دلاوری رزمندگان گردان حضرت رسول ایذه برای همیشه در تاریخ کشور ما نوشته شده خاطر نشان کرد: این دلیر مردان به خوبی شهرستان ایذه را به همگان معرفی کرده‌اند.

امام جمعه موقت اهواز نیز در این آیین گفت: ۲۵ دی سالروز عملیات کربلای پنج و بزرگداشت شهدای گرانقدر ایذه و گردان حضرت رسول این شهر است که در این عملیات به کشور عزیزمان تقدیم شده‌ است.

حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن‌زاده افزود: هدف از برگزاری اینگونه آیین‌ها زنده نگه داشتن یاد شهدا، تجدید خاطرات و تجدید عهدی با شهدایی ‌است که از جان خود برای حراست از مرزهای کشور گذشتند.

وی گفت: شهدا رفتند تا گزندی به کشور وارد نشود و ما نیز باید راهشان را ادامه دهیم و اهداف و آرمان‌هایشان را بشناسیم.

فرمانده ناحیه مقاومت ایذه نیز در این همایش گفت: گردان حضرت رسول ایذه یکی از گردان‌های موفق لشکر هفت سپاه ولی‌عصر(عج) در دوران دفاع مقدس است که به ویژه در عملیات کربلای پنج حضور موفقی داشتند و ۲۴ شهید نیز تقدیم نظام اسلامی کرد.

سرهنگ عظیم حسنی افزود: این شهدا سختی‌های دی ماه عملیات کربلای پنج را به جان خریدند تا آن را به یک دستاورد بزرگ و پیروزی بسیار بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران تبدیل کنند.

وی ادامه داد:امروز وظیفه همه ما در این شرایط این است که سختی‌ها را با عزت تحمل، و بصیرت خود را افزایش دهیم تا به پیروزی نهایی دست پیدا کنیم.

به پاس رشادت‌های رزمندگان گردان حضرت رسول ایذه در عملیات کربلای پنج و تقدیم ۲۴ شهید گلگون کفن در این عملیات، ۲۵ دی به عنوان روز شهرستان ایذه نامگذاری شده‌است.برنامه بزرگداشت این روز با چند روز تاخیر برگزار شد.

برچسب‌ها عملیات کربلای ۵ شهید ایذه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عملیات کربلای ۵ شهید ایذه عملیات کربلای ۵ شهید ایذه اخبار کنکور عملیات کربلای پنج گردان حضرت رسول شهرستان ایذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین به نقل از گردان‌های قسام گزارش داد که نیروهای وابسته به این گردان‌ها موفق شدند یک عملیات دیگر علیه نظامیان صهیونیست در نوار غزه انجام دهند.

بر اساس این گزارش، نیروهای گردان‌های قسام طی یک عملیات محل تجمع عناصر صهیونیست را در جنوب غرب شهر غزه هدف قرار دادند.

این عملیات نیروهای مقاومت فلسطین با شلیک چندین خمپاره به سمت محل استقرار متجاوزان اشغالگر صورت گرفت. علاوه بر نوار غزه، نیروهای فلسطینی در کرانه باختری نیز از پای ننشسته و عناصر متجاوز به این منطقه را هدف قرار دادند.

منابع محلی اعلام کردند که عناصر صهیونیست در اطراف اردوگاه بلاطه توسط نیروهای فلسطینی هدف قرار گرفتند.گردان‌های «شهداالاقصی» شاخه نابلس نیز روز گذشته با صدور بیانیه‌هایی از عملیات‌های ضدصهیونیستی خود در کرانه باختری خبر دادند.

گردان‌های شهداالاقصی در نابلس اعلام کردند که مبارزان این گردان‌ها گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در ایست‌بازرسی «حواره» به رگبار بستند.

علاوه بر این نیروهای این گردان‌ها به شدت با نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی که به روستای «برقه» در کرانه باختری یورش بردند درگیر شدند.

کد خبر 6086028

دیگر خبرها

  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • سخنرانی اخیر ابوعبیده، نویدبخش پیروزی مقاومت بود
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • لبیک اردنی‌ها به دعوت سخنگوی گردان‌های قسام
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه
  • تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند