Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@08:36:25 GMT

یحیی و بحران بزرگ بعد از نفس راحت!

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۴۲۵۵

یحیی و بحران بزرگ بعد از نفس راحت!

با مصدومیت و البته محرومیت محمد حسین کنعانی زادگان، شرایط پرسپولیس برای دیدار مقابل آلومینیوم دشوار خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند تساوی متوالی، پرسپولیس امروز در دیداری دشوار و در خانه خود موفق به غلبه بر فولاد شده و گام بلندی برای رسیدن به رتبه های بالای جدول برداشت. محمد حسین کنعانی زادگان، مدافع پرسپولیس در نیمه دوم لحظات عجیب و پرحاشیه ای را سپری کرد و حالا حداقل در یک بازی در ترکیب تیمش غایب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تنها گل فولاد در این دیدار روی پنالتی مشکوک کنعانی وارد دروازه شد و این تصمیم عجیب به شدت اعتراض این مدافع را برانگیخت. کنعانی به حدی از این تصمیم عصبانی و شوکه بود که قدم زنان تا لب خط هم آمد و در نهایت با تشر کریم باقری بازی را از سر گرفت. اما این بازیکن امروز با کارت زرد زاهدی فر نیز مواجه شد تا دیدار هفته بعد برابر آلومینیوم اراک را نیز از دست بدهد. البته خود محمد حسین کنعانی زادگان بعد از پایان بازی فاش کرد از ناحیه همسترینگ نیز آسیب دیده و هنوز مدت زمان دوری او از میادین مشخص نیست.

 

 

اما خبر بد برای پرسپولیس و یحیی گلمحمدی، احتمال غیبت سید جلال حسینی نیز در این دیدار است. کاپیتان باتجربه پرسپولیس در دقایق پایانی و به علت خستگی مفرط تعوض شده و در اتفاقی عجیب در اوقات اضافی پرسپولیس بدون دو مدافع مرکزی ثابت خود بازی کرد.

 

بدین ترتیب و در صورت نرسیدن محمد حسین کنعانی زادگان و سید جلال حسینی به بازی بعدی، یحیی کار دشواری برای چینش خط دفاعی خود خواهد داشت. البته احتمالا برای اولین از محمد انصاری، مدافع این تیم در لیگ فعلی رونمایی شده و او یکی از گزینه های پرسپولیس در این دیدار خواهد بود. 

 

 

اما امیر محمد خارکش ممکن است سوپرایز بزرگ یحیی در دیدار برابر آلومینیوم باشد. این مدافع جوان که از تیم های پایه پرسپولیس رشد کرده و توانسته در تیم جوانان عملکرد درخشانی را از خود نشان دهد، در لیست تیم حضور داشته و می تواند در ترکیب قرمزپوشان حضور یابد.

 

همچنین به نظر می رسید امروز و در دقایق پایانی دیدار مقابل فولاد، میلاد سرلک برای پر کردن جای خالی کنعانی و سید جلال به قلب خط دفاعی منتقل شده و ممکن است در نهایت یحیی چاره ای جز استفاده از سرلک در خط دفاعی نداشته باشد. به هر حال شرایط پرسپولیس بعد از کسب پیروزی مهم برابر فولاد در خط دفاعی بغرنج شده و باید دید راه حل یحیی برای این بحران چه خواهد بود.

سید جلال حسینی یحیی گل محمدی (سرمربی) محمد حسین کنعانی زادگان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید جلال حسینی یحیی گل محمدی سرمربی محمد حسین کنعانی زادگان پرسپولیس تهران محمد حسین کنعانی زادگان خط دفاعی سید جلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری به طور رسمی از سمت خود به عنوان سرمربی قرمزها استعفا کرد و بعد از ۴ سال حضور، از این تیم جدا شد.

به نقل از ایرنا بعد از جدایی گل‌محمدی، طی توافقی که بین او و باشگاه پرسپولیس صورت گرفت، قرار شد که مطالبات این مربی در ۳ قسط پرداخت شود. باشگاه طبق توافق قبلی قسط اول را پرداخت کرد اما گفته می‌شود که بیش از ۳۰ روز است که قسط دوم پرداخت نشده و همین موضوع سبب شده است تا گل‌محمدی باشگاه پرسپولیس را تهدید به شکایت کند. این در شرایطی است که موعد پرداخت قسط پایانی نیز دهم اردیبهشت است و چنانچه باشگاه نتواند مطالبات این مربی را پرداخت و تسویه کند، به احتمال فراوان سرمربی سابق قرمزها از این باشگاه شکایت خواهد کرد.

با پیگیری‌های خبرنگار ایرنا مشخص شد با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس به دنبال کسب مجوز حرفه‌ای بود و باید مطالبات بازیکنان پیشین خود که علیه این باشگاه حکم قطعی گرفته‌اند را پرداخت می‌کرد. از همین رو گفته می‌شود که قرمزها مبلغی که برای پرداخت قسط دوم گل‌محمدی در نظر گرفته بودند را صرف پرداخت مطالبات رضا اسدی و مهدی مهدی‌خانی کردند و در نتیجه موفق به پرداخت به‌موقع بدهی سرمربی سابق این تیم نشدند.

با این حال، باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا مطالبات گل‌محمدی را هرچه سریع‌تر پرداخت و از شکایت احتمالی گل محمدی جلوگیری کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898416

دیگر خبرها

  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • روانخواه 52 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • اوسمار یا یحیی گل‌محمدی
  • طلسم بزرگ روی گچ دست علیرضا بیرانوند
  • به بهانه محرومیت نکونام و اوسمار؛ سرمربیان استقلال و پرسپولیس پاداش گرفتند!