Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی ۲ بر یک سرخ‌ها مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی فوق‌العاده سنگینی داشتیم و می‌دانستیم که این تیم با تمام توان مقابل ما بازی خواهد کرد تا امتیاز بگیرد و ما هم می‌دانستیم که کار راحتی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خداراشکر مقابل فولاد خوزستان توانستیم نتیجه را حفظ و ۳ امتیاز شیرین را کسب کنیم.

امیری ادامه داد: استارت کار ما از دربی بود و مقابل استقلال هم خوب بازی کردیم و امروز هم نتیجه گرفتیم. امیدوارم همین روند را حفظ کنیم و بتوانیم آن چیزی که مستحقش هستیم به دست بیاوریم.

مهاجم پرسپولیس تصریح کرد: شرایط بازی سخت بود و ما همیشه از داوران حمایت کرده‌ایم، اما متاسفانه داور با اعلام پنالتی جو بازی را خراب کرد و باعث شد تنشی بین نیمکت‌های ۲ تیم به وجود بیاید و ما را هم عصبی کرد.

امیری در پایان گفت: نظری درباره صحبت‌های هاشمی‌نسب ندارم و او به ما لطف دارد، اما شما امروز دیدید که پنالتی درست نبود و علیه تیم ما گرفته و تبدیل به گل هم شد. من مربی فولاد خوزستان را خیلی دوست دارم، اما نباید این حرف‌ها را بزند، فولاد تیم خوبی است و در ادامه راه آرزوی موفقیت برای آن‌ها دارم.

بیشتر بخوانید

پرسپولیس ۲ - فولاد یک / هدیه ۳ امتیازی احمد نور به یحیی + فیلم و عکس

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس وحید امیری تیم فوتبال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران

به گزارش "ورزش‌سه"، در پایان هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول که روز 26 اسفندماه برگزار شد، شاهد نتایج جالب توجهی بودیم که در صدر جدول با پیروزی خیبر و فجرسپاسی همراه بود، چادرملو شکست خورد و نفت مسجد سلیمان هم به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرد. در پایین جدول هم دریا موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند در مصاف با تیم ته جدولی خوشه طلایی شد و شهرداری آستارا هم شکست خورد.

از ساعاتی دیگر بار دیگر هیجان در فوتبال ایران آغاز می‌شود و به همین دلیل تیم‎‌های حاضر در لیگ دسته اول خیلی زود تمرینات خودشان را برای حضور قدرتمندانه در سال جدید آغاز کردند و برخلاف تیم‌های لیگ برتری تعطیلات 3،4 روزه را هم تجربه نکردند.

در ادامه این مطلب به بررسی 8 مسابقه هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول می‌پردازیم: 

داماش گیلان- مس شهربابک؛ فرار از سقوط 
در این مسابقه آبی پوشان شهر گیلان در خانه به دنبال کسب سه امتیاز هستند. شاگردان علی نظرمحمدی اصلا شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارند و برای رهایی از رتبه‌هایی پایین جدول رده بندی و سقوط چاره‌ای جز کسب امتیاز ندارند. در سوی مقابل مس شهربابک با سرمربیگری قاسم شهبا در میانه جدول حضور دارد. آنها را نه خطر سقوط تهدید می کند و نه شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارند.

پارس جنوبی جم- چادرملو؛ مدعی به دنبال جبران 
شاگردان سعید اخباری در حالی به این مسابقه پا می‌گذارند که در آخرین بازی سال شکستی غیرمنتظره را برخلاف روند خوبی که داشتند در خانه مقابل مس سونگون تجربه کردند. آنها در جم مقابل امید روانخواه و شاگردانش که در رتبه‌های میانی جدول قرار دارند و عملا شانسی برای صعود ندارند فقط به کسب 3 امتیاز می‌اندیشند. در سوی مقابل هم تیم میزبان تمام تلاش خود را برای کسب امتیاز به کار خواهد گرفت که همین انگیزه در دو تیم انتظار می‌رود یک مسابقه تماشایی را در جم رقم بزند.

نفت مسجد سلیمان-شهر راز؛ تلاش برای جانمادن از قافله صعود 
شاگردان ابراهیم اشکش دو امتیاز را در هفته پایانی سال 1402 از دست داند که سبب شد جای آنها در رتبه سوم با فجر عوض شود. نفت مسجد سلیمان اگر می‌خواهد بار دیگر به لیگ برتر بازگردد باید مقابل شهر راز که این تیم هم میانه جدولی است و حاشیه امنیت خوبی از تیم‌های قعرنشین و در خطر سقوط دارد، به سه امتیاز دست پیدا کند.

