Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عیوضی بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در حاشیه برگزاری اردوی تمرینی این تیم بیان کرد: این اولین اردو بعد از تعطیلی چند ماهه اردو‌ها و تمرینات به دلیل شیوع بیماری کرونا است؛ اما با این حال بازیکنان در این مدت به صورت شخصی تمرینات بدنسازی با کش را پیگیری کردند و آمادگی خود را کم و بیش حفظ کردند و به عنوان اولین اردو بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت اسکان ملی پوشان چندان خوب نیست

بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران ادامه داد: اسکان بازیکنان در محل خود فدراسیون است؛ نه خیلی عالی و نه خیلی بد است و جا دارد مسئولان فدراسیون برای بازیکنان ملی پوش سطح اسکان را کمی بهبود ببخشند.

بسکتبال با ویلچر نیازمند حمایت بیشتر است

عیوضی در ادامه گفت: فعلا در ابتدای برگزاری اردو‌ها هستیم؛ انشاالله بعد از این هم در ادامه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و کمیته ملی المپیک بیشتر از قبل از ورزشکاران پارالمپیکی و ملی پویش خود حمایت کنند.

تیم  پر قدرتی داریم

عیوضی درباره پیش بینی اش از بازی‌های المپیک گفت: تیم خیلی پر قدرتی داریم؛ بازیکنانی جوان، با استعداد و پرقدرت، که انگیزه زیادی حتی برای کسب مدال پارالمپیک دارند، چون تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران هم پتانسیل این کار را دارد و انشاالله بازیکنان برای مدال تلاش خواهند کرد.

او همچنین درباره کیفیت تمرینات سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران گفت: اولین باری است که بنده با آقاکوچکی تمرین می‌کنم؛ او تمرینات متونعی در نظر گرفته است و تمام بازیکنان با نشاط تمرین می‌کنند.

شیوع بیماری کرونا سطح آمادگی بازیکنان را تحت تاثیر قرار داد

عیوضی در ادامه درباره شیوع بیماری کرونا در سطح دنیا و شرایط آمادگی بازیکنان تیم ملی در این شرایط گفت: شرایط بیماری کرونا در بدن بازیکنان و حتی در لیگ هم خیلی تاثیر گذاشته است؛ سال قبل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران به دلیل شیوع بیماری کرونا ناتمام ماند و امسال هم هنوز لیگ تشکیل نشده است، باید ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود.

او در پایان گفت: رشته بسکتبال با ویلچر یک رشته هیجانی است و جوانان زیادی تلاش می‌کنند تا بتوانند پیشرفت کنند؛ اما هزینه‌های این ورزش سنگین است، از مسئولین فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین درخواست دارم توجه بیشتری به این ورزش داشته باشند.

بیشتر بخوانید

آقا کوچکی: هدف ما شناسایی بازیکنان شاغل در لیگ ایران است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران شیوع بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد

شهردار کرمانشاه گفت: زمین نخستین پارکینگ عمومی کامیون توسط شهرداری کرمانشاه جانمایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ورود کامیون‌ها به شهر کرمانشاه ممنوع و مقرر شده بود تنها کامیون‌های حمل آرد و تانکرهای حمل سوخت اجازه تردد داشته باشند. یکی از مشکلات طرح تأمین پارکینگ بود که امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _در سی و یکمین جلسه شورای ترافیک در سالن جلسات شهرداری که به ریاست شهردار کرمانشاه و تمام اعضا برگزار شد، زمینی به مساحت ۹۵۴۰ مترمربع در جاده قدیم در راستای عملیات اجرایی در نظر گرفته شد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در این نشست، اظهار کرد: با توجه به نارضایتی شهروندان از پارک ماشین‌های سنگین و تردد آن‌ها در معابر شهر، همچنین نبود پارکینگ مناسب برای ماشین‌های سنگین، اولین پارکینگ عمومی کامیون توسط شهرداری کرمانشاه جانمایی شده است.

وی ادامه داد: ورود کامیون نیز در ساعاتی از روز به محدوده شهر کرمانشاه ممنوع شده است.

در این جلسه گزارشی از بازدید و بررسی میدانی طرح آزمایشی پیاده‌راه نوبهار نیز مطرح و مقرر شد طرح آزمایشی پیاده‌راه نوبهار در هفته آینده اجرا شود.

همچنین، در ادامه جلسه شورای ترافیک اصلاحات هندسی اتصال خیابان سراب به صادقیه نیز مطرح شد که با توجه به نظر کارشناسان معاونت ترافیک شهرداری این طرح به تصویب رسید.

کد خبر 747583

دیگر خبرها

  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • مسئولان قضائی عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستند
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم اما خدا جای حق نشسته /بازم برای توجیه رفتار غلطت از رهبری هزینه کردی!!
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا