Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@10:17:37 GMT

واحدهای خسارت دیده از سرما شناسایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۴۱۴۷

واحدهای خسارت دیده از سرما شناسایی می‌شود

ایسنا/فارس فرماندار شهرستان قیروکارزین از شناسایی باغ‌ها و بهره برداران خسارت دیده از سرما در این شهرستان خبر داد و گفت: بیمه محصولات کشاورزی تنها پاسخگوی قسمت بسیار ناچیزی از خسارت باغداران است.

علی محمد کریمی با اشاره به بازدید مدیرکل مدیریت بحران و کاهش مخاطرات وزارت جهاد کشاورزی از باغ‌های خسارت دیده از سرما در شهرستان قیروکارزین، گفت: مقرر شد توسط جهاد کشاورزی افراد خسارت دیده شناسایی و سطوح و میزان خسارت به محصولات و درختان برآورد و به سازمان متبوع ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایسنا به نقل از جهادکشاورزی فارس، کریمی اضافه کرد: تمام تلاش‌ها و برنامه ریزی‌های لازم برای تسریع در شناسایی افراد خسارت دیده در حال انجام است و امیدواریم مدیریت جهاد کشاورزی در ۷۲ ساعت آینده موفق به جمع بندی لیست خسارت دیده گان شود. 

فرماندار قیروکارزین گفت: به دنبال وقوع سرمازدگی ۱۹ تا ۲۲ دی ماه بیش از ۷۹۸ میلیارد ریال خسارت به کشاورزی این شهرستان وارد شده که بیشترین خسارت به باغداران در سطح هفت هزار هکتار بوده است. 

کریمی خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت در خصوص باغداران آسیب دیده این شهرستان تدابیر لازم را در قالب اعطای تسهیلات ارزان قیمت، تخصیص کمک‌های بلاعوض و امهال تسهیلات و بخشودگی جرائم آن اعمال کند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین خسارت سرمازدگی استانی شهرستانها خسارت دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است

سازمان ملل از نابودی بخش‌های وسیعی از زمین‌های کشاورزی در نوار غزه خبر داده است.   الجزیره نوشت: تجزیه و تحلیل مرکز ماهواره‌ای سازمان ملل متحد (UNOSAT) نشان می‌دهد که ۳۳.۱۳ درصد از زمین‌های کشاورزی غزه تا فوریه ۲۰۲۴ آسیب دیده است.   این افزایش قابل توجهی نسبت به اکتبر سال ۲۰۲۳ است به طوریکه در آن زمان تنها ۵.۳۶ درصد از مزارع زراعی غزه آسیب دیده بودند، اما اکنون بیش از ۱۱۰۰۰ کیلومتر مربع (۴۲۴۷ مایل مربع) تخریب در زمین‌های زراعی این باریکه تحت محاصره دیده می‌شود.   سازمان ملل افزود: کاهش سلامت و تراکم محصولات ناشی از خراب کردن، فعالیت وسایل نقلیه سنگین، بمباران، گلوله باران و درگیری است.   کشاورزان غزه مدت‌هاست که محصولات متنوعی از جمله گندم، زیتون و توت‌فرنگی کشت می‌کنند، اما با داشتن بیشتر زمین‌های قابل کشت در منطقه حائل اسرائیل، کشاورزی با خطرات زیادی همراه بوده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • شناسایی ۱۷۱ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای اقتصادی کرمانشاه
  • شناسایی بیش از ۱۷۰ تبعه غیر مجاز در کرمانشاه
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر
  • خسارت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل اخیر به استان
  • سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است
  • کشاورزان تفتی بقایای هرس شده درختان خود را جمع آوری کنند
  • پیشگیری از سرمازدگی محصولات کشاورزی با ابتکار پژوهشگران کرمانی
  • خسارت بیش از ۴۵۰ میلیارد تومانی تگرگ و جاری شدن سیل به بخش کشاورزی بردسکن