Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، ایلنیا مدینا عصر امروز (دوشنبه، 29 دی ماه) در نشست مجازی روسای کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی مجالس کشورهای حامی  فلسطین گفت: ونزوئلا در آمرریکای لاتین از آرمان های فلسطین حمایت می کند؛ این حمایت از دولت چاوز شروع شد و در دولت مادارو در حال پیشرفت است.
 
نایب رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان ونزوئلا تصریح کرد: فلسطین زخمی است که باید از سوی سازمان ملل مورد توجه قرار گیرد؛ فلسطین سرزمین اشغال شده‌ای است که اشغالگر آن از سوی دولت‌های امپریالیستی مانند آمریکا و بریتانیا حمایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: در سال 2019 قتل عامی در فلسطین رخ داد که از این سو ونزوئلا روابط خود را با رژیم صهیونیستی قطع کرد؛ مقامات بلندپایه اسرائیل باید به خاطر جنایت‌هایشان در دادگاه‌ها مورد محاکمه قرار گیرند.
 
مدینا افزود: ونزوئلا، اسرائیل را طرد کرده است از این رو بقیه کشورهای آمریکای لاتین نیز از آرمان های فلسطین حمایت می کنند.
 
نایب رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان ونزوئلا تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران صلح را گسترش می‌دهد و ونزوئلا نیز با تقلید از این کشور، صلح را در آمریکای لاتین مورد حمایت قرار می‌دهد.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان

امتداد- اپلیکیشن بله، اخیرا در اقدامی، بازویی را برای حمایت از کودکان و نوجوانان با عنوان «حامی باشیم» در دسترس کاربران قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بازوی «حامی باشیم» اپلیکیشن بله که زیر نظر سامانه اکرام کمیته امداد امام خمینی(ره) فعالیت خود را آغاز کرده است، می تواند کمک های حامیان را در اختیار کودکان و نوجوانان سراسر کشور قرار دهد.

حامیان می توانند توسط این بازو یک یا چند کودک و نوجوان نیازمند از هر جای ایران انتخاب کرده و کمک خود را به صورت مستقیم به حساب آنان واریز کند. 

کاربران می توانند با مراجعه به زبانه خدمات اپلیکیشن بله و ورود به بخش حامی باش، کمک های خود را در اختیار کودکان و نوجوانان نیازمند قرار دهند. این بازو برای ورود نیاز به دسترسی به شماره تلفن حامیان دارد. 

شایان ذکر است که کودکانی و نوجوانانی که در سراسر کشور به کمک های مختلف نیاز دارند، می توانند از طریق این بازو، ضمن دریافت کمک های کاربران اپلیکیشن بله، بخشی از مشکلات و چالش های مالی خود را برطرف کنند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • کنایه رهبر انصارالله یمن به کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین
  • گوگل ۲۸ کارمند حامی فلسطین را اخراج کرد
  • گوگل ۲۸ کارمند حامی فلسطین خود را اخراج کرد
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • تقلب شرکت حامی اسرائیل در شیر خشک و غذای نوزادان
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • حمید دباشی، استاد دانشگاه کلمبیا: اعراب، ایرانیان، مسلمانان، مردم آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین موجودیت واقعی برای فیلسوفان اروپایی ندارند/ نگاهی به فیلسوف برجسته‌ی اروپایی یورگن ‌هابرماس بیندازید که از کشتار فلسطینیان توسط اسرائیل حمایت کرد
  • همراهی اردن با رژیم صهیونیستی «اشتباه استراتژیک» بود
  • هشدار سردار شکارچی به کشورهای غربی حامی اسرائیل