Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@01:33:16 GMT

برتری‌ مدعیان لیگ برتر بسکتبال در گروه ب

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۴۱۱۶

برتری‌ مدعیان لیگ برتر بسکتبال در گروه ب

به گزارش ایرنا، دور برگشت لیگ برتر بسکتبال مردان گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی امروز (دوشنبه) با انجام دو دیدار در گروه "ب" پیگیری شد. 

در دیدار نخست تیم‌های نیروی زمینی ارتش و شیمیدر قم از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم شیمیدر موفق شد حریف خود را با نتیجه ۱۰۷ بر ۶۶ شکست دهد.

دو دومین دیدار نیز تیم‌های آینده سازان تهران و مهرام تهران از ساعت ۱۷:۳۰ در مقابل یکیدیگر صف آرایی کردند و در پایان تیم مهرام توانست رقیب خود را با نتیجه ۱۱۲ بر ۵۲ از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

تیم‌های مهرام، شیمیدر قم، ذوب‌آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، نیروی زمینی تهران، آینده سازان، جوانان ۲۰۲۰ (کوچین آمل) و شهرداری بندر عباس در دیگر گروه ب از رقابت‌های متمرکز لیگ برتر بسکتبال کشور با یکدیگر هم‌گروه هستند. در این گروه نیز تیم مهرام تهران صدرنشین است.

تیم‌های پالایش نفت آبادان، شورا و شهرداری قزوین، شهرداری گرگان، رعد پدافند هوائی مشهد، آویژه صنعت پارسا مشهد، اکسون تهران، خانه بسکتبال خوزستان و صنعت مس رفسنجان با یکدیگر در گروه الف هم‌گروه هستند. صدرنشین این گروه تیم شهرداری گرگان است.

برنامه‌ دیدارهای فردا به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۳۰ دی

شیمیدر قم - آینده‌سازان تهران (ساعت ۱۴:۳۰)

مهرام تهران - نیروی زمینی ارتش (ساعت ۱۷:۳۰)

برچسب‌ها لیگ برتر بسکتبال شهرداری قزوین شهرداری گرگان تیم بسکتبال مهرام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال شهرداری قزوین شهرداری گرگان لیگ برتر بسکتبال شهرداری قزوین شهرداری گرگان تیم بسکتبال مهرام اخبار کنکور لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری تیم‌های مردان و زنان ایران در بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا

تیم‌های بسکتبال سه نفره مردان و بانوان ایران در رقابت‌های کاپ آسیا مقابل حریفان‌شان به برتری رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های بسکتبال سه نفره کاپ آسیا به میزبانی سنگاپور پیگیری شد و تیم‌های مردان و بانوان کشورمان به مصاف حریفان‌شان رفتند.

تیم بانوان کشورمان در نخستین دیدار با نتیجه 16 بر 15 تیم ماکائو را شکست داد و در دومین مسابقه 14 بر 11 از سد کره جنوبی گذشت.

تیم مردان ایران هم در جدال با چین تاپیه با نتیجه 21 بر 10 پیروز شد و در دومین بازی 20 بر 10 مقابل هنگ‌کنگ به برتری دست یافت.

تیم بسکتبال بهمن قهرمان لیگ برتر بانوان شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • برتری قاطع شهرداری گرگان در گام نخست نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| برتری شهرداری مقابل پلیس عراق
  • شروع طوفانی در سال جدید/پیروزی نماینده بسکتبال ایران در آسیا
  • برتری تیم‌های مردان و زنان ایران در بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • بسکتبال سه نفره جام آسیا؛ حریفان ایران مشخص شدند