مس سونگون-استقلال آبی پوش ملاثانی؛ مهم برای ستاره سابق استقلال 
این مسابقه برای سیاوش اکبرپور سرمربی استقلال بسیار پراهمیت است. اگر آنها نتوانند نتایج مناسبی در هفته‌های باقی مانده بگیرند، ممکن است خطر سقوط تهدیدشان کند و به همین دلیل باوجود اینکه در تبریز مقابل تیم مس به میدان می‌روند، باید به دنبال امتیاز باشند. در سوی مقابل مس در جدول رده بندی 32 امتیازی است و نه شانس صعود دارد و نه خط سقوط این تیم را تهدید می‌کند.

سایپا-شهرداری آستارا؛ جنگ صعود و بقا  
در این مسابقه که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود، دو تیم انگیزه‌های فراوانی دارند؛ شاگردان مجتبی سرآسیایی اگرچه فاصله ‌ای 14 امتیازی با صدر جدول دارند، همچنان امیدوار به لغزش تیم های بالای جدول و رسیدن به آنها برای صعود هستند و در سوی دیگر تیم شهرداری آستار با یاشین مربی بومی خود به دنبال فرار از سقوط است. آنها چند مرتبه در فصل های اخیر چنین وضعیتی را تجربه کرده اند، اما در فصل جاری مشکلات مالی آنها را احاطه کرده و کارشان برای بقا بسیار سخت تر به نظر می‌آید. آستارایی ها در حال حاضر با 19 امتیاز رتبه پانزدهم جدول رده بندی را در اختیار دارند و در سوی مقابل سایپا با 38 امتیاز رتبه پنجم جدول رده بندی را به نام خودش زده است.

خوشه طلایی-خیبر خرم آباد؛ مرگ و زندگی به معنای واقعی 
این مسابقه‌ای میان صدرنشین و قعرنشین جدول رده بندی است. خیبر پس از چند سال حضور در لیگ دسته اول و تلاش مسعود عبدی مالک خود در فصل جاری صدرنشین مسابقات است و رضا مهاجری اصلا دوست ندارد افتخار تاریخ سازی با خرم آبادی ها را از دست بدهد. در سوی مقابل خوشه طلایی که با خسرو حیدری کارش را در نیم فصل دوم آغاز کرد ولی خیلی زود به دلیل مشکلات مالی از تیم جدا شد، فقط باید به پیروزی دست پیدا کند. این مسابقه به میزبانی خوشه طلایی در ورزشگاه امام رضای مشهد برگزار می شود.

مس کرمان-آریو اسلامشهر؛ نبرد حیثیتی برای حفظ جایگاه مربیان 
این دو تیم نه شانس صعود دارند و نه خطر سقوط تهدیدشان می کند. پس بیشترین انگیزه را برای پیروزی سرمربی دو تیم دارند. وحید بیاتلو در آریو و اکبر محمدی در مس کرمان. این دو مربی اگر نتوانند نتایج مناسبی در هفته‌های کم باقی مانده بگیرند، شاید جای خودشان را به مربی دیگری برای فصل جدید بدهند. این موضوع به ویژه برای اکبر محمدی که در محافل ورزشی کرمان به شدت تحت فشار است، صدق می کند.

فجرسپاسی-دریای بابل؛ یک جنگ دیگر برای بقا و صعود 
در این مسابقه که در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد، شاگردان رجب زاده با اتکا به کسب دو پیروزی پیاپی امیدواری زیادی برای ادامه روند خوب خودشان دارند. در سوی مقابل برای دریای بابل اصلا شرایط خوب نیست و آنها نیز که مشکلات مالی زیادی دارند زیر نظر داود سیدعباسی تمام تلاش خودشان را برای بقا در شیراز به کار خواهند گرفت. کسب امتیاز از این مسابقه برای هر دو تیم بسیار پراهمیت است و به همین دلیل انتظار می رود این مصاف یکی از جذاب ترین و مهیج ترین مسابقات فوتبال ایران در شروع سال جدید باشد.

نفت و گاز گچساران-شاهین بندرعامری؛ تلاش بندری‌ها برای بقا 
در این مسابقه شاگردان پیروز قربانی با توجه به قرار داشتن در رتبه هفتم با ارامش زیادی پا به دیدار خواهند گذاشت، اما اوضاع برای شاگردان مهدی کریمیان اصلا اینطور نیست و شاهین بندرعامری اگر غفلت کند، جایگاه چهاردهمی را از سوی تیم های پایین جدول که با تمام وجود به دنبال امتیاز هستند در خطر خواهد دید.

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • برنامه ویسی برای نجات فولاد
  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ فولاد در انتظار حریف
  • ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • ببینید | اسم تیم پیروزی بود؛ پرسپولیس را پس گرفتیم!
  • مرور مهم‌ترین بازی‌های تاریخ تیم ملی فوتبال در نوروز
  • استارت اوسمار و شاگردانش برای قهرمانی/ پرسپولیس به دنبال تکرار خاطرات شیرین