Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو روز مانده به آئین تحلیف جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا، بخشی از محدوده ساختمان کنگره به دلیل آتش‌سوزی و احتمال تهدید امنیتی تعطیل شد.

به گزارش برنا، در حالیکه از هفته گذشته تا کنون بیش از ۲۵ هزار نیروی امنیتی و گارد ملی ارتش آمریکا برای حفاظت از مراسم تحلیف در واشنگتن دی سی به سر می‌برند، اما صبح دوشنبه در پی به پا خاستن دود سیاه در نزدیکی ساختمان کنگره، شرایط این محدوده را دستخوش تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که آتش‌سوزی در یک محل نگهداری بی‌خانمان‌ها رخ داده است که مقامات امنیتی دستور تخلیه بخش غربی کنگره را صادر کردند.

این آتش‌سوزی چند چهار راه دورتر از ساختمان کنگره است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی کنگره آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه امنیتی مقابل کنسولگری ایران در پاریس

به گزارش خبرآنلاین به نقل از تسنیم بنا بر این گزارش، پلیس فرانسه روز جمعه ۳۱ فروردین اطراف ساختمان کنسولگری ایران در پاریس را که در آن مردی تهدید به منفجر کردن خود می‌کرد، محاصره کرده است. پلیس فرانسه اعلام کرد که در صحنه حضور دارند و از مردم خواسته است از نزدیک شدن به صحنه حادثه خودداری کنند.

همزمان با ترتیبات امنیتی در اطراف ساختمان کنسولگری ایران در پاریس پلیس فرانسه از توقف حرکت مترو و اتوبوس در ایستگاه های منتهی به ساختمان کنسولگری ایران در پاریس خبر داده است.

برخی منابع خبری همچون دیلی میل مدعی شده‌اند که این فرد به همراه چند ماده انفجاری در ساختمان کنسولگری ایران حضور دارد.

پس از انتشار این خبرها، خبرگزاری فرانسه اعلام کرد: پلیس فرانسه فردی را که با نارنجک دستی یا جلیقه انفجاری وارد کنسولگری ایران در پاریس شده بود، دستگیر کرده است.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897124

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • وقوع حادثه امنیتی مقابل کنسولگری ایران در پاریس
  • پایان حادثه امنیتی نزدیک ساختمان دیپلماتیک ایران در پاریس
  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس +فیلم
  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس/ بازداشت عامل حادثه
  • وقوع حادثه امنیتی در مقابل سفارت ایران در پاریس / عامل ناامنی دستگیر شد
  • ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن